Lidl toppers

02-10-2017 18:07 2434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week opent er hier in het dorp een lidl zijn deuren.
Ter bescherming van mijn portomee:
Wat zijn de must haves??

En wat nou juist niet?

Zo weet ik precies wat ik wel/ niet moet kopen
Alle reacties Link kopieren Quote
herfstappeltaart schreef:
27-11-2017 18:29
Ik vind ook de plakken chocolade met amandelen heel lekker, te lekker. Daar kan ik niet afblijven dus ik koop ze niet te vaak :-$
eens! Die zijn echt zalig
Stressed is just desserts spelled backwards
misha87 schreef:
28-11-2017 09:48
Skyr yoghurt bosbessen :kwijl: :heart: Nooit zo'n lekkere yoghurt op en ken denk ik alle merken en smaken.
Jammer dat hij gezoet wordt met aspartaam.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de Griekse yoghurt in een emmertje veel lekkerder dan Skyr.
En dan met verse bessen of die van de Lidl uit de diepvries.
Weten jullie misschien hoe de kipkerriesalade van de Lidl is? Ik heb hier een paar fans in huis, maar na het zoveelste debacle met eigen merk Jumbo waar weer een stuk bot en vage stukjes in zaten moet ik denk ik op zoek naar wat anders. Johma vinden ze niet lekker van smaak (te weinig pit).
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, nooit gehad maar kipkerriesalade is wel makkelijk te maken van een kant-en-klaar gegrilde kip, mayo, kerrie, erwtjes, gekookte aardappel, evt appel en ei. Ben ik iets vergeten? Gekookte selderijblokjes misschien? Er moet veel kerrie in. Maggie of aromat, peper, zout. Misschien kan iemand anders het aanvullen indien nodig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren Quote
Die kaasfondue-uit-zak is inderdaad heel prima te eten! (Schrijf ik terwijl ik een hap in mijn mond stop.)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb voor vanavond de chocolade met drop weer :) en in de Delicieux folder mini biefstuk gezien voor op de gourmet, die wil ik want deze maand weer fijn gourmetten.
Alle reacties Link kopieren Quote
wittegeit schreef:
30-11-2017 22:49
Weten jullie misschien hoe de kipkerriesalade van de Lidl is? Ik heb hier een paar fans in huis, maar na het zoveelste debacle met eigen merk Jumbo waar weer een stuk bot en vage stukjes in zaten moet ik denk ik op zoek naar wat anders. Johma vinden ze niet lekker van smaak (te weinig pit).
Die kleinere bakjes van de serie "ambachtelijke salades" zijn erg lekker. De grotere bakjes van hun huismerk Vitakrone vind ik iets minder lekker. Die vind ik prima voor op een toastje bij verjaardagen, maar voor onszelf een keer lekker op een broodje koop ik die ambachtelijke salade.

Die van Johma is inderdaad ook niet mijn favoriet. Die huisgemaakte kleinere bakjes zijn echt lekkerder, vind ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
retrostar schreef:
01-12-2017 16:50
Nee, nooit gehad maar kipkerriesalade is wel makkelijk te maken van een kant-en-klaar gegrilde kip, mayo, kerrie, erwtjes, gekookte aardappel, evt appel en ei. Ben ik iets vergeten? Gekookte selderijblokjes misschien? Er moet veel kerrie in. Maggie of aromat, peper, zout. Misschien kan iemand anders het aanvullen indien nodig.
Ik maak m meer voor op n stokbroodje .dus zonder aardappelen en erwten.dan vind ik het persoonlijk zo.n maaltijd worden.
Doe er meestal nog n klein beetje tomatenketchup en n beetje chilisaus door.voor de rest .alles wat jij er ook in doet.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Bedankt voor jullie tips!
Ik maak 'm inderdaad ook weleens zelf, het is niet zo heel moeilijk. Maar wat bakjes die voor het grijpen staan zijn toch ook wel handig. Ik zal ook eens naar de Lidl gaan en die kleine bakjes proberen.
Kashri schreef:
30-11-2017 07:39
Jammer dat hij gezoet wordt met aspartaam.
Beter on de Lidl naturel skyr te combineren met zelfgemaakte saus van Lidl diepvries fruit.
Alle reacties Link kopieren Quote
zephora schreef:
01-12-2017 18:06
Die kaasfondue-uit-zak is inderdaad heel prima te eten! (Schrijf ik terwijl ik een hap in mijn mond stop.)
Gisteren die uit het doosjes geprobeerd en deze is ook lekker!
wittegeit schreef:
30-11-2017 22:49
Weten jullie misschien hoe de kipkerriesalade van de Lidl is? Ik heb hier een paar fans in huis, maar na het zoveelste debacle met eigen merk Jumbo waar weer een stuk bot en vage stukjes in zaten moet ik denk ik op zoek naar wat anders. Johma vinden ze niet lekker van smaak (te weinig pit).
Probeer eens de pittige kipsalade. Van Johma echter ook andere merken verkoopt die.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ook erg lekker is, dat olijfbrood van de versafdeling.
Alle reacties Link kopieren Quote
En de pikante hummus.
De puur chocolade met sinaasappel is trouwens wel lekker, die met pepermunt ligt toch ook alweer in de kast :-$
De koffiecapsules DeLuxe monsoon malabar doen niet onder voor nespresso volgens man en veel beter dan de reguliere koffiecapsules . Dus even grof ingeslagen .
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb ze ook geprobeerd, maar de gewone paarse Viola is toch het lekkerst. Is ook heel vaak uitverkocht.
Vandaag de augurken in de grote pot geprobeerd. Echt lekker zoet, beter dan de duurdere zoet-zure. Aanrader.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren de gourmet-sauzen geprobeerd. 5 verschillende smaken in kleine plastic bakjes. Waren echt lekker!
https://flyer.lidl.nl/37dd8de1-e179-4b8 ... 386426#/59

Enige onhandige is dat er geen dekseltje op zit, dus bewaren is wat lastiger. Als er nou dekseltjes op zaten kon je ze geopend in de koelkast gestapeld bewaren.
Maar goed, ze waren toch nagenoeg op, op 1 na.
Simitçi schreef:
05-12-2017 18:58
De koffiecapsules DeLuxe monsoon malabar doen niet onder voor nespresso volgens man en veel beter dan de reguliere koffiecapsules . Dus even grof ingeslagen .
Helemaal mee eens, wij hebben die ook ingeslagen.
En laten we vooral ook de afwastabletten niet vergeten he? Die zijn geweldig!
Alle reacties Link kopieren Quote
De krentenbollen zijn ook goed en constant van kwaliteit. Neutraal van smaak en 180 kcal per stuk. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Skyr naturel vandaag geproefd. Top

Plus de nep heksenkaas. Ook ok.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ja en de Banoffee is zelfs nog verbeterd! Was al erg smakelijk, maar nu is hij nog beter geworden. Hoewel ik niet precies weet wat eraan gedaan is. Verser lijkt hij. Ik heb er al vier van gekocht. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven