Laatst geconsumeerd

17-09-2011 16:41 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is het laatste wat jij gegeten of gedronken hebt?

Je kunt geconsumeerd ook anders opvatten maar dan hoort ie op een andere pijler ;)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Net op:

Restje snackmix van AH (zoutjes) en 2 bruine boterhammen met grapefruit-gembermarmelade (meegenomen uit Wales).

Ik ga vanavond om 19.30 pas uit eten dus moest even vooreten. :-)
Lady Grey is heerlijk! Maar Twinings bij AH? Serieus? Ik heb het daar nog nooit gezien. Dat vind ik dus het lekkerste theemerk dat ik ken en moet er nu best veel moeite voor doen om het te kunnen kopen.
appel.. ga zo koken.. spagetti met basilicum/tomaat saus
quote:Star schreef op 17 september 2011 @ 17:20:

Ik wacht nu op mijn home-made patat met honing-moster-mayo-saus in een wrap

O en een beetje excuussla er in

Friet in een wrap? Met honing-mosterd-mayo? Dat klinkt niet echt als een hele lekker combinatie

quote:daydream schreef op 17 september 2011 @ 17:23:

Om de laatste regel in de OP moest ik ook wel lachen trouwens.

Danku! :P

Men mag hier ook gerust melden wíe ze het laatst geconsumeerd hebben, daar niet van. Maar ik dacht ik blijf de opmerking als 'dat hoor niet bij Eten' even voor
Mijn moeder drinkt ook vaak lady grey van twinings en ze koopt het bij de appie.

Ik drink vaak tension tamer van celestial seasonings en ging hiervoor altijd extra naar de Tuinen. Kom ik er pas achter dat ze die dus ook gewoon bij de appie hebben.
Voelde net voor vanavond een onbedwingbare drang naar paprikachips opkomen dus ben net even naar de winkel op de hoek geweest. Daarna een lege frisdrankfles gevuld met water en in de koelkast gezet. Dan heb ik straks lekker ijskoud water, heb er nu al zin in!

Maar nu eerst de kruidenboterstokbroodjes
Net bij de HEMA op station een halve rookworst gehaald en een flesje water. Ben op kh-dieet dus dit is zo ongeveer het enige wat ik kan halen op het station als ik honger heb. Geen straf.
halve stokbrood van de bakker met half pakje brie uit de oven. 2 komkommers en wat tomaten, daarbij dipsausjes. Dit was mijn avond eten. Geen zin in koken aangezien ik aan de drank zit
Hebbie 2 komkommers weggekaand? Indrukwekkend! Ik vind 1 al veel (maar eet er dan ook koolhydraten en evt. vlees(vervanger) bij)
olijven en een stukje ciabatta met tapenade
Nora denk dat je ons door elkaar haalt, in dat stokbrood van Girl zitten ook de nodige koolhydraten Ik eet ze niet (de poster erboven van de rookworst)
Stukje kaas, duurt nog even voor we gaan eten
Chai tee!
Althans, daar ben ik nu mee bezig.
Patat!
Heerlijke nasi!! Thanks to jullie forummers! Heb een top receptje geprobeerd en ik zit nu mega vol!

Daarna cola.
Borrelhapjes die mijn zoon (14) maakte. Met kaas gevulde milde pepertjes en gemarineerde champignons.
quote:yette schreef op 17 september 2011 @ 18:29:

Borrelhapjes die mijn zoon (14) maakte. Met kaas gevulde milde pepertjes en gemarineerde champignons.Doe mij zo'n zoon
Lidl Groentepannetje Italiaans (diepvries) met macaroni Bolognese.

En koffie.
leftover ontbijtkoek van mn zoontje en een glas cola light.

en omdat zoon bij oma logeert is er afhaal-spareribs onderweg. Heerlijk onverantwoord schranzen voor de tv. Mjam!
Chili Con Carne met een frisse salade.
quote:evelise schreef op 17 september 2011 @ 18:14:

Nora denk dat je ons door elkaar haalt, in dat stokbrood van Girl zitten ook de nodige koolhydraten Ik eet ze niet (de poster erboven van de rookworst)Nee hoor, ik bedoelde Girl. Juist als ze nog ook nog stokbrood met brie op heeft vind ik het indrukwekkend dat ze twee komkommers heeft opgegeten
Zilvervliesrijst, met chicken tonight, kip, sperziebonen,mais,paprika en ui. Je moet toch iets doen om het "slechte" van de chicken tonight op te heffen
chicken tonight, dat is lang geleden! Goed idee voor komende week.
chocolade ganache die zometeen als vulling tussen de cake gaat. Moest toch echt even proeven of ie lekker genoeg was

En vanavond heerlijk Indiaas... mjammie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven