Klaagtopic gevulde paaseitjes

28-03-2017 22:48 536 berichten
In dit topic graag klagen over gevulde paaseitjes en hun inferieure kwaliteit. Was de vulling te nat, te korrelig, was er een vervelend zuurtje of snapte je niet waarom er in paashaasnaam "creme brulée" op de verpakking geprint was? Dan is dit jouw topic!

Ook voor klachten over de slechte verkrijgbaarheid van paaseitjes in het algemeen en de kilozakken assorti gevuld van Kruidvat in het bijzonder is dit het passende topic.



Ik wens ons allen een fijn topic toe.
Ik wil ook gevulde paaseitjes, maar die dingen kennen ze hier niet. Stom land
Mag je hier ook om tips vragen?
Alle reacties Link kopieren
Paaseitjes horen zonder vulling. Elke vulling is vies.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ik kan nooit meer melk met een gewone hazelnoot erin vinden behalve van de jamin a 38271€ per eitje
quote:MoirenPhae schreef op 28 maart 2017 @ 22:50:

Mag je hier ook om tips vragen?Dat er dan al in de tweede post in mijn schitterende topic alweer helemaal offtopic gegaan wordt. Zo typisch Viva, dit. Toe maar weer, maar onder protest! Laat dat duidelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een gevuld eitje met speculaassmaak, maar geen speculaas te bekennen! Schandalig vind ik het.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik koos vandaag eentje en het bleek witte chocola met zo een hele vieze blauwgroene vulling te zijn, brrrrr.
Alle reacties Link kopieren
Vullingen zijn inderdaad meestal vies. Al vind ik zonder vulling zo 'hard', alsof ik door een heel blok chocola moet bijten
quote:Gooloib schreef op 28 maart 2017 @ 22:51:

Ik kan nooit meer melk met een gewone hazelnoot erin vinden behalve van de jamin a 38271€ per eitjeJa, als het hier toch een losgeslagen bende is, dan kan ik ook wel tips geven: Aldi heeft ze.
quote:vrouwjagersma schreef op 28 maart 2017 @ 22:52:

[...]





Dat er dan al in de tweede post in mijn schitterende topic alweer helemaal offtopic gegaan wordt. Zo typisch Viva, dit. Toe maar weer, maar onder protest! Laat dat duidelijk zijn.Oh, sorry.
quote:doornroosje9 schreef op 28 maart 2017 @ 22:52:

Ik had een gevuld eitje met speculaassmaak, maar geen speculaas te bekennen! Schandalig vind ik het.



Ha! Jij snapt het tenminste!

Speculaas in een paasei is ook fout. Ik vind dat de seizoenen gerespecteerd moeten worden. Is dan niets meer heilig?
Alle reacties Link kopieren
Ik prefereer pepernoten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
O, eitjes met vloeibare vulling, jakkes!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik had laatst 2 zakjes bij de Jumbo gekocht, echt spijt van gehad, kwaliteit en smaak inferieur, ik ga ze lekker zelf maken
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 28 maart 2017 @ 22:53:

Ik prefereer pepernoten.Of kruidnoten?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:vrouwjagersma schreef op 28 maart 2017 @ 22:53:

[...]





Ha! Jij snapt het tenminste!

Speculaas in een paasei is ook fout. Ik vind dat de seizoenen gerespecteerd moeten worden. Is dan niets meer heilig?Zeer eens!
Alle reacties Link kopieren
Ik prefereer chocoladehazelnoten, tenminste échte vulling
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit trouwens wel een heel belangrijk topic. Eigenlijk zou er op iedere pijler even een linkje geplaatst moeten worden, zodat iedereen dit topic kan vinden.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:nephthys schreef op 28 maart 2017 @ 22:52:

Ik koos vandaag eentje en het bleek witte chocola met zo een hele vieze blauwgroene vulling te zijn, brrrrr.Jakkes. Die zijn vies.
Massieve eitjes van de hema zijn goed te pruimen, met vulling heb ik nog niet gehad.
quote:Solomio schreef op 28 maart 2017 @ 22:55:

Ik vind dit trouwens wel een heel belangrijk topic. Eigenlijk zou er op iedere pijler even een linkje geplaatst moeten worden, zodat iedereen dit topic kan vinden.Ik heb geen zin in een ban vanwege "spammen".
quote:Solomio schreef op 28 maart 2017 @ 22:55:

Ik vind dit trouwens wel een heel belangrijk topic. Eigenlijk zou er op iedere pijler even een linkje geplaatst moeten worden, zodat iedereen dit topic kan vinden.Me dunkt dat dit onderwerp dusdanig aangepast kan worden dat het op elke pijler past.
Ik heb een gillend jeugdtrauma overgehouden van kersenbonbons en sindsdien ga ik over mijn huig als ergens vulling in zit.



Scheelt een hoop obesitas en diabetes. Win win.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand al geschept bij de Hema?
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven