Lijnen

21-03-2010 20:23 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Telkens weer doe ik een poging om af te vallen, wat een ellende! Vandaar deze topic! Ik sport 2 keer per week waardoor ik op gewicht blijf. Overdags lijnen gaat prima, maar zodra het avond is begint mijn maag te rommelen! Heeft iemand tips?

Ik ben zelf niet van de diëten, iedereen weet zelf wat niet/wel gezond is.
En nummertje 4..
Klinkt een beetje als mij... ik houd ook niet van dieten. Ik heb gewoon mijn levenstijl aangepast. Ik ben aan de avonden inmiddels gewend, maar was in het begin zeker moeilijk. Wat bij mij hielp was om half 9 mijn tanden al grondig poetsen.... ik wist van mezelf dat ik het later die avond niet nog eens zocht te doen.... Mocht dat niet helpen, neem dan twee of drie stuks fruit... Of een kauwgom. Soms is het gewoon een kwestie van "nee" zeggen; wat er niet aan komt hoeft er ook niet af!

Succes
Geen verleidingen in huis halen, dat is wat bij mij altijd helpt. Als het niet in huis is kun je het ook niet naar binnen werken. Heel saai, maar het werkt wel.
quote:noahtb schreef op 21 maart 2010 @ 20:27:

En nummertje 4..zie het nu pas, nummer 4 and counting!
Ik heb dat ook, misschien kan je je aanmelden op een gezamelijke afval topic! Daar staan allerlei tips en omdat we vanalles met elkaar delen helpt het om het afvallen vol te houden.

Succes
Bedankt voor de tips!
Waarom hou je het niet bij 1 topic? Dit is niet echt handig.
Ja sorry, ik weet nu pas hoe deze site werkt! Mijn excuses.
Hoi Sylmontero, heb ik ook eens een topic voor aangemaakt :

stoppen met 's avonds snaaien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven