kippensoep met..
vrijdag 2 april 2010 om 10:31
6.395 broodje recepten ;
http://www.smulweb.nl/zoe ... odje&type-recepten=recept
http://www.smulweb.nl/zoe ... odje&type-recepten=recept
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 2 april 2010 om 10:33
Een gezonde salade? Ja in het kader dat man en zoon lopen te snotteren en misschien wat vitaminen extra kunnen gebruiken.
Als ze van fruit houden een fruitsalade. Asperge/gerookte kipsalade.
Of bruchettes maken. Kan je ook lekker mee varieren.
Ik zou me denk ik ook wel lekkerder voelen met een lekker stukje pizza. Maar das weer niet gezond.
Als ze van fruit houden een fruitsalade. Asperge/gerookte kipsalade.
Of bruchettes maken. Kan je ook lekker mee varieren.
Ik zou me denk ik ook wel lekkerder voelen met een lekker stukje pizza. Maar das weer niet gezond.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 2 april 2010 om 10:50
Ja of wat ik had gemaakt van de week toen ik even geen zin had om zelf brood te maken en alle brood was op.
Van witbrood mix, dan kan je 2 variaties kiezen, de pizza variatie, dan heb je meer een pizzadeeg of de broodvariatie, dan heb een soort deeg die ongeveer brooddik is, en kan je beleggen zoals elke pizza. Ik had het laatste gedaan. Wel doe ik dan eerst plakken kaas op het deeg en dan de tomentenprutje,, zodat het deeg niet zompig wordt.
Nou als ik het zo lees is het helemaal niets, maar het is echt lekker. Verse ui, rode uiringen erop, als de pizza klaar is wat oregano. De laatste keuze zit dus ook tussen brood en pizza in. Eerste keuze maak je het deeg iets anders en smaakt meer naar pizza.
Zo'n mix had ik gebruikt;
Van witbrood mix, dan kan je 2 variaties kiezen, de pizza variatie, dan heb je meer een pizzadeeg of de broodvariatie, dan heb een soort deeg die ongeveer brooddik is, en kan je beleggen zoals elke pizza. Ik had het laatste gedaan. Wel doe ik dan eerst plakken kaas op het deeg en dan de tomentenprutje,, zodat het deeg niet zompig wordt.
Nou als ik het zo lees is het helemaal niets, maar het is echt lekker. Verse ui, rode uiringen erop, als de pizza klaar is wat oregano. De laatste keuze zit dus ook tussen brood en pizza in. Eerste keuze maak je het deeg iets anders en smaakt meer naar pizza.
Zo'n mix had ik gebruikt;
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.