Koud avondeten

31-10-2012 13:40 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend draait sinds kort weer nachtdiensten ip de vrachtauto om zijn oude baas (en tevens goede vriend) uit de brand te helpen, die te weinig chauffeurs beschikbaar heeft. Omdat hij ook nog moet werken voor zijn eigen bedrijf, gaat hij s middags rond 2 uur al weg, en gaat van daaruit gelijk door de nachtdienst in. Hij heeft dus meestal geen tijd om tussendoor thuis te komen eten. Nou vind hij het niet lekker om de hele dag alleen maar brood te eten, en de sausijzenbroodjes e.d. Van de pompstations zijn natuurlijk niet eht gezond. Ik wil dus graag iets voor hem maken wat hij s avonds mee kan nemen, wat lekker en enigzins gezond is. Quiche en wraps vind hij niet lekker, en pastasalade ook niet. Ik had gisteren spaanse tortilla voor hem gemaakt, en die vond hij warm nog wel lekker, maar koud toch wat minder. Hebben jullie nog meer ideeen die ik kan uitproberen?
quote:charlottew88 schreef op 31 oktober 2012 @ 16:21:

[...]

Sambal spruitjes? Heb jij daar een recept van? Ik ben gek op spruitjes.

Ja zeker, echt dit was zo lekker (moet toegeven dat ik spruitjes lekker vind maar dit was uberlekker) dat ik het zelfs koud gegeten heb.

Beetje aangepast, ik had nog wat paprikachorizo (broodbeleg) in huis en wat bolognesesaus. Dus met gebakken aardappeltjes was het echt heerlijk;

hier

http://s1306.photobucket. ... /Prik_een_Vorkje/Groente/
quote:Prik_een_Vorkje schreef op 31 oktober 2012 @ 16:28:

[...]

Ja zeker, echt dit was zo lekker (moet toegeven dat ik spruitjes lekker vind maar dit was uberlekker) dat ik het zelfs koud gegeten heb.

Beetje aangepast, ik had nog wat paprikachorizo (broodbeleg) in huis en wat bolognesesaus. Dus met gebakken aardappeltjes was het echt heerlijk;

[IMG]http://i576.photobucket.com/albums/ss21 ... 275457.jpg[/IMG]

hier Dank je ik heb recept bij mijn favorieten gezet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 31 oktober 2012 @ 16:29:

[...]

Dank je ik heb recept bij mijn favorieten gezet.Kan je mijn foto zien? Zie vorige posting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven