hoe noodles eten?
donderdag 10 januari 2013 om 12:16
Heel vaak staat er op de verpakking van noodles, water koken en dan door de noodles erheen doen en dan 3 minuten laten trekken. Dna kun je het als ware eten en heb je een soort noodles soep.
Maar wat ik me dus afvroeg kun je de noodles dus ook eten, dat je dan het water afgiet, en dan gewoon een soort bami heb zonder water er door heen?
dat staat echt onduidelijk op de verpakking
Maar wat ik me dus afvroeg kun je de noodles dus ook eten, dat je dan het water afgiet, en dan gewoon een soort bami heb zonder water er door heen?
dat staat echt onduidelijk op de verpakking
donderdag 10 januari 2013 om 12:20
donderdag 10 januari 2013 om 12:32
Is je vraag werkelijk of je, als je kant-en-klare noedelsoep hebt gemaakt, de soep mag weggooien en de noedels voor iets anders mag gebruiken? Natuurlijk mag dat, de politie komt er echt niet voor langs en je gaat er ook niet dood van.
Alleen, waarom zou je noedelsoep gebruiken als je alleen maar noedels wil hebben? Dan kun je toch ook noedels kopen?
Alleen, waarom zou je noedelsoep gebruiken als je alleen maar noedels wil hebben? Dan kun je toch ook noedels kopen?
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
donderdag 10 januari 2013 om 15:42
Allemaal noodles: https://www.google.nl/sea ... CFgQsAQ&biw=1052&bih=1047
Er zijn zo verschrikkelijk veel verschillende noodle soorten dat het een rare vraag is.
Beetje als: Ik heb groente gekocht. Moet ik dat persé koken, of mag ik het ook rauw eten?
Er zijn zo verschrikkelijk veel verschillende noodle soorten dat het een rare vraag is.
Beetje als: Ik heb groente gekocht. Moet ik dat persé koken, of mag ik het ook rauw eten?
donderdag 10 januari 2013 om 16:03