Kaasfondue: kun je dat opwarmen?

06-06-2011 21:53 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komend weekend krijg ik eters, en omdat ik niet teveel in de keuken wil staan wil ik alles zoveel mogelijk van tevoren al klaar hebben. Mijn plan is om kaasfondue te gaan maken, maar kun je dat eigenlijk vantevoren maken en het later opwarmen? Wordt het dan geen vieze klont?
Opnieuw opwarmen zou ik niet doen, dat gaat schiften....
Ja, ik had ook al het gevoel dat het niet zou werken. Dan maar gewoon ter plekke maken. Als ik zorg dat alles klaar staat hoeft dat niet heel veel tijd te kosten.
Waarom zou je dat willen opwarmen? Kaasfondue is zo gemaakt. En idd opwarmen is niet lekker.
Ik wou net zeggen...kaasfondue kun je wel goed voorbereiden door de kaas zelf of als pakje in de supermarkt te kopen (maar de meningen over de smaak zijn verdeeld ) of bij de kaasboer langs te gaan en te vragen om kaasfondue voor x aantal personen. Dan wordt het daar door zo'n rasp-machien gehaald en is het echt met een kwartier wel eetbaar.

Zelf blokken of zo gaan smelten duurt wel lang en niet handig volgens mij.
Ik zou het niet opwarmen uit een pakje hoor! Gewoon zelf maken en daarna opwarmen.
Ik had laatst een pakje en die was supergoed te doen! (denkt hard na welke dat nou was) Maar anders er idd even de tijd voor nemen. De rest kun je van te voren wel snijden natuurlijk!
Nee, pakjes halen het echt niet bij zelfgemaakte. En bovendien ga ik niet uit pakjes koken als ik eters krijg, vind ik een beetje raar staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven