lievelings sn(tr)oep?

26-10-2009 17:36 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer eens zover! Een vreetbui, teveel ingeslagen bij de ah.

Heb nu zoveel dat ik niet kan kiezen waarmee ik wil beginnen.

Zat me te bedenken wat me lievingssnoep is: smurfen, aardbeitjes, cherrycolaflesjes, en zo kan ik nog wel doorgaan.

Wat is jullie lievelingssnoep?

(misschien ontdek ik nog iets nieuws hihi)
groene zure matten!
Krijtjes(die witte)perzikjes,schuimbananen.tumtum,
Chocolade. Heel veel chocalade.

En altijd en overal. Chocolade!

IK ben Appel. Ik ben verslaafd aan chocolade.
Biggetjes en Maoam. Dat kauwt zo lekker weg. . .
Zure matten. Zuurstokken. Nougat met noten en vruchten.
O, Skittles. Het liefst de groene (zure) maar bijna niet te krijgen hier, dus dan maar de rode
En banaantjes. Soms die met, soms die zonder suiker
STOM topic
Nu ik dit allemaal lees MOET ik morgen boodschappen doen...
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Chocotoff!
Doe mij maar hartig! Bugles met smeerkaas, tijgernootjes en kaastucjes.. Mjam, wat een slecht topic dit!
Zachte schuimpjes, liefst de gele, zeker niet de witte. En gewoon dóóreten als je al misselijk bent...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Okee, update

Ik ben idd de supermarkt ingedoken en heb gekocht: de oldtimers stoofperendrop, chocotofs een bus pringles een zakje met roomboterkoekblokjes en ik heb nog een bak vanille ijs gekocht slagroom en hagelslag heb ik nog in huis wat over het ijs gaat ik ga zo lekker GTST kijken en uurtje later de co assistente, ik zal de tip van mariss meenemen whahahaha, maar nee hoor ik weet wanneer te stoppen, ik heb 1 stoofpeer dropje op en dat blijft er niet bij 1 zalig !!!!!! jummie 1 oja en schuimblokken vind ik ook lekker net als borsthoning en soldaatjes oudhollands drop !

Fijne avond !!!
quote:Bokser schreef op 26 oktober 2009 @ 19:35:

Doe mij maar hartig! Bugles met smeerkaas, tijgernootjes en kaastucjes.. Mjam, wat een slecht topic dit!

:puke:

Ik ga nu voor dikke plakken roomboter cake.
Waarom moet ik op dit topic klikken terwijl ik ongesteld ben, vreselijk veel zin in iets lekkers heb en er NIKS in huis is?

Weet je waar ik nu echt zin in heb? In van die ouderwetse dropstaafjes! Niet die dunne die je bij AH kunt kopen, maar van die dikkige waar je het gekleurde echt vanaf kunt eten. De Hema heeft ze een tijdje gehad bij het ouderwetse snoep.

Een zak zwart-witjes zou er nu trouwens ook wel in gaan, ben dol op salmiak.
hahah eetsmakelijk allemaal....ik ben (nog steeds) bezig. En ik ga morgen de stoofperendropjes halen. ik laat weten wat ik er van vind. Kussss
schuimblokken, schuimpjes en spekkies met suiker vind ik heerlijk! Ik voel het glazuur al spontaan van m'n tanden lopen!!! Ook Bonbonbloc praliné vind ik erg lekker! En voor de afwisseling wat manneke pis dropjes.

En in deze tijd zijn de kruidnootjes van Bolletje ook heerlijk.

Gelukkig heb ik niet veel in huis!
Nutella. Niet op een broodje, maar zo met een lepel uit de pot
quote:Noez schreef op 26 oktober 2009 @ 18:05:

Oooh ik lees net van melle advocaat toffee's!!!! Die kan ik nergens meer vinden . Toen ik tot die constatering kwam was ik doodongelukkig .Je kunt ze nog scheppen bij Jamin!

quote:lolapaloeza schreef op 26 oktober 2009 @ 17:58: Ow en wat ook heel lekker is zijn die keiharde dropjes in die geel/groene papiertjes, weet iemand hoe dat heet?Bedoel je deze?

Ja, ik heb een site ontdekt waar je snoep kunt bestellen, en bijna alles wat hier wordt genoemd staat erop! Héérlijk!
Nou, nog ééntje dan, om het af te leren. Deze vind ik toch wel zo goddelijk:

Lievelings... hmm, eigenlijk weet ik het niet, is maar net hoe mijn smaak staat. Ik kan soms in de winkel tegenover al die zooi staan en dan nog niet precies datgene vinden waar ik helemaal van overloop.

Patatje met of oorlog vind ik altijd wel lekker.

Van drop, die van het laatste plaatje, heksehyl, honingknoopjes die niet meer te koop zijn, laurierdrop.

Botersnoepjes. Butterscotch repen. Thai sweet chili chips. Fudge. Jamaica rumbonen (moet ik nodig weer eens kopen). En zo veel meer..
quote:Lotte35 schreef op 26 oktober 2009 @ 21:34:

Nou, nog ééntje dan, om het af te leren. Deze vind ik toch wel zo goddelijk:

[afbeelding]

Jaaaaaaa!

Ik wist niet hoe ik die moest omschrijven, maar dit zijn ze!!!

(en nu niet denken dat ik al die dingen die ik heb genoemd ook allemaal wegknaag he? Ik meld de dingen die ik lékker vind, niet die ik regelmatig eet of in huis heb. )
Fryske pepernoten van Bolletje, maar waar zijn ze toch heen? Lijken wel verdwenen in alle schappen van de supermarkten waar ik kom.. :(
Zwartwitjes, tikkels, dropstaafjes, laurierdrop, schuimblokken, M&M's, Marsjes, Engelse drop, harlekijndrop, poederlollies, roze koeken, speculaasbrokken, kletskoppen, chocotofs. Ik eet dan te veel en te snel, en voel me erna beroerd van alle suiker. Ik moet voor mijn werk nogal eens door het land reizen, en haal geregeld wat te snaaien bij tankstations. Kan het gewoon niet laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven