KFC wat te nemen?
dinsdag 27 augustus 2013 om 17:27
dinsdag 27 augustus 2013 om 17:32
quote:happiness-- schreef op 27 augustus 2013 @ 17:27:
Het is toch MC of niet ik zie altijd dat er overal Mac geschreven word maar ik denk elke keer aan Apple dan
Bij de MC vind ik nu de beef teriakie wel lekker, en voorheen de shoarmaburger.
Ik hou niet zo van de krokante kipjes, dus geen kfc voor mij.Klopt, wil het ook niet veranderen. Denk dan zelf eerder aan cosmetica eigenlijk
Het is toch MC of niet ik zie altijd dat er overal Mac geschreven word maar ik denk elke keer aan Apple dan
Bij de MC vind ik nu de beef teriakie wel lekker, en voorheen de shoarmaburger.
Ik hou niet zo van de krokante kipjes, dus geen kfc voor mij.Klopt, wil het ook niet veranderen. Denk dan zelf eerder aan cosmetica eigenlijk
dinsdag 27 augustus 2013 om 17:40
quote:Ivetje schreef op 27 augustus 2013 @ 17:34:
Niks, de enige keer dat ik ooit bij de KFC ben geweest werd de portemonnee van mijn man gerold. Fijn publiek weer wat er komt. Is me bij de Mac of de bk nog nooit gebeurd, dus ga daar wel weer heen.Het schijnt dat Antillianen en Surinamers vaak bij KFC eten. Roomblanke middenklassegezinnen uit nieuwbouwwijken zitten vaker bij de McDonalds. Tegen deze achtergrond is je post best discriminerend.
Niks, de enige keer dat ik ooit bij de KFC ben geweest werd de portemonnee van mijn man gerold. Fijn publiek weer wat er komt. Is me bij de Mac of de bk nog nooit gebeurd, dus ga daar wel weer heen.Het schijnt dat Antillianen en Surinamers vaak bij KFC eten. Roomblanke middenklassegezinnen uit nieuwbouwwijken zitten vaker bij de McDonalds. Tegen deze achtergrond is je post best discriminerend.
dinsdag 27 augustus 2013 om 17:44
dinsdag 27 augustus 2013 om 17:48
dinsdag 27 augustus 2013 om 17:51
De bbq saus van KFC is echt héél vies. De eerste keer dat ik het nam heb ik het kuipje terug gebracht omdat ik dacht dat het bedorven was. De kip vind ik ook niet lekker, veel te vet en een garantie voor twee dagen buikpijn. De Whoppers van BK vindt ik wel lekker en hun frietjes zijn een stuk beter dan die van MacD. Bij MacD neem ik meestal zo'n groot broodje met kip en veel sla, dat heeft nog de schijn van een beetje gezond alternatief (hoewel 1 zo'n broodje meer dan 500 cal. bevat!).