Mandarijnennetje
zondag 4 november 2012 om 16:04
Kan me niet herinneren dat ik ooit een topic op deze pijler heb geopend maar er moet me op deze druilerige zondagmiddag toch echt iets van het hart. Waarom rafelen de mandarijnennetjes toch altijd zo? Ik knip 'm altijd zo voorzichtig mogelijk open, haal heel zorgvuldig de mandarijntjes eruit maar toch op de één of andere manier vind ik overal pluisjes van dat mandarijnennetje. En iedere keer vraag ik me af waarom ze in zo'n maf netje zitten. In mijn AH worden (nog) geen losse mandarijnen verkocht, anders had ik die wel wel gepakt. En een kistje krijg ik niet op voordat ze bedorven zijn dus dat is ook geen oplossing. Geen mandarijnen eten werkt ook niet want ik vind ze te lekker. Kortom, heel problematisch is het niet maar ik vroeg me wel af of er meer mensen zijn die hun vraagtekens zetten bij de functionaliteit van het mandarijnennetje
zondag 4 november 2012 om 16:10
zondag 4 november 2012 om 16:19
En het buiten open knippen en dan in een schaaltje of wat dan ook doen?
Nog nooit gehoord over een probleem met mandarijnennetjes.
Wat je doet weet ik niet maar knip je het dan in 10000 stukjes? Zou niet weten hoe je anders er last van kan hebben.
Succes ermee
(ga oefenen ermee en geef de mandarijntjes weg op 11 nov. met Sint Maarten )
Nog nooit gehoord over een probleem met mandarijnennetjes.
Wat je doet weet ik niet maar knip je het dan in 10000 stukjes? Zou niet weten hoe je anders er last van kan hebben.
Succes ermee
(ga oefenen ermee en geef de mandarijntjes weg op 11 nov. met Sint Maarten )
zondag 4 november 2012 om 16:28
Ja hoor ik begrijp volledig wat je bedoelt.
Met een net sinaasappels idem dito.
Je moest eens weten hoe vaak ik tijdens het openknippen van zo'n netje heb gedacht: 'daar ga ik straks als ik al deze fliebertjes heb opgeruimd een topic over openen', maar dat was ik dan weer vergeten nadat ik zo bezig was geweest om alles weg te halen, de ene keer met een stuk keukenrol en glassex, de andere keer met de stofzuiger, en als ik in een makkelijke bui ben, blaas ik.
Je moest eens weten hoe vaak ik tijdens het openknippen van zo'n netje heb gedacht: 'daar ga ik straks als ik al deze fliebertjes heb opgeruimd een topic over openen', maar dat was ik dan weer vergeten nadat ik zo bezig was geweest om alles weg te halen, de ene keer met een stuk keukenrol en glassex, de andere keer met de stofzuiger, en als ik in een makkelijke bui ben, blaas ik.
zondag 4 november 2012 om 17:00
quote:Cici28 schreef op 04 november 2012 @ 16:38:
Overigens haal ik manderijntjes altijd bij de groentenboer en daar krijg ik ze mee in een papieren zakje. Vind de manderijntjes van de groenteboer ook veel lekkerder dan die van de AH.Een mandarijn is een naam van een citrusvrucht die onderverdeeld is in verschillende variëteiten. Een clementine smaakt anders dan een satsuma of een mineola. Volgens mij zijn dit de meest verkochte variëteiten in NL. Het kan zijn dat je de ene keer een clementine koopt en de andere keer een satsuma en dat je de ene lekkerder vindt dan de andere.
Overigens haal ik manderijntjes altijd bij de groentenboer en daar krijg ik ze mee in een papieren zakje. Vind de manderijntjes van de groenteboer ook veel lekkerder dan die van de AH.Een mandarijn is een naam van een citrusvrucht die onderverdeeld is in verschillende variëteiten. Een clementine smaakt anders dan een satsuma of een mineola. Volgens mij zijn dit de meest verkochte variëteiten in NL. Het kan zijn dat je de ene keer een clementine koopt en de andere keer een satsuma en dat je de ene lekkerder vindt dan de andere.
zondag 4 november 2012 om 17:10
quote:Perel schreef op 04 november 2012 @ 16:28:
Je moest eens weten hoe vaak ik tijdens het openknippen van zo'n netje heb gedacht: 'daar ga ik straks als ik al deze fliebertjes heb opgeruimd een topic over openen', maar dat was ik dan weer vergeten nadat ik zo bezig was geweest om alles weg te halen, de ene keer met een stuk keukenrol en glassex, de andere keer met de stofzuiger, en als ik in een makkelijke bui ben, blaas ik.Ik wist dat ik niet de enige was! Net weer even mandarijntje opgegeten en zag dat één appel enigszins bedolven was onder de rode pluisjes. Echt té gek voor woorden. Ik zou bijna een boycot overwegen. Volgende week ga de grof geweld methode eens proberen, als ik er aan denk
Je moest eens weten hoe vaak ik tijdens het openknippen van zo'n netje heb gedacht: 'daar ga ik straks als ik al deze fliebertjes heb opgeruimd een topic over openen', maar dat was ik dan weer vergeten nadat ik zo bezig was geweest om alles weg te halen, de ene keer met een stuk keukenrol en glassex, de andere keer met de stofzuiger, en als ik in een makkelijke bui ben, blaas ik.Ik wist dat ik niet de enige was! Net weer even mandarijntje opgegeten en zag dat één appel enigszins bedolven was onder de rode pluisjes. Echt té gek voor woorden. Ik zou bijna een boycot overwegen. Volgende week ga de grof geweld methode eens proberen, als ik er aan denk
zondag 4 november 2012 om 19:09
wat apart zeg, echt totaal niet herkenbaar. Ik scheur of knip het netje gewoon kapot boven het aanrecht en leg de mandarijnen in de fruitschaal. Misschien een heel klein beetje troep op het aanrecht wat je zo wegveegt. Verder nergens meer last van. Weet overigens niet eens of het wel 'zoveel' troep geeft op het aanrecht. En omdat ik dat niet weet zal het wel reuze meevallen en heb ik me er dus nooit aan geergerd. Vind het best apart dat daar een topic over geopend wordt en dat het niet gewoon logisch is om te bedenken dat je het boven je aanrecht of waar dan ook open knipt en de mandarijnen er uit pakt en klaar. Je hoeft toch niet het hele netje aan flarden te scheuren/knippen. Als je een klein gaatje maakt kunnen de mandarijnen er ook gewoon uit..
zondag 4 november 2012 om 22:36
quote:tulpje21 schreef op 04 november 2012 @ 19:09:
wat apart zeg, echt totaal niet herkenbaar. Ik scheur of knip het netje gewoon kapot boven het aanrecht en leg de mandarijnen in de fruitschaal. Misschien een heel klein beetje troep op het aanrecht wat je zo wegveegt. Verder nergens meer last van. Weet overigens niet eens of het wel 'zoveel' troep geeft op het aanrecht. En omdat ik dat niet weet zal het wel reuze meevallen en heb ik me er dus nooit aan geergerd. Vind het best apart dat daar een topic over geopend wordt en dat het niet gewoon logisch is om te bedenken dat je het boven je aanrecht of waar dan ook open knipt en de mandarijnen er uit pakt en klaar. Je hoeft toch niet het hele netje aan flarden te scheuren/knippen. Als je een klein gaatje maakt kunnen de mandarijnen er ook gewoon uit..Je kunt het natuurlijk ook té serieus nemen hè
wat apart zeg, echt totaal niet herkenbaar. Ik scheur of knip het netje gewoon kapot boven het aanrecht en leg de mandarijnen in de fruitschaal. Misschien een heel klein beetje troep op het aanrecht wat je zo wegveegt. Verder nergens meer last van. Weet overigens niet eens of het wel 'zoveel' troep geeft op het aanrecht. En omdat ik dat niet weet zal het wel reuze meevallen en heb ik me er dus nooit aan geergerd. Vind het best apart dat daar een topic over geopend wordt en dat het niet gewoon logisch is om te bedenken dat je het boven je aanrecht of waar dan ook open knipt en de mandarijnen er uit pakt en klaar. Je hoeft toch niet het hele netje aan flarden te scheuren/knippen. Als je een klein gaatje maakt kunnen de mandarijnen er ook gewoon uit..Je kunt het natuurlijk ook té serieus nemen hè