Koud buffet
zondag 26 november 2017 om 09:45
Voor de sinterklaasviering zoek ik nog een aantal gerechtjes voor het avondeten. Zoals de titel al suggereert; de bedoeling is een buffet. Ik wil graag alles ‘s ochtends al klaarmaken zodat ik het buffet kan klaarzetten zodra Sinterklaas de deur uit is.
We zijn met 10 volwassenen, 2 pubers en 7 kinderen.
Wat ik nu heb:
Grote visschotel van de visboer. (Zalmsalade, garnalen etc)
Broden met boter, tapenade en aioli
Kaasplankje
Fruitsalade
Rauwkost
Salade witlof/walnoten en rozijnen
Kippenpootjes
Pannenkoeken voor de kinderen
Wie heeft er nog suggesties? Ik heb het ideee dat ik nog wel 2 of 3 gerechtjes kan gebruiken.
We zijn met 10 volwassenen, 2 pubers en 7 kinderen.
Wat ik nu heb:
Grote visschotel van de visboer. (Zalmsalade, garnalen etc)
Broden met boter, tapenade en aioli
Kaasplankje
Fruitsalade
Rauwkost
Salade witlof/walnoten en rozijnen
Kippenpootjes
Pannenkoeken voor de kinderen
Wie heeft er nog suggesties? Ik heb het ideee dat ik nog wel 2 of 3 gerechtjes kan gebruiken.
zondag 26 november 2017 om 09:47
zondag 26 november 2017 om 09:54
Dat had ik dus vorig jaar gedaan, maar daar bleef heel veel van over. Kennelijk niet zo populair bij de familieLucifermiauww schreef: ↑26-11-2017 09:49Klinkt als meer dan genoeg. Zou wel lekker veel broden, crackers en smeersels en kazen in slaan. Misschien wat bijzondere vleeswaren/worsten?
zondag 26 november 2017 om 10:17
Wat had je gedaan? Vleeswaren? Of waren ze niet van het kaasplankje en de smeersels en het brood ect? Want dan moet je echt nog veel erbij verzinnen aangezien je lijstje uit 70% uit dat bestaat.
zondag 26 november 2017 om 10:24
Brood, kazen etc komt allemaal wel op. Maar een plankje met allerlei mooie vleeswaren bleef over.Lucifermiauww schreef: ↑26-11-2017 10:17Wat had je gedaan? Vleeswaren? Of waren ze niet van het kaasplankje en de smeersels en het brood ect? Want dan moet je echt nog veel erbij verzinnen aangezien je lijstje uit 70% uit dat bestaat.