lekker uit eten + overnachting - wie heeft goeie tips?

26-10-2019 17:56 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik willen op korte termijn weer eens écht lekker uit eten en daarna overnachten - liefst op dezelfde plek.
Ik heb me de hele dag al scheel gegoogeld maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik was er bijna uit - de Limonadefabriek in Streefkerk - maar ik lees daar nu toch weer de nodige slechte recensies over, dus tja.
Daarom gooi ik hier een balletje op. Wat we willen:
- echt lekker eten, Bib Gourmand of vergelijkbaar niveau, maar niet te opgeprikt
- ongeveer een uur rijden vanaf Den Haag (mag ook wel wat meer, maar liever niet in uithoek Groningen of Limburg)
- zoals ik al zei, met mogelijkheid tot overnachting
- beetje leuke omgeving waar we nog wat kunnen wandelen is een pré, maar geen noodzaak.

Ben benieuwd naar ervaringen, alvast bedankt!
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Restaurant Hemingway in het centrum van Bergen op Zoom! Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding en fijn personeel. Met hotel de Draak erbij.
Alle reacties Link kopieren
Dijk 9 in Eindhoven heeft ook goed eten wat rond jouw budget zit. Genoeg leuke hotels ook in de buurt.
Villa augustus in Dordrecht is erg leuk
Alle reacties Link kopieren
pocas schreef:
26-10-2019 23:04
Villa augustus in Dordrecht is erg leuk
Yes! En Kop van het Land ook. Daar kun je ook slapen.
Was vergeten een link toe te voegen. Die heb ik je alsnog via pb gestuurd.
Je wil eigenlijk niet naar Limburg. Maar kasteel ter worm is echt aanrader en anders t naast gelegen hotel van der valk
Alle reacties Link kopieren
dutchsuzanne schreef:
26-10-2019 18:43
Mario in Neck
Dat vond ik niet al te lang geleden behoorlijk tegenvallen. Het meeste was niet slecht, maar de reputatie niet waard.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
spin1234 schreef:
26-10-2019 19:51
Kijk ook eens naar arresthuis in Roermond. Alleen iets verder rijden...
wilde ik net zeggen. Hun eigen restaurant is al top maar ze hebben ook arrangementen met andere restaurants (mèt michelinsterren)
Alle reacties Link kopieren
De Sterrenberg, Otterlo. Bieden ook culinaire arrangementen incl. overnachten, welness e.d..

Wandelen kan in het nationaal park Hoge Veluwe, maar bijvoorbeeld ook bij Radio Kootwijk en over het Kootwijkerzand.
Alle reacties Link kopieren
Restaurant en hotel De Posthoorn in Monnickendam. Heerlijk eten en leuke wandelmogelijkheden.
Alle reacties Link kopieren
Ah kijk, nog meer tips erbij... we kunnen de komende jaren vooruit want ik ga ze allemaal noteren :) superbedankt allemaal!
Maar eerst gaan we - met dank aan de tip van PVc'tje - naar Hemingway in Bergen op Zoom :-D.
Nothing happens for a reason
Leuk hoor! Veel plezier gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
29-10-2019 21:53
Leuk hoor! Veel plezier gewenst!
Dankjewel TV :) !
Nothing happens for a reason
Herberg de Gouden Leeuw in Bronkhorst. Als je een kamer boekt dan wel een beetje een luxere nemen :)
Alle reacties Link kopieren
De Limonadefabriek heeft mij nog nooit teleurgesteld. Je kunt er best heen gaan. Ik heb er al regelmatig gegeten en ik vind het altijd lekker, bediening fijn, locatie mooi.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven