Leuk en Gezellig restaurantje in Amersfoort

14-11-2008 19:26 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Mijn vriendin is bijna jarig en 20dec. gaan we naar Joseph the Musical in Amersfoort. Nu wil ik voor die tijd met haar gaan eten in Amersfoort, als kado voor haar verjaardag. Nu leek mijzelf wokken wel erg leuk, maar volgens mij kan dat niet echt in de buurt van het theater *de flint*.



Dus nu ben ik op zoek naar een leuk en gezellig restaurantje, niet te duur in Amersfoort. Iets orgineels, of bijv. met een keuzemenu etc.



Hoor het wel.



Jitske.
Alle reacties Link kopieren
ik kan je de volgende restaurants aanbevelen:

Bergpaviljoen

Saffraan

Avocado

Zandvoort aan de Eem



Avocado heeft geen menu. De chef kookt waar hij zin in heeft.

Bergpaviljoen is erg goed, zeker als je van fruits de mer houdt.

Saffraan is op een boot. Heel mooi en een veelbelovende chef.

Zandvoort is een gekke tent. Beetje studentikoos.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig en knus (maar niet heel bijzonder): Humphreys. Zit op nog geen 10 meter vanaf de Flint. www.humphreys.nl



Verder is Het Kannetje in de binnenstad erg gezellig.

www.hetkannetje.nl



Je hebt zoveel restaurantjes in de binnenstad. Kijk anders eens op iens.nl. Vind je gelijk de boordelingen!
Alle reacties Link kopieren
De Colonie op de Lieve Vrouwestraat (vlakbij de grote toren van Amersfoort). Leuke inrichting en ze passen het menu aan naar het seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen Het Kannetje, erg gezellig lekkere kaart en keurige bediening. Zeker op een zaterdag van te voren even reserveren!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel.



Ziet er allemaal erg goed en leuk uit. Mijn probleem is wel dat ik behoorlijk wat voedselallergieen heb, mag o.a. geen Koemelk/Lactose, ei, varkensvlees, pinda/noten etc. Maakt het vaak lastig echt iets goeds te vinden. Maar zal eens informeren bij een paar of ze daar wat mee kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien zit er hier nog iets leuks bij;



lekker en goedkoop eten in amersfoort
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Lazy Louis is niet duur, en het eten is daar heerlijk. Het is eetcafe
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik voor Avocado gaan. Naar horen zeggen is de kok erg bewust van zijn ingredienten. Vooral als je het van te voren meldt moet het geen probleem zijn.



Ze staan trouwens ook in de nieuwe Lekker.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Alle reacties Link kopieren
leuke concept:- 3 vrienden, verschillende kleine gerechten waarvan je zelf kunt bepalen wat je als voor, tussen, hoofdgerecht wilt. Alle gerechten dezelfde prijs. Sfeer eetcafe.



- Quignon, moderne sfeer, lekkere gerechten



- de stadskamer, wat luxer, hele leuke gastvrouw, klein restaurant, op loopafstand van theater.



Succes met bellen en je keuze!
Alle reacties Link kopieren
Eh Scooby.. wil niet betweterig doen, maar de Stadskamer zit in Vathorst (nieuwbouwwijk). Dit is niet op loopafstand van De Flint! Vathorst is zelfs 15 minuten rijden vanaf centrum :-). MIsschien ben jij in de war met theater De Kamers?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog een heel leuk restaurant vergeten: Leff.

www.horenzienvoelen.nl Erg lekker eten, hippe inrichting en leuke bediening.



Hou je van vis en spaans dan is http://www.delarosarestaurant.nl/ ook leuk. Heb er zelf nog nooit gegeten, maar wel goede recensies gelezen.



Ben benieuwd wat het wordt :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Scooby De Stadsmuur bedoeld?



Delarosa zelf wel gegeten. Heel erg lekker. Leuke bediening.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Alle reacties Link kopieren
@Dertigmin, die zal ze inderdaad bedoelen.... had ik zelf nog niet aan gedacht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven