leuk eetcafe/restaurant de Pijp/Centrum
woensdag 3 november 2010 om 13:57
Hopelijk hebben jullie nog wat leuke tips.
Voor zaterdag a.s. ben ik op zoek naar een leuk restaurantje/eetcafe in de Pijp of het centrum.
Ik ben bekend in A'dam maar hier kom ik even niet uit.
We gaan met een familieuitje eerst even de Cuyp op en daarna willen we lekker maar niet te duur eten in de buurt en je moet er ook nog een beetje gezellig kunnen zitten.
Er zijn 2 vegetariers bij die niet al te moeilijk doen zolang er niet alleen gebakken camembert op de kaart staat. De rest hoeft niet perse vlees.
Indisch eten we graag bij een niet te duur en erg goed restaurantje in onze woonplaats dus dat durf ik niet aan (straks valt het tegen). Tenzij we naar Blauw gaan maar ik vind Blauw aan de prijzige kant.
Bazar vinden we leuk maar daar zijn we de vorige keer al geweest.
Tapas vinden we niet echt leuk.
In Rotterdam zouden we naar Toko94, Taberna dushi of Rotown gegaan zijn bijvoorbeeld.
Wie heeft er een leuk idee want ik ben een beetje uitgedacht. Alvast bedankt!
Voor zaterdag a.s. ben ik op zoek naar een leuk restaurantje/eetcafe in de Pijp of het centrum.
Ik ben bekend in A'dam maar hier kom ik even niet uit.
We gaan met een familieuitje eerst even de Cuyp op en daarna willen we lekker maar niet te duur eten in de buurt en je moet er ook nog een beetje gezellig kunnen zitten.
Er zijn 2 vegetariers bij die niet al te moeilijk doen zolang er niet alleen gebakken camembert op de kaart staat. De rest hoeft niet perse vlees.
Indisch eten we graag bij een niet te duur en erg goed restaurantje in onze woonplaats dus dat durf ik niet aan (straks valt het tegen). Tenzij we naar Blauw gaan maar ik vind Blauw aan de prijzige kant.
Bazar vinden we leuk maar daar zijn we de vorige keer al geweest.
Tapas vinden we niet echt leuk.
In Rotterdam zouden we naar Toko94, Taberna dushi of Rotown gegaan zijn bijvoorbeeld.
Wie heeft er een leuk idee want ik ben een beetje uitgedacht. Alvast bedankt!
woensdag 3 november 2010 om 14:26
woensdag 3 november 2010 om 14:48
woensdag 3 november 2010 om 15:51
Dat zijn de tips die ik zocht! leuk! Duvel was ik laatst voor lunch, had ik nooit aan gedacht bijvoorbeeld.
Barca had ik afgeschreven omdat ik alleen de tapas zag, niet goed gekeken.
Fleuriefleur: Een 'gewoon' eetcafe is geen probleem, we willen gewoon lekker eten op een leuk plekje. We zijn ook maar gewone mensen
Maar dan weer niet te fastfood/tokoachtig. De Burgermeester vind ik bijvoorbeeld ook heerlijk maar net weer iets te weinig eetcafe/gezellig zitten.
District 5, de Groene vlinder en Barca heb ik al in de groep gegooid.
Als iemand nog een aanvullende tip heeft hoor ik het graag!
Barca had ik afgeschreven omdat ik alleen de tapas zag, niet goed gekeken.
Fleuriefleur: Een 'gewoon' eetcafe is geen probleem, we willen gewoon lekker eten op een leuk plekje. We zijn ook maar gewone mensen
District 5, de Groene vlinder en Barca heb ik al in de groep gegooid.
Als iemand nog een aanvullende tip heeft hoor ik het graag!