Nare dingen in een restaurant
dinsdag 10 april 2012 om 09:36
Welke vieze, gore, ranzige en onbeschofte dingen zijn jou wel eens overkomen tijdens het eten buiten de deur?
Ben een keer wezen eten bij 1 vd geruite pizzatentjes op het grote plein in Antwerpen. Het was erg druk, mooi weer en de terassen waren vol. Na 20 minuten werden we geholpen en kregen we een drankje een mandje brood met kruideboter, lekker. Tot dat we 3 afgekloven stukjes brood tegen kwamen
Ben een keer wezen eten bij 1 vd geruite pizzatentjes op het grote plein in Antwerpen. Het was erg druk, mooi weer en de terassen waren vol. Na 20 minuten werden we geholpen en kregen we een drankje een mandje brood met kruideboter, lekker. Tot dat we 3 afgekloven stukjes brood tegen kwamen
dinsdag 10 april 2012 om 09:44
Ergens in zeeland.
We pleffen neer op een terrasje voor een biertje en om later ook wat te eten. Eerst duurde het al een tijdje voor iemand kwam voor het drinken. Maar ja t was druk ach prima.
Toen soep besteld en voor mij een maaltijd salade en voor hem een snitzel oid.
Komen ze (na geruime tijd) met de soep en mijn salade tegelijk. En nog voor we 3 happen soep op hadden ook met het bord voor mijn vriend. En toen heel verbaast doen toen we zeiden dat dat toch echt te vroeg was. 'o wou u dat niet tegelijk??'
We pleffen neer op een terrasje voor een biertje en om later ook wat te eten. Eerst duurde het al een tijdje voor iemand kwam voor het drinken. Maar ja t was druk ach prima.
Toen soep besteld en voor mij een maaltijd salade en voor hem een snitzel oid.
Komen ze (na geruime tijd) met de soep en mijn salade tegelijk. En nog voor we 3 happen soep op hadden ook met het bord voor mijn vriend. En toen heel verbaast doen toen we zeiden dat dat toch echt te vroeg was. 'o wou u dat niet tegelijk??'
dinsdag 10 april 2012 om 09:49
Ik kreeg in Australië in een restaurantje bij een jachthaven een zogenaamd 'echte Australische hamburger' Ze hadden niet verteld dat er een dikke plak rode biet tussen zat. Ik nam een grote hap en begon meteen te kokhalzen Ben een pier op gerend, aan het einde van de pier boven het water gehangen en de boel uitgebraakt.
Ik denk dat ik in een vorig leven ben overvoerd met rode bietjes.
Ik denk dat ik in een vorig leven ben overvoerd met rode bietjes.
dinsdag 10 april 2012 om 09:50
Wij gingen eten in een pizzeria. Kwam ik vaak tijdens mijn studententijd, want het was er lekker en ook nog eens goedkoop. We zaten even aan ons tafeltje toen ik ineens in mijn ooghoek wat zag liggen.... Een dode muis naast onze tafel op de grond! Dus ik er wat van gezegd en toen kwam de ober met zo'n blik aan een stok en een bezem om hem weg te halen om mij vervolgens te vragen wat ik wilde eten. Misschien heel aanstellerig, maar ik had geen trek meer dus toen zijn we gegaan.
dinsdag 10 april 2012 om 09:50
In maastricht, lekker een weekendje weg, eindelijk een restaurant gevonden waar plek was. Wij dachten dat het een klein restaurant was, bleek het een heel diep pand te zijn. Kwam er na de kerstboom nog veel meer plaatsen. Het personeel aan het stressen. De borden werden letterlijk voor je neer gegooid. En mijn cordonbleu of zoiets dergelijks was half rauw.
Rare tent.
Rare tent.
dinsdag 10 april 2012 om 09:55
Een keer in zo'n strandtent/restaurantje. We zaten lekker te eten toen een jong stel aan de tafel naast ons ineens de poepluier van baby begon te verschonen... OP DE TAFEL. De hele tent keek kokhalzend de andere kant op, maar niemand zei er wat van, ook de bediening niet. Vond ik toch wel héél apart.
dinsdag 10 april 2012 om 10:01
In Scheveningen, een tent langs het strand. We gingen met een grote groep zitten, buiten, want het was heerlijk weer. Tot we na een half uur/3 kwartier begonnen af te vragen of we nog wel geholpen werden. Nee dus. Dus we zijn fijn naar het rally-restaurant van m'n vader gegaan, dat is tenminste een steengoed, leuk restaurant.
dinsdag 10 april 2012 om 10:04
vorig jaar met Koninginnedag in Utrecht, wij gingen eten bij een pizzeria ergens bij het Nulde. De restaurant eigenaar had volgens mij niet verwacht dat het zo enorm druk zou worden (de pizza's waren ook maar ¤ 5,-). We werden ergens aan een tafel gegooid, het tafelkleed was nog nat en had gaten. Het duurde een half uur voor we onze bestelling konden doen en we wat te drinken kregen. Aan de tafel naast ons zat een groep jongeren te gooien met hun pizza, zodat wij de hele tijd pizza op ons kregen.
Het was één grote chaos, gelukkig was de pizza lekker en goedkoop
Het was één grote chaos, gelukkig was de pizza lekker en goedkoop
dinsdag 10 april 2012 om 10:06
Zelf ooit een keer een haar in mijn eten gevonden, echt zo''n dikke zwarte (brrr)
Ik zei daar wat van en mijn bord werd meegenomen naar de keuken maar kwam meteen weer terug..
Was gewoon hetzelfde bord met eten, alleen hadden ze de haar verwijderd in de keuken..
Nee dank je wel ik hoef niet meer haha, mooi weg gegaan.
En toen ik in Brazillie was ging ik vaak naar kilo gram restauranten (soort lopend buffet en dan word je eten gewogen en dat betaal je)
Daar hanteerden ze vaak de regel, tijd is geld want dan was ik nog aan het kauwen op mijn laatste hap en dan namen ze mijn bord al mee terwijl ik mijn vork nog in de handen had haha.
Niet echt heel netjes..
Ik zei daar wat van en mijn bord werd meegenomen naar de keuken maar kwam meteen weer terug..
Was gewoon hetzelfde bord met eten, alleen hadden ze de haar verwijderd in de keuken..
Nee dank je wel ik hoef niet meer haha, mooi weg gegaan.
En toen ik in Brazillie was ging ik vaak naar kilo gram restauranten (soort lopend buffet en dan word je eten gewogen en dat betaal je)
Daar hanteerden ze vaak de regel, tijd is geld want dan was ik nog aan het kauwen op mijn laatste hap en dan namen ze mijn bord al mee terwijl ik mijn vork nog in de handen had haha.
Niet echt heel netjes..
dinsdag 10 april 2012 om 10:10
dinsdag 10 april 2012 om 10:11
Ik ging een keer met een groepje vrienden uit eten.
De ene kreeg rode wijn over haar beige broek, de ander kreeg haar maaltijd pas toen iedereen die van zichzelf al bijna op had. (Wel even gewacht met eten natuurlijk, maar het werd echt koud.)
De derde vond stukjes hard blauw plastic in haar ijsje, een stukje van haar tand brak daardoor af. Ik was de enige waarbij alles goed ging. Echt maf was dat. Hoewel we een fikse korting op de rekening kregen en de tandarts vergoed werd ga ik daar niet meer uit eten!
De ene kreeg rode wijn over haar beige broek, de ander kreeg haar maaltijd pas toen iedereen die van zichzelf al bijna op had. (Wel even gewacht met eten natuurlijk, maar het werd echt koud.)
De derde vond stukjes hard blauw plastic in haar ijsje, een stukje van haar tand brak daardoor af. Ik was de enige waarbij alles goed ging. Echt maf was dat. Hoewel we een fikse korting op de rekening kregen en de tandarts vergoed werd ga ik daar niet meer uit eten!
dinsdag 10 april 2012 om 10:12
dinsdag 10 april 2012 om 10:14
dinsdag 10 april 2012 om 10:14
quote:rodina schreef op 10 april 2012 @ 10:10:
O wat ook een paar x gebeurd is; vegetarische pizza bestellen en dan wel met iets pikants er op. Vervolgens een pizza krijgen met salami oid erop. Als je dan wat van zegt, gast de pizza terug naar de keuken, worst er af en pizza weer terug.....
Alsof je die vleessmaak dan niet meer proeft :sEn ik ging een keer met een vegetarisch stelletje pizza eten, eten ze verdomme mijn salami-pizza op, en laten mij met de groente-pizza zitten. (was een beetje chaos, 9 mensen aan 1 tafel en allemaal een andere besteld).
O wat ook een paar x gebeurd is; vegetarische pizza bestellen en dan wel met iets pikants er op. Vervolgens een pizza krijgen met salami oid erop. Als je dan wat van zegt, gast de pizza terug naar de keuken, worst er af en pizza weer terug.....
Alsof je die vleessmaak dan niet meer proeft :sEn ik ging een keer met een vegetarisch stelletje pizza eten, eten ze verdomme mijn salami-pizza op, en laten mij met de groente-pizza zitten. (was een beetje chaos, 9 mensen aan 1 tafel en allemaal een andere besteld).
dinsdag 10 april 2012 om 10:18
Twee weken terug, Albanië. We waren daar voor een zakenreis van mijn vriend en waren uitgenodigd voor een traditioneel diner. Er werd vlees gereserveerd en het leek erop alsof het slokdarmen waren die nog geen 3 minuten geleden uit een dier waren gerukt. De persoon naast me zette zijn mes in het stuk vlees en ineens spoot er aan de zijkant 'iets' uit en belande bij de persoon aan de andere kant van hem op zijn bord :puke:
Ook al zat ik veilig met mijn vegetarische schotel, ik kon geen hap meer door mijn keel krijgen toen ik dat had gezien
Ook al zat ik veilig met mijn vegetarische schotel, ik kon geen hap meer door mijn keel krijgen toen ik dat had gezien
dinsdag 10 april 2012 om 10:27
In een over het algemeen best redelijk restaurant in een Oost-Afrikaans land: ik had vis besteld, kreeg dat geserveerd met wortelen en kool. Na een paar happen wortel zag ik iets donkers onder mijn hoopje groente liggen: een kakkerlak
De serveerster reageerde heel nuchter, haalde de kakkerlak van mijn bord en vertrok weer
Ik had niet zo'n trek meer.
En eergisteren aten we in een restaurant (gewoon in onze woonplaats) toen ik iets voelde prikken in mijn tandvlees. Er kwam een stukje ijzerdraad uit mijn mond, wat was ik blij dat ik dat niet had doorgeslikt!
De serveerster reageerde heel nuchter, haalde de kakkerlak van mijn bord en vertrok weer
En eergisteren aten we in een restaurant (gewoon in onze woonplaats) toen ik iets voelde prikken in mijn tandvlees. Er kwam een stukje ijzerdraad uit mijn mond, wat was ik blij dat ik dat niet had doorgeslikt!