MonChou taart en geen slagroom, tips iemand?

zaterdag 19 juni 2010 om 22:27
VerryCherry, de Appie was tot tien uur open. Man was er even voor tien, maar toen reed er een of ander muts troela kutzonderrijbewijs vrouw tegen zijn (nou ja, zijn, meer de mercedes van zijn baas) auto aan en tegen de tijd dat dat afgehandeld was, was de Appie dicht.
En morgen gaat de Appie om 16.00 uur open, maar dat is een beetje laat voor de vaderdagbrunch.
En morgen gaat de Appie om 16.00 uur open, maar dat is een beetje laat voor de vaderdagbrunch.
MILF in the making

zaterdag 19 juni 2010 om 22:31
En de monchou aanmaken met heet water? En dan het spul uit dat pak voor monchoutaart erdoor? Misschien een beetje melk erbij...
Nee, dat wordt vast vies...
Kun je geen kleine gebakjes ervan maken? In zo'n steekring? Koekjes aanstampen, dan de monchou aangeleng met water en melk doorroeren, kersjes erop...
Nee, dat wordt vast vies...
Kun je geen kleine gebakjes ervan maken? In zo'n steekring? Koekjes aanstampen, dan de monchou aangeleng met water en melk doorroeren, kersjes erop...

zaterdag 19 juni 2010 om 22:35
quote:_lente_ schreef op 19 juni 2010 @ 22:34:
Ik denk gewoon gezellig mee, ik zit toch zo heerlijk niets te doen
citroencake (zonder bloem!).
Recept:
125 gram suiker
125 gram boter
geraspte schil van 2 citroenen
citroensap
4 eieren, gesplitst
150 gram zelfrijzend bakmeel
mespunt zout
150 gram poedersuikerWordt lastig te doen...
Ik denk gewoon gezellig mee, ik zit toch zo heerlijk niets te doen
citroencake (zonder bloem!).
Recept:
125 gram suiker
125 gram boter
geraspte schil van 2 citroenen
citroensap
4 eieren, gesplitst
150 gram zelfrijzend bakmeel
mespunt zout
150 gram poedersuikerWordt lastig te doen...
MILF in the making

zaterdag 19 juni 2010 om 22:39
zaterdag 19 juni 2010 om 22:41
Ja er moet wel degelijk slagroom in monchoutaart.
Maar ik vraag me af he.. als je nou gewoon die vanillesuiker door dat monchoumengsel klopt en er geen slagroom doorheen mengt. Ik denk dat dat ook best lekker is! De slagroom erdoorheen vind ik juist het minst lekkere, dat monchoumengsel is al heeerlijk. De taart wordt dan wel een stuk steviger maar ik denk écht niet minder lekker!
Heb de taart vorige week nog gemaakt en toen veel van dat monchoumengsel gesnoept
Maar ik vraag me af he.. als je nou gewoon die vanillesuiker door dat monchoumengsel klopt en er geen slagroom doorheen mengt. Ik denk dat dat ook best lekker is! De slagroom erdoorheen vind ik juist het minst lekkere, dat monchoumengsel is al heeerlijk. De taart wordt dan wel een stuk steviger maar ik denk écht niet minder lekker!
Heb de taart vorige week nog gemaakt en toen veel van dat monchoumengsel gesnoept
zaterdag 19 juni 2010 om 22:42