Mc Donalds vreetbui
donderdag 10 mei 2012 om 14:12
Ik ben heel erg benieuwd wat er vermeldt stond in de OP.
4 volledige menu's?
Ik kan mij het zondige bij de Mac wel voorstellen.
Als ik ga dan moet het ook gelijk helemaal goed.
1 groot menu (de grote macwrap, grote friet, 2 frietsaus en een cola) met daarnaast een mackroket en/of een hamburger.
Maar goed ik ga denk ik 1x in het kwartaal ofzo.
Dacht dat iemand zich gewoon helemaal had laten gaan voor een keertje, maar uit de reacties haal ik dat dit dus iets anders is!
TO, sterkte dan maar.
4 volledige menu's?
Ik kan mij het zondige bij de Mac wel voorstellen.
Als ik ga dan moet het ook gelijk helemaal goed.
1 groot menu (de grote macwrap, grote friet, 2 frietsaus en een cola) met daarnaast een mackroket en/of een hamburger.
Maar goed ik ga denk ik 1x in het kwartaal ofzo.
Dacht dat iemand zich gewoon helemaal had laten gaan voor een keertje, maar uit de reacties haal ik dat dit dus iets anders is!
TO, sterkte dan maar.
vrijdag 11 mei 2012 om 15:14
quote:NYC schreef op 11 mei 2012 @ 12:06:
Ik heb gister ook teveel gekocht (Boekenfestijn!) en bij McDonalds gegeten. Moet toch kunnen zo nu en dan? Niets om je voor te schamen.Schamen hoeft ook niet, maar als je zoals TO 4 hele menu's achter elkaar naar binnen werkt, dan is er toch op zijn minst iets mis.
Ik heb gister ook teveel gekocht (Boekenfestijn!) en bij McDonalds gegeten. Moet toch kunnen zo nu en dan? Niets om je voor te schamen.Schamen hoeft ook niet, maar als je zoals TO 4 hele menu's achter elkaar naar binnen werkt, dan is er toch op zijn minst iets mis.