Ik wil chips.

10-01-2010 21:20 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ik wil het nu, maar ik heb het niet.

Wat is jouw favoriets chips?
Paprika! En de grote vraag van mijn ega is waarom zoveel vrouwen van Paprikachips houden. Iemand???
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het is niks dat je deze topic hebt aangemaakt

Maar heb vandaag dus een zak chips gehaald

Is gelukkig nog niet leeg

Wil eigenlijk afvallen, maar ja op deze manier gaat dat dus niet
Op weg naar de kassa pakte ik nog gauw een zak chips mee.

Toen moest ik denken aan dit topic.
Paprikachips, en dan hiet liefst ribbelchips (waarom ik met ribbels lekkerder vind dan zonder weet ik ook niet).
Ik had door dit topic echt al te lang In in naturel chips. Dus raad eens wat ik op heb vandaag...
Liever elitair dan een pauper!
ttjjjeeezz union! Lekker stinken

En anders (bij geklaag door lief) thai sweet chili van smith's of de paprika variant daarvan
quote:Elynn schreef op 11 januari 2010 @ 21:47:

Lindy, ik heb ooit een keer (toen ik nog niet wist wat wasabi was en het er zo onschuldig groen vond uitzien) een enorme lik wasabi genomen. Was niet te blussen. Stoom kwam uit al m'n gaten. Dusseh, die Pringles met wasabismaak laat ik even aan me voorbij gaan. Maareh, voor alle andere Pringles mag je me wakker maken.

Ik heb dus dezelfde ervaring met Wasabi Elynn Mijn lieve neef: Hier Sopsie, probeer maar een lepeltje, heel lekker!

Ik dacht dat ik doodging

Enne mijn favo zijn die kaasknabbels ( Cheetos?) die zo lekker aan je tanden blijft plakken En Lays Sensation en dan die thai variant
oeh, chips. Lékker!
die frietjes van cheet... (mag geen reclame maken) maar die zijn er niet meer...:'(
quote:Fame schreef op 12 januari 2010 @ 09:35:

Paprika! En de grote vraag van mijn ega is waarom zoveel vrouwen van Paprikachips houden. Iemand???

Het was vroeger de enige smaak (als je naturel maar zo zo vond)

En nu is het 'n originele smaak, want in andere landen zijn smaken als bbq, kaas en sweet chili wel te vinden, maar paprika is iets authentiek nederlands lijkt 't wel (of in elk geval west-europees)
Klopt inderdaad, Elninjoo. Bij ons kun je het pas sinds kort krijgen en da's in het Poolse gangpad (!) in Tesco - dus apart van de andere chipssoorten.
Wat trouwens ook lekker is is echte salt en vinegar chips. Van die soort dat je gehemelte bijna open ligt en je tranen in je ogen hebt van de zuurgraad. Heb vorig jaar genoten toen we op vakantie in Engeland waren.

Als iemand weet waar je echte goede (geen flauwe, zoals bijvoorbeeld die van Kettle) kunt kopen in Nederland, ik houd me aanbevolen!
Korenbloempje ik heb hier bij de AH weleens salt en vinegar chips van pringles gezien. (blauwe bus)

Ik ben ook gek op chips, helaas. Mijn favorieten zijn ook paprika liefst van Lays.

Bolognese van Lays of AH huismerk.

Buggles en Ringelings (of zoiets, die ringen in een groene zak).
Ik vind de Salt 'n Pepper ribbelchips van Lays heul lekker. AH heeft ze een tijdje in het assortiment gehad. Gelukkig voor mij zijn deze chips alleen maar in Belgie te koop en woon ik daar niet (meer) in de buurt.
nog steeds ;(
Nu heb ik ook zin in chips... maar inmiddels is hij geloof ik op! Grrr...
Met dank aan de post over paprika samen met zoute pinda's..... Na ongeveer 2 jaar geen pinda meer aangeraakt te hebben, liggen ze nu gezellig in mijn kast naast de paprikachips. Ben benieuwd voor hoe lang! Jeugdsentiment.......
Ook nog Naturel om in dipsausje te dippen, Naturel Super dito, nibbitringetjes en kaaszoutjes trouwens. Kon niet kiezen.
Bij de coop waren de chips in de aanbieding... heb nu dus Hamka's, Wokkels en Bugles in huis, gevaarlijk..
Een paar jaar geleden had je van die "voetballetjes" chips.

Ook van Cheetos volgens mij,kaassmaak.

Die vond ik zooo lekker en nergens meer te krijgen.

En Pipes de Paris,mmmmm'

ook nooit meer ergens gezien.

Een aantal jaar geleden (misschien al wel 20 jaar) had je van Duyvis Amsterdammertjes met pizza smaak en hot lips die heel heet waren. Die zijn jammergenoeg al jaaaaren niet meer te krijgen.

Naturel vind ik saai. Ik heb liever chips met smaakjes of dat nu bolognaise, kaas/ui of sweet chili is.

Bugels zijn volgens mij de enige chips die ik echt niet lekker vind. Die hebben zo'n weeïg smaakje.
Bijna alle soorten chips, als het maar chips zijn....Geen Koekiemonster maar een Chipsmonster.
van Heinz die tomatenketchup chips, zijn geribbeld heerlijk. Ik haal ze niet, eet hele zakken leeg.
Ik heb duidelijk al veel te lang geen chips meer gegeten...
sate van croky

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven