IJsjes
dinsdag 29 juni 2010 om 07:01
Bedoel je cold stone? Wij hebben een ijsje gehaald bij Cold Stone in New York. Smaak: cookie dough. Ze pakken een klont ijs wat ze op een koude, stenen plaat leggen, gooien er echt van alles doorheen en als laatste een stuk deeg en dan met 2 spetels (ofzo) door elkaar mengen.
We hadden de kleinste maat besteld, maar die kregen we nog niet voor de helft op. Machtig dat het was! Maar wel lekker!
We hadden de kleinste maat besteld, maar die kregen we nog niet voor de helft op. Machtig dat het was! Maar wel lekker!
dinsdag 29 juni 2010 om 11:40
peren ijsjes, framboos, softijs, yoghurtijs met bosvruchten, magnum, 3 chocolade ijs maar niet met dit weer. soledo(?) bosvruchten...........enz enz
Zoon hier ook een echt ijsjes monster.........als een bak halv leeg is roept hij al welke ik moet kopen als deze op is
Zijn favoriet is de cornetto. Gaat hij volgende week ook op trakteren.
Ik vind ze ook heerlijk maar mag ze niet meer ivm glutenintolerantie.
Blijven nog genoeg over...
Zoon hier ook een echt ijsjes monster.........als een bak halv leeg is roept hij al welke ik moet kopen als deze op is
Zijn favoriet is de cornetto. Gaat hij volgende week ook op trakteren.
Ik vind ze ook heerlijk maar mag ze niet meer ivm glutenintolerantie.
Blijven nog genoeg over...
dinsdag 29 juni 2010 om 16:22
Ik vind een sudea met nootjes en caramel van de Mac errug lekker.
Slagroomijs van Hertog. Ooit een keer popcornijs gehad bij de plaatselijke italiaan. Ook heel erg lekker. Rabarberijs is ook erg lekker. Rum rozijntjes ijs. Raketje. Eh, eigenlijjk wel heel veel, een Magnum Cone, Magnum Almond. Een gewoon softijsje met nootjes. Te veel om op te noemen!
Slagroomijs van Hertog. Ooit een keer popcornijs gehad bij de plaatselijke italiaan. Ook heel erg lekker. Rabarberijs is ook erg lekker. Rum rozijntjes ijs. Raketje. Eh, eigenlijjk wel heel veel, een Magnum Cone, Magnum Almond. Een gewoon softijsje met nootjes. Te veel om op te noemen!
dinsdag 29 juni 2010 om 18:42
quote:roodbloem schreef op 29 juni 2010 @ 07:17:
Is er iemand die de rode blok waterijsjes nog kan herinneren ?
Was met een houten stokje en daarop een erg rood rechthoekig waterijsje.
Puur jeugdsentiment en de smaak wellicht inmiddels overgewaardeerd.
Of moet ik me oud gaan voelen ?
Jaaaaaaaaaaaaaaa, die kocht ik altijd voor 15 cent op strand.
En als je er hard aan zoog werd het helemaal wit
Is er iemand die de rode blok waterijsjes nog kan herinneren ?
Was met een houten stokje en daarop een erg rood rechthoekig waterijsje.
Puur jeugdsentiment en de smaak wellicht inmiddels overgewaardeerd.
Of moet ik me oud gaan voelen ?
Jaaaaaaaaaaaaaaa, die kocht ik altijd voor 15 cent op strand.
En als je er hard aan zoog werd het helemaal wit
dinsdag 29 juni 2010 om 21:56
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 28 juni 2010 @ 21:40:
Ik vind die mini-waterijsjes van de AH geweldig. 5 smaken in een doos, 13 kcal per stuk, lekker klein ijsje voor tussendoor.Maar helaas hebben ze ze venieuwdnu hebben ze er de colasmaak uitgehaald en een viezere smaak er voor terug gedaan; nu koop ik ze niet meer...
Ik vind die mini-waterijsjes van de AH geweldig. 5 smaken in een doos, 13 kcal per stuk, lekker klein ijsje voor tussendoor.Maar helaas hebben ze ze venieuwdnu hebben ze er de colasmaak uitgehaald en een viezere smaak er voor terug gedaan; nu koop ik ze niet meer...
dinsdag 29 juni 2010 om 23:19
quote:Sam32 schreef op 29 juni 2010 @ 07:01:
Bedoel je cold stone? Wij hebben een ijsje gehaald bij Cold Stone in New York. Smaak: cookie dough. Ze pakken een klont ijs wat ze op een koude, stenen plaat leggen, gooien er echt van alles doorheen en als laatste een stuk deeg en dan met 2 spetels (ofzo) door elkaar mengen.
[afbeelding]Ja die, alleen hier heet het Marble Slab. Lekker he?
[afbeelding]Ja die, alleen hier heet het Marble Slab. Lekker he?
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)