Laatst geconsumeerd
zaterdag 17 september 2011 om 17:52
quote:Star schreef op 17 september 2011 @ 17:20:
Ik wacht nu op mijn home-made patat met honing-moster-mayo-saus in een wrap
O en een beetje excuussla er in
Friet in een wrap? Met honing-mosterd-mayo? Dat klinkt niet echt als een hele lekker combinatie
quote:daydream schreef op 17 september 2011 @ 17:23:
Om de laatste regel in de OP moest ik ook wel lachen trouwens.
Danku!
Men mag hier ook gerust melden wíe ze het laatst geconsumeerd hebben, daar niet van. Maar ik dacht ik blijf de opmerking als 'dat hoor niet bij Eten' even voor
Ik wacht nu op mijn home-made patat met honing-moster-mayo-saus in een wrap
O en een beetje excuussla er in
Friet in een wrap? Met honing-mosterd-mayo? Dat klinkt niet echt als een hele lekker combinatie
quote:daydream schreef op 17 september 2011 @ 17:23:
Om de laatste regel in de OP moest ik ook wel lachen trouwens.
Danku!
Men mag hier ook gerust melden wíe ze het laatst geconsumeerd hebben, daar niet van. Maar ik dacht ik blijf de opmerking als 'dat hoor niet bij Eten' even voor
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
zaterdag 17 september 2011 om 17:52
zaterdag 17 september 2011 om 17:56
Voelde net voor vanavond een onbedwingbare drang naar paprikachips opkomen dus ben net even naar de winkel op de hoek geweest. Daarna een lege frisdrankfles gevuld met water en in de koelkast gezet. Dan heb ik straks lekker ijskoud water, heb er nu al zin in!
Maar nu eerst de kruidenboterstokbroodjes
Maar nu eerst de kruidenboterstokbroodjes
zaterdag 17 september 2011 om 18:39
quote:evelise schreef op 17 september 2011 @ 18:14:
Nora denk dat je ons door elkaar haalt, in dat stokbrood van Girl zitten ook de nodige koolhydraten Ik eet ze niet (de poster erboven van de rookworst)Nee hoor, ik bedoelde Girl. Juist als ze nog ook nog stokbrood met brie op heeft vind ik het indrukwekkend dat ze twee komkommers heeft opgegeten
Nora denk dat je ons door elkaar haalt, in dat stokbrood van Girl zitten ook de nodige koolhydraten Ik eet ze niet (de poster erboven van de rookworst)Nee hoor, ik bedoelde Girl. Juist als ze nog ook nog stokbrood met brie op heeft vind ik het indrukwekkend dat ze twee komkommers heeft opgegeten
Im the root of all thats evil but you can call me cookie