lekker cola

17-08-2010 12:34 78 berichten
Ondanks dat ik weet dat het niet goed voor me is, ben ik zooooo gek op een groot glas cola light en neem deze ook met grote regelmaat.

Ben nieuwsgierig of jullie ook van die (kleine) verslavinkjes hebben met eten en drinken waar je maar niet af kan komen?
Alle reacties Link kopieren
Pasta met groene pesto en kaassnippers erop, jammie!!!!!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Broodje met geitenkaas, pistachenootjes, rucola en honing.. of in een wrap nog lekkerder!
Macaroni met kaas en ketchup.

Macaroni gaar koken, afgieten en met een klont Blue Band margarine terug in pan. Geraspte belegen kaas (veul) en een flinke klodder ketchup erbij en opwarmen tot er een dikke saus van boter, kaas en ketchup ontstaat.

Zoveel calorieen maar kan het gelukkig hebben, eet het ook niet elke week want anders gaat het tegenstaan.

En het moet ook echt elleboogjes zijn, geen andere vorm want dat eet niet lekker.

Ik eet dit al zeker 20 jaar zo en het is eigenlijke de eerste keer dat ik het met iemand deel.......hahahahaha!!!
O ja en als ik een avondje teveel gedronken heb drink ik tegen de nadorst zo een liter ijskoude chocomel weg.

Waarvan ik dan een uur later wel moet zorgen dat er een toilet in de buurt is want eigenlijk kunnen mijn darmen niet zo goed tegen koude zuivel..........maar ik kan het niet laten, zoooooooooo lekker!!!!!!!!!!!!!!
ja coca cola light! Hier ook bijna een liter per dag
En nee, cola, af en toe een glas is heerlijk maar ik heb het zelfs eigenlijk nooit in huis.

Ik drink zelf veel sap en dochter vindt cassis veel lekkerder...
O jaa, lekker cola-light! Drink het ook heel veel, een fles per dag.

In de zomer is het het lekkerst met veel ijsblokjes en een schijfje citroen in een groot glas. Genieten.
Coca Cola light is the best!

En ik heb sinds een paar weken een nieuwe verslaving: boerenbrie...

Niet eens op brood, maar gewoon zo, veel te grote stukken

Mag toch hopen dat dat een keer gaat vervelen!?
Coca Cola regular en THEE (met suiker)
Pepsi Max vind ik ontzettend goor. Net als Pepsi Light, en CocaCola Zero. Maar waar ik echt verslingerd aan ben is: Coca Cola Light. De enige echte. Elke dag wel een fles. Ja ik weet het, ik ben een ras-echte di-hard.
Avocado's
En Chocomel, de enige echte inderdaad. Dat is ook zo godsgruwelijk heerlijk!!
coca cola zero

lonka fudge

gesuikerde noten (niet de gewone maar heerlijk gesuikerde pecan en macadamia noten...verkoopt mijn groenteboer hmmm)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
[quote]Jala5 schreef op 17 augustus 2010 @ 13:31:

gewone coco cola en dan het liefst uit een klein glazen flesje

.[afbeelding]

Of uit de grote literflessen van glas! Daarin wordt en blijft de cola echt goed koud! En de prik blijft behouden, want met die waardeloze flessen van tegenwoordig kan je niet tegen het koolzuurverlies op drinken!
Oh zo bekend!

Coca Cola light! En inderdaad het liefst uit een blikje, want dan is het helemaal zo lekker koud!!! HEERLIJK!!!

En verder; (hebben jullie even???)

- Meloen

- Aardbeien

- Kokosmakronen

- Gerookte kipfilet (en dan t liefst verwerkt in een salade)

- Tosti`s

- Kippensoep

- Smoothies

- Celebrations

- Loempia`s

En zo kan ik nog wel even door gaan denk ik.

Wat een heerlijkheid allemaal, hahaha
quote:Maleficent schreef op 17 augustus 2010 @ 14:57:

Pasta met groene pesto en kaassnippers erop, jammie!!!!!!!

Maak me gek

Verukkelijk dat
Colca cola

energiedrank- en dan moet dat rond 11.00 uur

koekjes met chocolade

ook earl grey thee(ruikt zo lekker als je het doosje voor het eerst open doet)

toffifee

owh ik heb zin in lekkers!!
oh ja sprokkelientje zal ik bijna lonka vergeten- gister het laatste opgesnoept
quote:Vivamp schreef op 17 augustus 2010 @ 19:22:

En Chocomel, de enige echte inderdaad. Dat is ook zo godsgruwelijk heerlijk!!Uit de glazen fles!!! En dan gele M&M's erbij vreten, heerlijk!
Zelfgemaakte griesmeelpap, vooral met een flinke schep vanillesuiker. Het heerlijkst smaakt dat als je niet kunt slapen snachts en dan besluit even tv te gaan kijken cq forummen. Dan met slaperig hoofd griesmeel maken en dan lekker opeten op de bank.

Wat ook een heerlijkheid is maar waar ik me al even niet meer aan gewaagd heb is Digestive koekjes en een reep extra pure chocolade. Dan een blokje chocola op een koekje leggen en opeten.. YAM
Oh weet er nog eentje: Rucola!

Heerlijk zo'n zakkie leegvreten.

En Carpaccio.
quote:Helenita2 schreef op 17 augustus 2010 @ 13:00:

Dat aspartaam niet goed is, geloof ik meteen. Maar nu hoorde ik laatst dat je er dik van wordt omdat je lichaam de belletjes opslaat als vet??? Klonk mij als broodje aap, maar ik hoor het van verschillende kanten. Weet iemand hoe dat zit (en uiteraard kan ik het ook even Googelen - goed idee wel, laat ik dat meteen even doen)?

Dit klopt inderdaad niet, maar aspartaam en zoetstoffen zorgen er wel voor dat je meer trek krijgt, en dus meer gaat eten. Vandaar dat je niet genoeg hebt aan 1 glas cola light, maar er meer wil. In bijv. chips zit het ook.

En als dat nu het enige was, maar van aspartaam krijg je ook nog eens legio gezondheidsklachten.
quote:Maleficent schreef op 17 augustus 2010 @ 19:39:

[...]

Uit de glazen fles!!! En dan gele M&M's erbij vreten, heerlijk!

Oh God ja, jij bent er net zo eentje als ik. Ik heb ALTIJD gele m&m's in huis en de chocomel uit de glazenfles is, net als cola uit een glazen fles, ZO VEEL LEKKERDER. Hoe kan het he?

Ik dacht dat ik de enige was met die twist
Ben jij mijn verloren gewaande zus vivamp?

Ik ken verder niemand met die tik!
Ik vind chocolademelk uit de glazen fles trouwens ook vreselijk lekker met een vette gevulde koek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven