iets lekkers met broccoli
woensdag 29 augustus 2012 om 18:37
quote:elninjoo schreef op 29 augustus 2012 @ 17:30:
Brocolli kun je ook alleen met gewone kaas in bladerdeeg doen.
Loopt creme fraiche er niet uit? Lijkt me zo dun.
Nee,die dikt in,misschien door de champignonsoep word hij dik zeg maar,en je moet hem laten stollen in de koelkast he.
Word een soort smeerbaar iets met de dikte van sandwichspread ofzo,kan je zo in de bladerdeeg scheppen.
Brocolli kun je ook alleen met gewone kaas in bladerdeeg doen.
Loopt creme fraiche er niet uit? Lijkt me zo dun.
Nee,die dikt in,misschien door de champignonsoep word hij dik zeg maar,en je moet hem laten stollen in de koelkast he.
Word een soort smeerbaar iets met de dikte van sandwichspread ofzo,kan je zo in de bladerdeeg scheppen.
woensdag 29 augustus 2012 om 20:14
lilla nee je bent niet de enige, ik vind het eigenlijk ook niet heel erg lekker. vandaar dat ik er iets leuks mee wilde maken, want gekookt smeer ik ze liever in mijn haar
het is geworden een broccoli soepje. ik vond stokbrood erbij saai, dus heb ik een soort van spinazie geitenkaas bladerdeeg flapjes erbij gemaakt. mijn vriend alias de chef (hij is kok, maar is net thuis dus ging ik koken...) vond die soep erg lekker, die flapjes wat minder. ik had niks fout gedaan, maar hij houdt niet zo van spinazie. fijn, nu heb ik er vier (wie houdt er nou niet van spinazie! dat vind ik dan wel weer erg lekker...)
het is geworden een broccoli soepje. ik vond stokbrood erbij saai, dus heb ik een soort van spinazie geitenkaas bladerdeeg flapjes erbij gemaakt. mijn vriend alias de chef (hij is kok, maar is net thuis dus ging ik koken...) vond die soep erg lekker, die flapjes wat minder. ik had niks fout gedaan, maar hij houdt niet zo van spinazie. fijn, nu heb ik er vier (wie houdt er nou niet van spinazie! dat vind ik dan wel weer erg lekker...)
zondag 2 september 2012 om 10:11
Broccoli taart:
Je hebt nodig;
-broccoli
- bladerdeeg / deeg voor hartige taart
- eieren
- room
-tomaatjes (als je die lekker vind verwarmt
- uitje
-champions
-geitenkaas
- en alle andere groente die lekker zijn bij broccoli
Broccoli voor koken, bladerdeeg laten ontdooien en in een springvorm leggen, dan de overige groente aan fruiten in een koekenpan. Broccoli erbij, eieren en room erdoorheen husselen en in de spring vorm doen. Geitenkaas eroverheen verkruimelen. De randen van het deeg terug klappen over het mengsel en dan in de voor verwarmde over op 220 graden 45 minuten afbakken.
Je hebt nodig;
-broccoli
- bladerdeeg / deeg voor hartige taart
- eieren
- room
-tomaatjes (als je die lekker vind verwarmt
- uitje
-champions
-geitenkaas
- en alle andere groente die lekker zijn bij broccoli
Broccoli voor koken, bladerdeeg laten ontdooien en in een springvorm leggen, dan de overige groente aan fruiten in een koekenpan. Broccoli erbij, eieren en room erdoorheen husselen en in de spring vorm doen. Geitenkaas eroverheen verkruimelen. De randen van het deeg terug klappen over het mengsel en dan in de voor verwarmde over op 220 graden 45 minuten afbakken.
zondag 2 september 2012 om 12:33