Wat is hier aan de de hand?

08-06-2024 21:20 113 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn man doet raar. 15 jr getrouwd. Een kind. Beide midden 40. Goede banen, prachtig huis en alles voor elkaar. Dacht ik.

Hij zit sinds kort op salsa les. Wekelijks gaat ie daar naar toe. Gaat ook naar van die salsa feestjes zoals vanavond. Geen idee waar ie is en met wie. Kleedt zich anders (stoerder) en gaat nu ook twee x per week op zwemmen. Is erg met z’n gezondheid bezig. Pillen etc.
Mij vindt ie niet meer zo leuk en aantrekkelijk. Wil niet meer naast mij slapen sinds paar maanden. Is al jaren ongelukkig met mij vertelde ie. En dat ligt aan mij. Ik doe ‘niks’ om het leuk te houden; aldus hem.
Op mijn vraag of er een ander is zegt ie dat dat niet zo is.

Ik zeur er niet over. Laat hem volledig gaan. Hij doet maar.
Is dit een midlife issue of wat? Scheiden wil hij niet. Hij is verder ook vriendelijk en aardig maar er hangt heel naars in de lucht. Dat voelt hij niet denk ik. Ik probeer ook zo normaal mogelijk te doen maar het breekt me op.

Is het normaal dat een getrouwde vent naar zulke dansavonden gaat?????

Een verwarde vrouw.
Alle reacties Link kopieren Quote
Midlifecrisis heeft wel wat overeenkomsten.
En heeft ook vele uitingen.
Dat hoeft niet altijd die motor, racefiets, soulmate enz te zien.

Op het punt in je leven komen en denken is dit het?

Is er iets gebeurt in zijn directe omgeving of op zijn werk?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat iedereen weet wat er aan de hand is. Dat ligt er veel te dik op.

Ik zou zelf de scheiding aanvragen, doei en houdoe.
Alle reacties Link kopieren Quote
Whut?

Jouw man wil niet meer met je slapen, zegt al jaren ongelukkig te zijn, vindt dat jouw schuld en jij zeurt er niet over?

Ik zou maar eens heel hard zeuren en op je strepen staan. Super dat hij met zijn lijf bezig is, maar jij en jouw lijf zijn er ook nog.

Waarom doet hij dit salsa gebeuren alleen? Het lijkt me nou bij uitsteek iets waar je als stel je (midlife-) ei in kwijt zou kunnen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het vooral vreemd dat je normaal doet en er niet over zeurt. Als mijn man zo zou veranderen en zulke nare dingen over mij zou zeggen, dan zou ik een stevig gesprek met hem voeren (waarschijnlijk meer dan één gesprek).
En alsjeblieft kaats de bal terug, wat doet híj́ nog om het leuk te houden in jullie relatie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Je man zegt dat hij je niet meer aantrekkelijk vindt en dat hij al jaren niet meer gelukkig is, en jij zeurt er niet over en laat het gaan?
Ik zou willen praten over of/hoe jullie toekomst in deze relatie zien. Eventueel relatietherapie overwegen. En anders na gaan denken over een scheiding.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mirrie48 schreef:
08-06-2024 21:20
Is het normaal dat een getrouwde vent naar zulke dansavonden gaat?????

Ik vind dat nou juist het normaalste aan je hele verhaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Is hij ook ineens erg obsessief met zijn telefoon bezig? Dan is het vrij duidelijk wat er aan de hand is natuurlijk.

Het niet meer naast jou willen slapen (terwijl jullie dat altijd deden?), zeggen dat hij je niet meer aantrekkelijk vindt, etc. Dat zou ik echt niet pikken. Is hij nou helemaal betoeterd! Wat een lapzwans.

Sowieso zou ik eens een paar stevige gesprekken met hem voeren en goed bedenken of je op deze manier nog bij hem wil zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap je man wel. Het kan jou blijkbaar geen zak schelen wat hij vindt, voelt en doet, en dat gaat natuurlijk een keer tegen je werken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren Quote
S-Groot schreef:
09-06-2024 17:10
Ik vind dat nou juist het normaalste aan je hele verhaal.
Dit ja!
Alle reacties Link kopieren Quote
De ene koopt als mid-life een jaguar, de andere een motor en nog één gaat sporten.

De jouwe doet dus het laatste.

Als hij zelfs niet meer samen wil slapen is hij waarschijnlijk gewoon aan 't wachten tot hij nieuwe schoenen heeft en een nieuwe partner voor hij weg is.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
En als ie niet vreemdgaat, dan is er niks aan de hand??
Het lijkt jou verder ook niet veel uit te maken hoe het met hem/jullie gaat ook al is ie daar heel duidelijk over.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hm. Dit is zo cliché dat ik me afvraag of dit echt is, maar vooruit maar.

Dit is niet in de haak natuurlijk. Jullie moeten onmiddellijk en herhaaldelijk in gesprek met elkaar en als hij dat niet wil, zou het voor mij einde oefening zijn. Komop vrouw, dit laat je je toch niet zeggen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hm. Dit is zo cliché dat ik me afvraag of dit echt is, maar vooruit maar.

Dit is niet in de haak natuurlijk. Jullie moeten onmiddellijk en herhaaldelijk in gesprek met elkaar en als hij dat niet wil, zou het voor mij einde oefening zijn. Komop vrouw, dit laat je je toch niet zeggen?
Alle reacties Link kopieren Quote
sorry dubbel
forumfossiel wijzigde dit bericht op 09-06-2024 17:25
95.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
09-06-2024 17:13
Ik snap je man wel. Het kan jou blijkbaar geen zak schelen wat hij vindt, voelt en doet, en dat gaat natuurlijk een keer tegen je werken.
Die indruk heb ik ook ja.
Toon jij überhaupt interesse in hem TO?

Alle reacties Link kopieren Quote
Hmmmm, moeilijk, moeilijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Salsales is trouwens toch een klassieker in dit verband?
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren Quote
Salsales of crossfit
Alle reacties Link kopieren Quote
Ga gewoon gezellig mee naar die Salsa en duik twee keer per week dat zwembad met 'm in.
Klaar opgelost :idee:
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Alle reacties Link kopieren Quote
Of ga motorrijles nemen, ik zou 'm krijgen :-D
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is toch vreselijk? Een tikkende tijdbom onder je relatie. Niet meer 'normaal' doen verdorie, vecht voor je relatie of stap op, blijf in elk geval niet in dit vagevuur hangen.
If you need a hug, give it to someone else.
Alle reacties Link kopieren Quote
S-Groot schreef:
09-06-2024 17:10
Ik vind dat nou juist het normaalste aan je hele verhaal.
:HA:

Ik zie in mijn omgeving veel van dit soort situaties, dat de man van in de 40 anders gaat doen, of idd veel sporten, een sportauto neemt, of een minnares wil. Misschien omdat mijn vrienden en mijn partners vrienden, maar ook ouders van school tegen de 40 aanlopen/ of al over de 40 zijn, lange relaties hebben plus kinderen. De sleur komt er dan in.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze meneer heeft een ander en wacht tot jij het zat bent en er een punt achter zet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ik me nou wel afvraag: hoe vertel je iemand op een vriendelijke, aardige manier dat je niet meer naast haar wilt slapen en dat je al jaren ongelukkig met haar bent?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven