Lekkere simpele hapjes feest 50 mensen, iemand een idee?

21-10-2010 13:53 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo keukenprinsessen:))



Ik ben op zoek naar leuke ideeen/recepten voor simpele hapjes (allen keer 50) die ik wil maken voor een feestje.



Het liefst hapjes die ik een dag van te voren klaar kan maken en met niet al te dure ingredienten;-)

Heeft iemand lekkere ideeen?



Heel erg bedankt!!!



Unix
Kijk even in de index.
Tilalia is wel expert in hapjes trouwens, jouw gehaktballetjes gemaakt voor de verjaardag van mijn dochter en was een groot succes!
Alle reacties Link kopieren
Dus iedereen krijgt 1 hapje?
Alle reacties Link kopieren
Thx in de index staan ook wel wat tips:)



@Flashy nee ik wil meerdere soorten hapjes maken, voor iedereen een stuk of 10 hapjes:)



Kortom ik heb nog heel wat te doen!!!



En het moet dus een beetje betaalbaar blijven...



Weet iemand of de producten van de Aldi/Lidl ook geschikt zijn? Bv de serranoham zalm ed?
Alle reacties Link kopieren
betaalbare borrel-hapjes tips voor 40 man, tips

Originele borrelhapjes

fruitige borrelhapjes

Borrelhapjes (maar niet de standaard)

http://forum.viva.nl/foru ... arische_warme_snack[TOPIC=24533]Lekkere vegetarische warme snacks?[/TOPIC]





Nou volgens mij heb je er zo eerst wel genoeg!
Alle reacties Link kopieren
Cherrytomaat(halveren)-mini mozzarella bolletje(halveren)-blaadje basilicum en dat aan een prikkertje afwisselen.



Lekker!
Alle reacties Link kopieren
10 verschillende zelfgemaakte hapjes pp voor 50 personen? (en dan reken je chips/nootje/olijven niet mee?)

Hoelang/laat is je feestje?



Op het eerste gezicht lijken me het namelijk erg veel hapjes, tenzij het een maaltijd moet vervangen, maar dan zou ik eerder een lekkere soep met turks brood en een maaltijd salade erbij doen of een andere meer vullende oplossing.
Alle reacties Link kopieren
Laatst een feest gegeven voor 40 personen. Zalmwraps en tortillachips met guacemole deden het erg goed.
Alle reacties Link kopieren
sateprikkers met cherrytomaatje, blaadje bacilicum en bolletje mozerella. Ziet er leuk en vrolijk uit.

Niet te ver van te voren maken want dan is alles verlept.
Alle reacties Link kopieren
sateprikkers met cherrytomaatje, blaadje bacilicum en bolletje mozerella. Ziet er leuk en vrolijk uit.

Niet te ver van te voren maken want dan is alles verlept.
Alle reacties Link kopieren
Bladerdeeg driehoekjes vullen met pittige gehakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleuriefleur schreef op 21 oktober 2010 @ 14:10:

sateprikkers met cherrytomaatje, blaadje bacilicum en bolletje mozerella. Ziet er leuk en vrolijk uit.

Niet te ver van te voren maken want dan is alles verlept.zie 2 posts eerder
Alle reacties Link kopieren
Zalmwraps idd. En onderschat bittergarnituur niet.
Alle reacties Link kopieren
Zalm van de euroshopper of aldi is prima. Net als nootjes, chips etc.



Wat het hier altijd goed doet zijn de knakworstjes in bladerdeeg(er gaan 4 hapjes uit 1 plakje)
wat serveer jij op een tuinfeest



Hier staan de hapjes van Tila in en een heleboel tips om een groot feest werkbaar en lekker te houden qua hapjes. Dus niet 10 vershcillende hapjes in kleine hoeveelheden, maar een stuk of 3 in grote hoeveelheden enz. Ik vond het erg handig en lekker.
Alle reacties Link kopieren
@borderwalk het feest begint om 8 uur tot een uurtje of twaalf. Het is de bedoeling dat het ook echt een 'hapje' is zeg maar, dus 10 kleine hapjes:)



@Ska en heb je de guacamole dan zelf gemaakt of hebben ze ergens ook lekkere uit een potje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Unix schreef op 21 oktober 2010 @ 14:04:



Weet iemand of de producten van de Aldi/Lidl ook geschikt zijn? Bv de serranoham zalm ed?Nee, niet doen! Serranoham van de Aldi is alléén eetbaar mits het gezelschap niet groter is dan 6 personen!
Alle reacties Link kopieren
Goede ideeen allemaal!!!



@mardjen dus beter 3 soorten dan 10? Ja is natuurlijk wel minder bewerkelijk:)



@sassafras, hoe bedoel je dat voor niet meer dan 6 personen? (Snap het verschil tussen 6 en 50 niet helemaal...)
Alle reacties Link kopieren
dadels omwikkelen met ontbijtspek. Even 5 min in hete oven.
Alle reacties Link kopieren
kaas in bladerdeeg is ook lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:Unix schreef op 21 oktober 2010 @ 14:12:

@borderwalk het feest begint om 8 uur tot een uurtje of twaalf. Het is de bedoeling dat het ook echt een 'hapje' is zeg maar, dus 10 kleine hapjes:)Dan lijkt mij persoonlijk een stuk of 6 hapjes met een aantal schaaltjes noot/olijf echt voldoende. Wil je graag zoveel verschillende hapjes maken, of is het jouw inschatting dat 10 hapjes "nodig" zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Unix schreef op 21 oktober 2010 @ 14:04:



En het moet dus een beetje betaalbaar blijven...



Weet iemand of de producten van de Aldi/Lidl ook geschikt zijn? Bv de serranoham zalm ed?Je bedoelt die ingredienten van de Aldi/Lidl gebruiken in de hapjes? Ja waarom niet?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:ramiaatje schreef op 21 oktober 2010 @ 14:16:

dadels omwikkelen met ontbijtspek. Even 5 min in hete oven.en vullen met wat geitenkaas! Hmmm
Alle reacties Link kopieren
Monchou met rookvlees(geen goedkope want dan stikt men!) is ook lekker. Variatie daarop is monchou met roomkaas en verse kruiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven