Mixer met veel toeren

24-07-2010 12:21 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik wil vanmiddag een nieuwe mixer met mengkom aanschaffen, maar ik weet nog niet zo goed welke.

Ik zoek er eentje met veel toeren, maar ik kan alleen de wattages vinden bij de verschillende mixers. En de hoeveelheid watt zegt niet per se veel over het aantal toeren.

Heeft iemand van jullie tips?

Ik bak trouwens 1x per week, dus een professioneel geval is niet wat ik zoek. Idealiter wil ik niet meer uitgeven dan 50 euro, maar ik weet niet hoe realistisch dat is.

Ik hoor graag van jullie!
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Ik heb deze mixer met mengkom van Tefal. Heeft het jarenlang heel goed gedaan en dat doet hij nog steeds, maar ik ga nu de KitchenAid kopen

...
http://www.kieskeurig.nl/handmixer

Hier kun je prijzen vergelijken, reviews lezen etc. De Bosch wordt over het algemeen goed beoordeeld. Kost trouwens iets van 59 euro.
...
Ik wilde je een kitchenaid aanraden maar die zitten wel 400 euro boven je budget! Ik ben trouwens echt lyrisch over mijn kitchenaid, en ze gaan echt een leven lang mee, als je toch regelmatig bakt is het misschien wel het overwegen waard.
@ queenie1 en QQuelleQ:

De Kitchenaid is wel een schoonheid ja, maar ik zou persoonlijk voor een Kenwood gaan. Ik houd meer van een strakker design. Maar dit zijn merken die ik nu absoluut niet kan betalen.

Ik had al gekeken op kieskeurig en ook op kelkoo en dat soort sites, maar dan heb je steeds maar 1 review per produkt, dus dat vind ik niet erg representatief. Er is ook niets te vinden over het toerental, of voor wat voor soort beslag/deeg de mixers geschikt zijn.

In ieder geval bedankt voor jullie input. Ik wacht nog maar even met de aanschaf en ga me er de komende week maar eens goed in verdiepen.
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven