Modifast vanillepudding namaken?

16-03-2012 23:15 6 berichten
Hoihoi!

Ik heb al dagenlang ongelooflijke trek in de vanillepudding van Modifast. Mijn stiefvader at dat vroeger wel eens en dat vond ik zo verrukkelijk, dat ik rustig een hele portie maakte en die opat.

Nu heb ik laatst een soortgelijke pudding van Weigth Care geproefd, echt heerlijk.

Maar die twee zijn dus super duur. Een bus Modifast is 25 euro voor 12 porties en dat wordt me toch iets te gortig.

Wie weet hoe ik die smaak zo goed mogelijk kan namaken? Heb al banketbakkersroom op verschillende manieren gemaakt, maar dat is 'm toch niet helemaal...

(even voor de duidelijkheid: het gaat me dus niet om weinig calorieën, voedingsstoffen en andere Modifastige kwalificaties. Het moet gewoon zo smaken).

Alvast bedankt!
Ik denk dat het moeilijk na te maken is omdat ze juist vol zitten met kunstmatige meuk.

Als je een gewone pudding minder lekker vind dan een modifast pudding zal het juist die meuk zijn die het lekker maakt.

Misschien kun je aanbiedingen in de gaten houden. Bij kruidvat heb je nog wel eens dieetproducten in de aanbieding.
Alle reacties Link kopieren
Vanille Kook/Klop pudding van de Oetker al geprobeerd? Kost iig geen drol.
Saroma?
Zelf pudding maken met custardpoeder of vanillestokjes?
Ongelofelijk! Ik heb deze week kokhalzend zo'n puddinkje naar binnen gewerkt en toen gezworen dat ik nooit meer met die troep ga proberen af te vallen. Saroma met een lepel zand lijkt me een goede vervanger...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven