Lekkere hapjes; inspiratie topic.

15-05-2020 20:01 33 berichten
Afbeelding
Afbeelding
Plopper schreef:
15-05-2020 20:30
En (excuses voor het off topic gaan) Ik gun ieder persoon op de wereld het zelfvertrouwen van Jonathan. Yes, Queen! (eerste week juni nieuw seizoen!)
Ik denk eigenlijk dat hij helemaal niet zo vol zelfvertrouwen zit. Hij roept wel heel hard, maar daar zit ontzettend veel onzekerheid onder. Hij heeft ook veel last van depressies gehad geloof ik.
Plopper schreef:
15-05-2020 20:32
Afbeelding
Ik vind hem toch wel lekkerder als Captain America.

Afbeelding
Tiana_76 schreef:
15-05-2020 20:33
Ik denk eigenlijk dat hij helemaal niet zo vol zelfvertrouwen zit. Hij roept wel heel hard, maar daar zit ontzettend veel onzekerheid onder. Hij heeft ook veel last van depressies gehad geloof ik.
Misschien ook wel, hoor. Ik hoop het niet voor hem.

En Chris is zo leuk. Als Steve vind ik 'm ook leuk. En hij is een hondenmens, dan scoor je bij altijd al extra punten.
Plopper schreef:
15-05-2020 20:37
Misschien ook wel, hoor. Ik hoop het niet voor hem.

En Chris is zo leuk. Als Steve vind ik 'm ook leuk. En hij is een hondenmens, dan scoor je bij altijd al extra punten.
Yup. Leuk gevoel voor humor ook.

Net als die andere Chris:

Afbeelding
Tiana_76 schreef:
15-05-2020 20:40
Yup. Leuk gevoel voor humor ook.

Net als die andere Chris:

Afbeelding
Nou, ik volgde hem een poos op Social Media, maar nadat ik wat teksten van en over hem heb gelezen vind ik hem niet zo leuk meer.

Dan toch liever

Afbeelding
Plopper schreef:
15-05-2020 20:42
Nou, ik volgde hem een poos op Social Media, maar nadat ik wat teksten van en over hem heb gelezen vind ik hem niet zo leuk meer.

Oh, echt? 😩

Daar gaat mijn crush dus. Ik zit ook helemaal niet op SM.
Sorry :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven