Knorr Wereldgerechten

12-05-2009 17:04 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben eens benieuwd welke Wereldgerechten van de Knorr errug lekker zijn en of er ook bij zitten die niet zo'n succes zijn. Wil eens wat uit gaan proberen en welke zijn dus wel of geen aanrader?



Groetjes,

Druifke
Alle reacties Link kopieren
Ik vind persoonlijk de Risotto een aanrader. Lekker en makkelijk te maken. Wat extra groenten er doorheen voor de broodnodige vitamines... mmm!
de burito's vond ik persoonlijk minder, lekker is de afrikaanse bobootie, en heerlijke mix tussen zoet en romig!! En natuurlijk de lasagna,hoewel ik die van ah huismerk lekkerder vind
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Durum heel vies. Vooral de saus. Smaakte een beetje naar gras.
Ik vind de Kip Siam erg lekker. De Kip Madras ook en de Paella.
Alle reacties Link kopieren
grin, nog nooit iets van geproefd, dus kan je niet adviseren; wellicht ga ik er door dit topic eens een proeven, maar vrees van niet
Alle reacties Link kopieren
*wacht op de reacties dat Knorr wereldgerechten allemaal smerig zijn en hetzelfde smaken*



Ik vind ze trouwens wel lekker, vooral Kip Tandoori, Indiase Chappati, Turkse Dürum, Beef Teryaki en Beef Chimichurry en Griekse Kofta. Lasagne, Burritos en Moussaka maak ik wel weer liever zelf, dat is ook wel makkelijk te doen, maar van Knorr vind ik ze op zich ook wel lekker.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik vind het allemaal bagger, sorry :puke:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de bobotie erg lekker. De kip madras is ook niet verkeerd. Maar absoluut favoriet is de beef chimychury (of hoe je dat ook schrijft). Helaas heeft niet elke supermarkt die in het assortiment
sun.lover wijzigde dit bericht op 12-05-2009 17:21
Reden: foutje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier is de Kantonese Kip een groot succes!
quote:Susan schreef op 12 mei 2009 @ 17:19:

*wacht op de reacties dat Knorr wereldgerechten allemaal smerig zijn en hetzelfde smaken*

<knip> .Ja ikke!! Hier!!
Alle reacties Link kopieren
Paëlla en Lasagnette, maar je moet er wel genoeg verse extra's bij doen!
Alle reacties Link kopieren
Oh de paella vind ik echt niet lekker.

Vroeger was er ook een met kerrie en amandelschaafsel. Of was die niet van Knorr? Vodn ik altijd erg lekker!



Ben nu niet meer zo van de Knorr. Maar zo te horen moet ik de chumychumie ofzo uitproberen.



Ga nu de brocolli met aardappels maar opzetten
Alle reacties Link kopieren
Nou, als ik even een lijntje mag trekken naar iets vergelijkbaars: ik heb van de week de Kip Tandoori Wraps gegeten van Conimex. Lekker!



Kip in tandoori saus, met verse kokosmelk in wraps. Lekker, was ik nooit zelf opgekomen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Susan schreef op 12 mei 2009 @ 17:19:

*wacht op de reacties dat Knorr wereldgerechten allemaal smerig zijn en hetzelfde smaken*

Hier ook iemand die ze allemaal niet lekker vind. Maar ik ben ook een heilig boontje, want ik kook (bijna) alles vers. Wanneer ik bij een vriendin een wereldgerecht te eten krijg, merk ik hoeveel zout en smaakversterkers er in verwerkt zijn. Dus niet aan mij besteed....
Alle reacties Link kopieren
Laatst na tijden weer eens Kip Siam gegeten, maar dat viel opeens tegen. Heb vorige week Enchiladas en Chappati gekocht, zijn die een beetje lekker?



En natuurlijk is zelf gemaakt lekkerder, maar dan moet je wel kunnen koken
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Paella erg lekker, maar er moeten wel verse ingrediënten aan toegevoegd zijn. Welke ik minder vind, zijn de Griekse Moussaka en Kip Madras.
Ik vind de beef chimichurrie (of hoe je het ook schrijft :P) erg lekker en vroeger had ik er altijd de taco's van. Inmiddels met een man en twee kinderen hebben we daar echt niet meer genoeg aan. De beef chimichurrie doen wij ook altijd veel meer groenten door anders heb ik allemaal hongerige koppies aan tafel als het op is.
Bij mij is de Bobotie favoriet, gevolgd door de Burritos en de Kip Tandoori en Kip Madras. En dan zelf wat varieren met groente!



En ik vond de Couscous maaltijdverpakking van de AH altijd erg lekker maar dat recept is veranderd...nu vind ik hem veel minder lekker.
Alle reacties Link kopieren
Oooh, wat veel reacties al! Ik lees bij meerdere de Chimicurri, of hoe je het dan ook schrijft



En lasagne kan volgens mij niet mislukken en vind ik ook wel lekker. Nog meer suggesties overigens?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van de Kip Siam!
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook allemaal veel te zout en maak ze dus ook nooit meer(vroeger wel zowat allemaal uitgeprobeerd maar dat was meestal maar van elke smaak 1x)
Ik kwam toevallig deze topic/draad tegen en vroeg mij af of iemand ook misschien het verschil weet tussen de 2 verschillende verpakkingen Lasagnete Verdi?

Voor maanden terug had de Xenos een zeer spectaculaire aanbieding, maar die verpakking was anders dan de verpakking bij mijn Appie Heijn. Volgens mij andere hoeveelheden vlees en groente, maar dat weet ik niet meer precies. Wel dat de ene verpakking overwegend rood is/was en de ander creme wit aan de bovenzijde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Susan schreef op 12 mei 2009 @ 17:19:

Knorr wereldgerechten allemaal smerig zijn en hetzelfde smaken*

Ik vind de taco's erg lekker. En de lasagna.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven