Lays Ribbel Paprika in Duitsland of Zwitserland
woensdag 25 augustus 2010 om 19:59
Geïnspireerd door het topic "Superlekker maar niet meer te koop" kom ik op de kwestie: "Superlekker maar niet HIER te koop". Kent iemand een equivalent van de Lays Ribbel Paprika chips bij een Duitse of Zwitserse supermarkt? Ik neem bijna altijd lekkere dingen mee uit Nederland, maar chips is zoiets onhandigs: veel volume, maar zo op.

woensdag 25 augustus 2010 om 20:35
Pimpelmeesje, ik weet niet waar in Oostenrijk jij was maar hier in Wenen verkopen ze echt wel paprika chips hoor. Ik vind de chips hier erg lekker, mis alleen bolognese chips, die kennen ze hier echt niet.
Aldi Riiffle chis, Funny en Lorenz vind ik best goed hoor.
Weet niet waarrom iedereen zo Lays fan is.
Aldi Riiffle chis, Funny en Lorenz vind ik best goed hoor.
Weet niet waarrom iedereen zo Lays fan is.
woensdag 25 augustus 2010 om 20:42

woensdag 25 augustus 2010 om 20:54
woensdag 25 augustus 2010 om 21:40
Ik woon in Zwitserland en hier hebben ze wel paprikachips (van Zweifel) maar die zijn EN heel duur EN niet lekker. Afgelopen zaterdag heb ik boodschappen gedaan in Duitsland en daar een zak meegenomen van wat op Lays paprika chips leek, maar het bij lange na niet was. Niet zo knapperig en ook niet zo lekker pittig. En ik zou ook denken dat ze in Duitsland wel gewoon Lays zouden moeten hebben, is dat niet van Unilever ofzo?
Bolognese chips van Croky vind ik trouwens ook erg lekker. Het smaakt wel in de verste verte niet naar bolognese, maar ze zijn heerlijk. En die verkopen ze hier natuurlijk ook niet.
Bolognese chips van Croky vind ik trouwens ook erg lekker. Het smaakt wel in de verste verte niet naar bolognese, maar ze zijn heerlijk. En die verkopen ze hier natuurlijk ook niet.

vrijdag 27 augustus 2010 om 19:23
quote:sri schreef op 27 augustus 2010 @ 18:41:
Daffodil, zijn paprikachips echter minder slecht voor de lijn dan andere? Het zijn toch gewoon dezelfde chips maar dan met een ander poedertje erover? Of vergis ik me nou vreselijk?Volgens mij bedoelt ze dat haar favo-chips niet te koop zijn waar ze woont, dat dat goed is voor de lijn.
Daffodil, zijn paprikachips echter minder slecht voor de lijn dan andere? Het zijn toch gewoon dezelfde chips maar dan met een ander poedertje erover? Of vergis ik me nou vreselijk?Volgens mij bedoelt ze dat haar favo-chips niet te koop zijn waar ze woont, dat dat goed is voor de lijn.

vrijdag 27 augustus 2010 om 23:41
quote:sassafras schreef op 27 augustus 2010 @ 19:23:
[...]
Volgens mij bedoelt ze dat haar favo-chips niet te koop zijn waar ze woont, dat dat goed is voor de lijn.Ben ik dus gewoon een sukkel ! Apologies! Wou ik dat hier ontzettend ordinaire naturel-chips en nog veel ergere nibits niet te koop waren... maar goed, off-topic.
[...]
Volgens mij bedoelt ze dat haar favo-chips niet te koop zijn waar ze woont, dat dat goed is voor de lijn.Ben ik dus gewoon een sukkel ! Apologies! Wou ik dat hier ontzettend ordinaire naturel-chips en nog veel ergere nibits niet te koop waren... maar goed, off-topic.