Klaagtopic gevulde paaseitjes

28-03-2017 22:48 536 berichten
In dit topic graag klagen over gevulde paaseitjes en hun inferieure kwaliteit. Was de vulling te nat, te korrelig, was er een vervelend zuurtje of snapte je niet waarom er in paashaasnaam "creme brulée" op de verpakking geprint was? Dan is dit jouw topic!

Ook voor klachten over de slechte verkrijgbaarheid van paaseitjes in het algemeen en de kilozakken assorti gevuld van Kruidvat in het bijzonder is dit het passende topic.



Ik wens ons allen een fijn topic toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:GinnyJones schreef op 29 maart 2017 @ 23:14:

Ik ben een vreselijk mens. Mijn vriend wilde graag de helft van het zakje paaseitjes dat ik vandaag heb gekocht. Ik had nog een hele onflatteuze foto van hem op mijn mobiel dus die heb ik heb doorgestuurd met de tekst dat hij zo sexy is. Nu wil hij de paaseitjes niet meer, hij wil nu op dieet.



lekker vals!



Ik ben ook aan het diëteren. Ik heb over twee weken een reunie van de basisschool (35 jaar geleden dat ik daar was, ik ben al heul oud), dus moet nog even 3 kilo kwijt en een botoxbehandeling (al las ik net op het botoxtopic dat dat twee weken duurt voor dat zichtbaar is, dus dan zou ik vandaag of morgen botox moeten shiiit).

Dit topic is dus ook helemaal niet goed voor de dieet-mindset zeg maar...
Alle reacties Link kopieren
Eieren met levende vulling



En een hap uit een haas mag ook al niet



ik voel een Paastrauma opkomen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 29 maart 2017 @ 22:11:

[...]





Nare, náre vrouw ben je toch.



Ja we kunnen niet allemaal de forumheilige zijn hè, pfffff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetDevil1 schreef op 30 maart 2017 @ 00:35:

Ik las vandaag dat Reese's met pindakaas gevulde paaseitjes heeft, maar ik heb geen idee waar ik die kan kopen.....

Ieewww, ooit van mijn laatste buitenlandse geld een pakje gewone Reese's gekocht. Wat was dat vies!! En wat duurde die vlucht vervolgens lang, neem nu altijd een tandenborstel mee!



quote:GinnyJones schreef op 29 maart 2017 @ 23:14:

Ik ben een vreselijk mens. Mijn vriend wilde graag de helft van het zakje paaseitjes dat ik vandaag heb gekocht. Ik had nog een hele onflatteuze foto van hem op mijn mobiel dus die heb ik heb doorgestuurd met de tekst dat hij zo sexy is. Nu wil hij de paaseitjes niet meer, hij wil nu op dieet.

Jij bent GOED bezig!!



quote:Lotte35 schreef op 29 maart 2017 @ 22:52:

Wat ik trouwens echt afgrijselijk vind, is als mensen van het folie van die kleine balletjes maken, en die overal neerdonderen. Dat haat ik echt.

Ik kieper alle eitjes in een grote pot en gooi alle folietjes er weer terug in. Dan blijft het spannend, zit er nog wel iets in of niet, beetje grabbelton idee. Vriend werd er gek van, dus doe het dit jaar niet. Maar ja, nu is hij een week op vakantie en dus hij is er niet om het te waarderen.



quote:femke09 schreef op 29 maart 2017 @ 22:54:

Mijn echtgenoot stelt bij bespreking van dit topic ineens dat hij een broseitje wel zou zien zitten. Dat is toch juist het tegenovergestelde van een gevuld eitje? mijn man begrijpt me echt niet



Edit: hij bedoelt dus een eitje van bros, dus een ei met luchtgaatjes erin





Ik lees weer even verder...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo van gevulde paaseitjes. Maar die lepeleitjes van Milka vind ik onweerstaanbaar. Alleen een beetje klein. Op de verpakking lijken ze groter.
Alle reacties Link kopieren
quote:hondenmens schreef op 30 maart 2017 @ 13:51:

Ik ben niet zo van gevulde paaseitjes. Maar die lepeleitjes van Milka vind ik onweerstaanbaar. Alleen een beetje klein. Op de verpakking lijken ze groter.Bewaar ze onder water, onder water lijkt alles 30% groter...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Nu kom ik echt even klagen. Ik heb net bij Lidl de eitjes gevuld met likeur gekocht. Smaak amaretto. Ze zijn te verrukkelijk en er zitten er maar 12 in. Ik was niet van plan eitjes te kopen maar er was weeeer geen karnemelk en toen dus maar eitjes gekocht. Best logisch toch

Ze zijn er ook in de smaken whisky, creme de cassis en advocaat (ja daar is de advocaat weer, ik lust het niet, whisky ook niet trouwens).



Voor degenen die het zochten, Lidl: eitjes melk met aardbeivulling en puur met sinaasappelvulling. Gezellig samen in 1 zakje.
quote:patsy--stone schreef op 29 maart 2017 @ 22:00:

Mag ik ook klagen over de belachelijke verspilling van aluminiumfolie om eitje voor eitje te verpakken? Het milieu gaat naar de haaien maar nee dat ziet er zo leuk kleurig uit dus toch maar metaal verspillen en weggooien.



In andere verpakkingen is te zien dat het ook zonder kan en dat die chocolade-eitjes heus niet kapot gaan als ze gewoon 'bloot' tegen elkaar aan schurken.Bah
Alle reacties Link kopieren
Zonder verpakking zie je helemaal de smaak niet. Nu is toch nog wel redelijk vaak rood puur, blauw melk, groen hazelnoot en goud/geel vaak wit.
quote:hondenmens schreef op 30 maart 2017 @ 13:51:

Ik ben niet zo van gevulde paaseitjes. Maar die lepeleitjes van Milka vind ik onweerstaanbaar. Alleen een beetje klein. Op de verpakking lijken ze groter.Die met witte vulling
quote:GinnyJones schreef op 29 maart 2017 @ 23:14:

Ik ben een vreselijk mens. Mijn vriend wilde graag de helft van het zakje paaseitjes dat ik vandaag heb gekocht. Ik had nog een hele onflatteuze foto van hem op mijn mobiel dus die heb ik heb doorgestuurd met de tekst dat hij zo sexy is. Nu wil hij de paaseitjes niet meer, hij wil nu op dieet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 30 maart 2017 @ 15:39:

[...]





Die met witte vulling Ja die heb ik nu. De bruine vulling heb ik nog niet geprobeerd.
Was bij een vriendin koffie aan het drinken en ze had paaseitjes erbij. Zoonlief van bijna drie mocht er ook eentje, hij is dol op chocolade, maar hij kwam naar me toe om deze uit te spugen

Ik heb nog even haar gevraagd welk merk het was onder het mom van vergelijkend warenonderzoek voor hier. Bleek om gevulde eitjes van de kruidvat te gaan.

Aangezien m'n zoontje chocolade lekker vind die ik niet zo vind heb ik dus maar bedankt voor deze
Alle reacties Link kopieren
bij de plus hebben ze een ontzettend leuk doosje dat je kan vullen met een assorti aan eitjes.

Leuk, dus ik gedaan.. net genoeg om even te snoepen, te weinig om te schransen.



zaten dus serieus eitjes tussen met eucalyptus vulling.... net of je een hap parfum had. brrrrr
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kootsies schreef op 30 maart 2017 @ 01:01:

[...]





Dat.

Wat mij betreft had dit topic na deze opmerking gesloten kunnen worden.



Zo heerlijk dat ik niet eens de behoefte heb om gevulde paaseitjes te kopen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 30 maart 2017 @ 16:15:

[...]





Zo heerlijk dat ik niet eens de behoefte heb om gevulde paaseitjes te kopen.Zo niet helpend, deze opmerking. Het gaat hier om zelfopoffering om anderen te behoeden voor walchelijke smaken.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 30 maart 2017 @ 16:19:

[...]



Zo niet helpend, deze opmerking. Het gaat hier om zelfopoffering om anderen te behoeden voor walchelijke smaken.

Ik behoed iedereen voor walchelijke smaken: alle gevulde paaseitjes zijn vies.

Daar hoef ik me niet eens voor op te offeren.

Win-win.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 30 maart 2017 @ 16:32:

[...]



Ik behoed iedereen voor walchelijke smaken: alle gevulde paaseitjes zijn vies.

Daar hoef ik me niet eens voor op te offeren.

Win-win. Ik wil eigenlijk liever behoed worden voor walgelijke smaken. De walchelijke variant herken ik zelf wel van een kilometer afstand. Kan dat ook geregeld worden?
Alle reacties Link kopieren
Na dit topic gelezen te hebben, heb ik een zakje gevulde eitjes gekocht bij de HEMA. Dat moest van mijn innerlijke ramptoerist. En nu heb ik spijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:fiool schreef op 30 maart 2017 @ 16:37:

Na dit topic gelezen te hebben, heb ik een zakje gevulde eitjes gekocht bij de HEMA. Dat moest van mijn innerlijke ramptoerist. En nu heb ik spijt.Spijt hebben we niets aan, resultaten willen we!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Melkchocolade met nougat/praliné vulling van de Colruyt is heerlijk! Sorry.
Life is short. Eat dessert first.
Gevuld met batterijen vind ik ze het lekkerst
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 30 maart 2017 @ 17:16:

Gevuld met batterijen vind ik ze het lekkerst Dat valt zo zwaar op de maag, vind ik.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 30 maart 2017 @ 15:23:

Zonder verpakking zie je helemaal de smaak niet. Nu is toch nog wel redelijk vaak rood puur, blauw melk, groen hazelnoot en goud/geel vaak wit.



Pakte ik vandaag bij de pedicure een groen eitje. Niks hazelnoot... After eight vulling!!!

Helaas wist ze niet meer waar ze ze gekocht had, dus ik kan jullie er niet voor behoeden.
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
quote:doornroosje9 schreef op 30 maart 2017 @ 17:17:

[...]



Dat valt zo zwaar op de maag, vind ik.Hoe veel doe jij er in dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven