Kerstkransjes!
woensdag 8 december 2010 om 13:19
woensdag 8 december 2010 om 14:00
Je moet even iets specifieker zijn. Bij de AH hebben ze kransjes (met musket) van de Baronie. Die waren zalig, maar ze hebben een paar jaar terug de samenstelling van de vulling veranderd (andere ingrediënten), en ik vind ze sindsdien niet meer zo lekker.
Dan heb je nog die grote van Jamin, met een roze of zilveren wikkel, en daar zit hetzelfde spul in als in gevulde kikkers en muizen met Sinterklaas....
Dan heb je nog die grote van Jamin, met een roze of zilveren wikkel, en daar zit hetzelfde spul in als in gevulde kikkers en muizen met Sinterklaas....
woensdag 8 december 2010 om 14:07
Cateautje: Ah, daar zal ik binnenkort 'es naartoe fietsen!
SeptemberGirl: Die van de Baronie vind ik nu dus inderdaad niet meer te vreten. Die van de Jamin, daar zit dus ook fondant in (als het lijkt op kikker/muizenvulling). Dat lijkt dan waarschijnlijk op wat er nu in die van de Baronie zit, dat vind ik echt te vies voor woorden.
SeptemberGirl: Die van de Baronie vind ik nu dus inderdaad niet meer te vreten. Die van de Jamin, daar zit dus ook fondant in (als het lijkt op kikker/muizenvulling). Dat lijkt dan waarschijnlijk op wat er nu in die van de Baronie zit, dat vind ik echt te vies voor woorden.
woensdag 8 december 2010 om 14:09
Oh Hippo, die waren vroeger lekker hè, van de Baronie... heb toendertijd nog een mailtje eraan gewaagd, en ik kreeg inderdaad een mail terug dat de samenstelling was veranderd... Why god why??
Laat je me even weten wat je van die van de Aldi vond? Is namelijk een stukje fietsen voor mij, moet natuurlijk wel de moeite waard zijn
Laat je me even weten wat je van die van de Aldi vond? Is namelijk een stukje fietsen voor mij, moet natuurlijk wel de moeite waard zijn
woensdag 8 december 2010 om 17:16
quote:calvijn1 schreef op 08 december 2010 @ 14:39:
Die van de Aldi zijn wel lekker, maar lang niet zo lekker als de vulling die to bedoelt.
Dat was echt creme-ig/romig en die van de Aldi nog redelijk korzelig
Oh gatver, nee hè...ik wil echt die gladde vulling, niet (nep)fondant. Dan zijn we er dus nog niet.
Niemand verder een idee waar die overheerlijke musketkerstkransjes met zo'n lekkere crèmevulling gebleven zijn?
(I know, er zijn veul ergere dingen in de wereld enzo. maar toch )
Die van de Aldi zijn wel lekker, maar lang niet zo lekker als de vulling die to bedoelt.
Dat was echt creme-ig/romig en die van de Aldi nog redelijk korzelig
Oh gatver, nee hè...ik wil echt die gladde vulling, niet (nep)fondant. Dan zijn we er dus nog niet.
Niemand verder een idee waar die overheerlijke musketkerstkransjes met zo'n lekkere crèmevulling gebleven zijn?
(I know, er zijn veul ergere dingen in de wereld enzo. maar toch )
vrijdag 26 augustus 2011 om 13:36
quote:schrute schreef op 26 augustus 2011 @ 12:45:
Ik ben al jaren op zoek naar de besproken kerstkransjes en voor mij is Kerst niet meer de Kerst dat het geweest is.
Zijn er op dit moment wellicht andere mensen die dit bericht lezen en iets meer weten hierover?
Bedanktlaat het je vooral deze mooie zomer niet verpesten
Ik ben al jaren op zoek naar de besproken kerstkransjes en voor mij is Kerst niet meer de Kerst dat het geweest is.
Zijn er op dit moment wellicht andere mensen die dit bericht lezen en iets meer weten hierover?
Bedanktlaat het je vooral deze mooie zomer niet verpesten