lekker cola

dinsdag 17 augustus 2010 om 13:07
dinsdag 17 augustus 2010 om 13:14
Helenita, da's een broodje aap. Wel een mooie
Er wordt momenteel onderzoek gedaan of de suikervervanger in light frisdrank niet een signaal aan de hersenen geeft waardoor mensen meer zoet gaan eten om aan de vraag van het lichaam te voldoen.
Eerste signalen zijn er dat het inderdaad zo is.
Aspartaam is slecht en toch neem ik nog dagelijks cola light.
Er wordt momenteel onderzoek gedaan of de suikervervanger in light frisdrank niet een signaal aan de hersenen geeft waardoor mensen meer zoet gaan eten om aan de vraag van het lichaam te voldoen.
Aspartaam is slecht en toch neem ik nog dagelijks cola light.

dinsdag 17 augustus 2010 om 13:16
Cola, lekker!! Elke dag!
Maare die light-versie, niet mixen met Ment*s he!!
http://www.youtube.com/watch?v=hKoB0MHVBvM
Maare die light-versie, niet mixen met Ment*s he!!
http://www.youtube.com/watch?v=hKoB0MHVBvM
dinsdag 17 augustus 2010 om 13:20
dinsdag 17 augustus 2010 om 13:23
dinsdag 17 augustus 2010 om 13:27
quote:Hermes schreef op 17 augustus 2010 @ 13:14:
Aspartaam is slecht en toch neem ik nog dagelijks cola light.Ah kijk! Misschien was het een gevalletje klepel/klok. Maar mooi, dan hoef ik me daar ook niet meer druk om te maken (zoetigheid eet ik niet of nauwelijks en mis ik ook niet)! Dank dank Hermes!
Aspartaam is slecht en toch neem ik nog dagelijks cola light.Ah kijk! Misschien was het een gevalletje klepel/klok. Maar mooi, dan hoef ik me daar ook niet meer druk om te maken (zoetigheid eet ik niet of nauwelijks en mis ik ook niet)! Dank dank Hermes!