Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



quote:Plienn schreef op 08 januari 2016 @ 14:01:



En ik zag dat Johma ook kip kerrie en eiersalade met minder kcal verkocht, met een groen dekseltje. Iemand deze al geproefd ? :-)Is dat niet die zonder mayonaise? Daar hebben ze een hele serie van. Ik vind het niet geweldig.
http://www.johma.nl/salad ... p-kerrie-salade-rt-725562



Alle reacties Link kopieren
Waarom koop je zo'n duur pak van maggi waar ook nog eens overbodige kcal, zout en suiker in zit? Kruid je kip lekker zelf, leg het in schaal, maak wat bakpapier vochtig, dek de kip af (natte kant onder) Doe er dan nog alu-folie overheen. Zorg dat er geen lucht kan ontsnappen en hoppa, zelfde effect.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 09 januari 2016 @ 18:33:

http://www.johma.nl/salad ... p-kerrie-salade-rt-725562



[afbeelding]Vergelijk de voedingswaarde eens met de gewone. Moejedoen. Voor de gein. Kan op hun site.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Er zit rijstsaus in ipv kerriesaus of mayonaise. Bij alle andere varianten met een groen deksel staat er specifiek genoemd dat er geen mayonaise in zit. Volgens mij mis je dan toch wat!
quote:hatsetats schreef op 09 januari 2016 @ 18:45:

[...]



Vergelijk de voedingswaarde eens met de gewone. Moejedoen. Voor de gein. Kan op hun site.Zeg, ik koop die shizzle niet hoor, ik plak alleen de link. En niet voor niets die waar de voedingswaarden staan
Alle reacties Link kopieren
Zag bij Jamin vreemde Pringels soorten, 4 of 5 euro per bus. Iemand gezien?
Alle reacties Link kopieren
quote:SanneBK schreef op 12 januari 2016 @ 14:48:

Zag bij Jamin vreemde Pringels soorten, 4 of 5 euro per bus. Iemand gezien?



Bedoel je Pizza, Tortilla, Japaleno etc?



Linkje: http://www.jamin.nl/online_bestellen_c6 ... ngles.html
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Iemand poste laatst ook over vreemde kitkat smaken en oreo smaken die je via een webshop kon bestellen.



Bij de Jamin in Amsterdam verkopen ze die producten.

Wel erg duur.
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 12 januari 2016 @ 14:52:

Bedoel je Pizza, Tortilla, Japaleno etc?



Linkje: http://www.jamin.nl/online_bestellen_c6 ... ngles.html

Die pizza hadden ze ongeveer driekwart jaar geleden gewoon bij Hoogvliet, voor de gewone prijs.

Wel voor korte tijd hoor.

Ik vond 'm niet lekker, maar ben sowieso niet weg van dingen met pizzasmaak (behalve dan een pizza )
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ja idd die! Te duur voor pringles, Jamin in Amsterdam heeft een groot assortiment in "vreemd" snoep....
Alle reacties Link kopieren
Over Pringles gesproken, deze is nieuw. Met Emmentaler kaas.

Ik hou erg van chips met kaassmaak, dus vind 'm wel lekker.

Niet spectaculair hoor.

Bij AH is deze week de tweede bus Pringles gratis.



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Is het vergelijkbaar met Lays kaasfondue? Dan waag ik me er niet aan
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik vind van niet.

Ik vind de Lays kaasfondue lekkerder.



Heb je daar iets aan?

Ik denk het niet hè....
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 13 januari 2016 @ 16:05:

Nee, ik vind van niet.

Ik vind de Lays kaasfondue lekkerder.



Heb je daar iets aan?

Ik denk het niet hè.... Ik vind die niet zo lekker, dus de Pringles misschien juist weer wel (ik hou verder wel van kaassmaken, op van die kaaswafeltjes na )
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het erop wagen.

Yolo
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:mamaonbekend schreef op 08 januari 2016 @ 19:09:

Ik heb deze net gekocht: Maggi Braadstomen, met aardappel (rozemarijn/knoflook).

https://maggi.nl/content/ ... tomen-rozemarijn-knoflook .



Inmiddels geprobeerd. Wel aardig, maar lang zo lekker niet als de andere versies.

Ik had het met kipfilet gedaan i.p.v. drumsticks (hou niet van kluiven nl.). En samen met aardappeltjes in de schil een uurtje in de oven. Die tijd was voor de aardappels zeker nodig, maar voor de kipfilet veel te lang, die was dus droog. Ik koop 'm niet nog een keer denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamaonbekend schreef op 13 januari 2016 @ 22:52:

[...]





Inmiddels geprobeerd. Wel aardig, maar lang zo lekker niet als de andere versies.

Ik had het met kipfilet gedaan i.p.v. drumsticks (hou niet van kluiven nl.). En samen met aardappeltjes in de schil een uurtje in de oven. Die tijd was voor de aardappels zeker nodig, maar voor de kipfilet veel te lang, die was dus droog. Ik koop 'm niet nog een keer denk ik.Met kipfilet wordt het inderdaad droog, ik maak het met kipdijfilets, die blijven lekker sappig en heerlijk mals, verder doe ik er geschilde aardappelen in stukken bij. Hier vinden ze het heerlijk, heb het al een keer of 5 gemaakt, ook voor visite en die vonden het ook heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Aan het einde van het vorige / begin van dit topic ging het over die hemelse karamel met zeezout-pasta van de Albert Heijn. En zo helaas nu niet meer te krijgen, want tijdelijk in de winkel vanwege Kerst.



De Hema verkoopt het ook! Gewoon naast de chocopasta.



Ze hebben ook melkchocolade paaseitjes met karamel-zeezoutsmaak, maar die vind ik wat minder geslaagd. (Ja, de Hema heeft al paaseitjes. Ja, ik heb ze gekocht, het zakje met de karamel-zeezouteitjes wat niet het 1e. )
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 14 januari 2016 @ 18:16:

De Hema verkoopt het ook! Gewoon naast de chocopasta.

Ik wil je pret niet bederven, maar persoonlijk vind ik die lang zo lekker niet.

Ik vind er een heel licht hazelnootsmaakje aan zitten, en ik haat hazelnootsmaakjes.

Maar mijn smaak is heel sterk ontwikkeld, dat wil zeggen dat ik nuances proef die anderen niet eens opvallen.



Dus misschien vind jij het wel goddelijk
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 14 januari 2016 @ 19:06:

[...]



Ik wil je pret niet bederven, maar persoonlijk vind ik die lang zo lekker niet.

Ik vind er een heel licht hazelnootsmaakje aan zitten, en ik haat hazelnootsmaakjes.

Maar mijn smaak is heel sterk ontwikkeld, dat wil zeggen dat ik nuances proef die anderen niet eens opvallen.



Dus misschien vind jij het wel goddelijk



Ik had de ah-variant nog niet op, dus ik kon ze na elkaar proeven. Misschien dat die van ah iets zouter was, maar verder proefde ik geen verschil.



Maar mijn smaak is niet erg sterk. Ik ben allang blij dat ik na ruim 10 jaar niks ruiken en dus amper proeven, nu met een dubbele dosis flixonase weer ruik en proef.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 14 januari 2016 @ 21:05:

Maar mijn smaak is niet erg sterk. Ik ben allang blij dat ik na ruim 10 jaar niks ruiken en dus amper proeven, nu met een dubbele dosis flixonase weer ruik en proef.

Jeetje, 10 jaar niks ruiken/proeven?

Hoe kwam dat?

Lijkt me echt vreselijk.

Als ik verkouden ben en dus weinig proef, val ik altijd in no time kilo's af (en dat kan ik nou net niet gebruiken).

Hoe ging dat bij jou?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Die AH coated popcorn dingen zijn in de aanbieding, en de "dubbele chocola" smaak vind ik wel HEUL lekker (in tegenstelling tot wit/toffee)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 14 januari 2016 @ 21:52:

[...]



Jeetje, 10 jaar niks ruiken/proeven?

Hoe kwam dat?

Lijkt me echt vreselijk.

Als ik verkouden ben en dus weinig proef, val ik altijd in no time kilo's af (en dat kan ik nou net niet gebruiken).

Hoe ging dat bij jou?



Ik bleek uiteindelijk neuspoliepen te hebben, en die zitten dan op je reukzenuwen.

Niet leuk, maar ach, er viel mee te leven met het niet ruiken en proeven. Al is nu het weer wel werkt toch wel veel fijner!

Ben niet afgevallen trouwens, nou was dat ook niet nodig, maar anders een aardige bijkomstigheid. Elk nadeel, hep z'n voordeel, zoiets.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor je uitleg.

Fijn dat het weer werkt.



Ze zijn trouwens niet nieuw, maar wat zijn die witte Twixen heerlijk zeg!
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven