Lunch prep, hoe lang vooruit?

17-05-2015 16:31 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wil zo mijn lunch voor een aantal dagen klaarmaken: meergranenrijst, gegrilde Haricot verts en sugarsnaps en een kippendij. Kan ik dit voor ma/din/woe klaarmaken? Of beter alleen voor maandag en dinsdag? Geen idee hoe land dit houdbaar is als het straks afgekoeld in de koelkast is gezet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 17 mei 2015 @ 18:28:

[...]

Nooit ziek geworden van rijst? Rijst is bijzonder bederfelijk neem er geen enkel risico mee.

http://eten-en-drinken.in ... -bewaren-en-opwarmen.htmlNee nooit, maar ik eet niet zo gek veel rijst dus dan heb ik blijkbaar mazzel gehad. Weer wat geleerd!
quote:nlies schreef op 17 mei 2015 @ 17:57:

En ik maar denken dat Prep een nieuw soort lunch wasIk dacht aan een nieuw soort Moviprep of iets dergelijks.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-05-2015 19:20
Reden: Provocerend
% gewijzigd
bedankt voor de tip Meds, ik zal in het vervolg toch wat voorzichtiger zijn!
quote:reisa1978 schreef op 17 mei 2015 @ 18:35:

[...]

Ik dacht aan een nieuw soort Moviprep of iets dergelijks.Watte?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik eet rustig 3 dagen van een pan nasi. No problem.
.
Ik heb vndaag stoofvlees gemaakt en een ham in de oven (nouja twee maar we hebben er al eentje opgesnoept) wat er aan stoofvlees over is eet ik morgen met rijst als lunch. Het hammetje gaat disndag mee, man neemt het op brood, ik door een salade met rijst. Verder een kwarktaart gemaakt die ws tot en met woensdag meegaat en twee zoete aardappelbroden voor de hele week. (Beiden snacks)

Straks maak ik nog een bietensalsa als broodbeleg voor drie dagen. En er staat voor morgen een linnzaadwrap met kipfilet klaar.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:impala schreef op 17 mei 2015 @ 18:46:

Ik eet rustig 3 dagen van een pan nasi. No problem.sterke maag dan.
Nooit gedacht dat rijst zo bederfelijk was. Gelukkig gaat her vrij snel de koelkast in.
ipv rijst kan je ook couscous nemen of quinoa of andere granen, die hebben dat probleem niet
Quinoa zal ik de volgende keer proberen. Bedankt voor de tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven