Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 3

02-05-2018 17:57 2342 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten.
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Afbeelding

Afbeelding



Klik hier voor deel 2
*tranen droogt*

Een Wereldwinkel hebben we wel :)
Alle reacties Link kopieren Quote
De jamin heeft weer apparte kruidnood smaken. De smaken aardbei/zure matten, aardbei/cheese cake, kaas, bubbelgum. Heb er nog niks van geproefd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kaas?

Die moet ik even verwerken hoor.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
22-09-2018 19:36
De jamin heeft weer apparte kruidnood smaken. De smaken aardbei/zure matten, aardbei/cheese cake, kaas, bubbelgum. Heb er nog niks van geproefd.
Ik wil ze niet eens uitproberen. Zal wel heel chemisch smaken. Ik had vorig jaar wat proefzakjes van Bolletje, met hazelnoot en met koffie geloof ik, ik vind de gewone speculaas kruiden toch het lekkerst.
Mee eens. Een stroopwafel moet naar stroopwafel smaken en kruidnootjes naar kruidnootjes. Dat zijn juist de lekkere smaken! Nou vooruit, een laagje chocolade mag daar dan nog wel omheen, maar ook dat heeft lang geduurd voor ik het probeerde.
Zo, lekker star :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook echt even staan kijken kaas en dan ook die kleuren het ziet er erg chemisch uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net bij Jamin geweest en helaas geen limited edition van Tony >:-(
Alle reacties Link kopieren Quote
Arizona15 schreef:
23-09-2018 17:33
Net bij Jamin geweest en helaas geen limited edition van Tony >:-(
De Broodzaak op het station heeft ze btw ook.

Ik heb ze alle drie geproefd.

puur: lekker, maar niet bijzonder
melk: heel erg lekker
blondie: compleet goddelijk
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Aaaah maak me gek. Ik wil het ik wil het ik wil het.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben gisteren in zn pepernoten winkel geweest waarom ze het zo noemen geen idee maar als je kruidnoten met een smaakje wil nket je naar zn winkel.

Sinaasappel, limoen, extra puur, crème brûlée, bitterkoekjes van alles hebben ze. Wel 4 euro per zakje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb bij de Hema weer de kruidnoten pumpkin spice meegenomen, maar blijkbaar hebben ze de receptuur veranderd, want ik vind ze lang niet zo lekker als vorig jaar. Ze zijn scherper van smaak of zo. Als je daarvan houdt moet je ze zeker gaan halen, maar ik vond de mildere versie van vorig jaar veel lekkerder.

Zonde.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw ijs bij de ah!

Halo top:

Sea salt caramel
Chocolate
Chocolate chip cookie dough
Peanut Butter cup
Vanilla bean
Cinnamon roll

Afbeelding

Calorieën 280-360 per pint.

Ook nieuwe Breyers smaken

Berry choc chip. 360 kcal
Salted caramel cake 340 kcal

Ik ga ze wel proberen,ben benieuwd 😁


Alpro heeft ook ijs

Hazelnut en chocolat
Almond salted caramel
Coconut

Afbeelding
mano28 wijzigde dit bericht op 02-10-2018 17:28
0.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
En een nieuwe Magnum pint:

Afbeelding

Afbeelding
Quoten gaat helemaal verkeerd zie ik. Nou, dat hazelnootijs van alpro vind ik echt heerlijk! Normaal heb je een sterke sojasmaak bij alpro, maar bij die versie had ik amper een sojanasmaak!
anoniem_648f6f27076be wijzigde dit bericht op 02-10-2018 20:37
Reden: Quoten finaal mislukt
84.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Die kleintjes die wil ik wel testen :biggrin:

De hema heeft ook stroopwafels met smaakje
lollypopje schreef:
23-09-2018 17:47
De Broodzaak op het station heeft ze btw ook.

Ik heb ze alle drie geproefd.

puur: lekker, maar niet bijzonder
melk: heel erg lekker
blondie: compleet goddelijk
Yeah, weer nieuwe Tony Chocolonely limited edition chocoladerepen.

Bij onze huisproeverij was de blondie ook de winnaar.

Gekocht bij Marqt overigens.
Mmm, nu al zin om die Tony-repen te eten tijdens de film.
anoniem_376516 wijzigde dit bericht op 02-10-2018 19:14
1.24% gewijzigd
Rituals heeft sinds 1 oktober een nieuwe limited edition, de Yalda. (Edit: met Watermeloen en Granaatappel)

Vast ritueel:
handen wassen bij het watereiland in de Rituals-winkel, snuffelen, uitroepen dat ook de nieuwe geur heeerlijk is.

Maar bij Yalda-shower gel twijfelde ik:
vind ik deze geur nu wel of niet lekker.

Iemand anders de Yalda-lijn uitgetest?
anoniem_376516 wijzigde dit bericht op 02-10-2018 19:46
5.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog niet geroken, maar watermeloen en granaatappel klinkt mij echt smerig in de oren helaas.
Ik hou niet van fruitgeuren.

Er komen binnenkort ook Geurkaarsje en -stokjes van Kneipp. Daar ben ik wel benieuwd naar! Vooral de kaars met anijsgeur.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren Quote
Pittige happies (AH, sokeh food). Lijkt op vlammetjes, dacht ik. Helaas flinke teleurstelling. Niet pittig en heeeeel zout :pukey:

Volgende keer gewoon weer de echte vlammetjes!
Mora Tostini: NIET DOEN!!!
Het is 'n dikke plak deeg met 'n minimaal beetje gehakt er tussen en de kaas was al helemaal nauwelijks te bespeuren. Je hoort hem in de broodrooster te kunnen afbakken. Het smaakte naar niets. De tweede uit de verpakking heb ik doorgesneden en gevuld met twee plakken kaas en in de oven afgebakken. Hierdoor 'n iets beter resultaat, maar het is al met al dus een compleet waardeloze snack.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh bah redbulletje. Dat klinkt vies en was vast ook niet goedkoop.
Lang leve de pantosti's (met heeeeeeel veel kaas).
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren Quote
De kruidnoten met kaassmaak lijken me ook :pukey: . Hoewel ik een snee kruidkoek met een plakje kaas wel te hachelen vind (niet heel lekker, maar zeker ook niet vies).
Het lijkt me vooral de kaasSMAAK (lees chemische nepsmaakzooi) die het goor maakt.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren Quote
redbulletje schreef:
02-10-2018 22:28
Mora Tostini: NIET DOEN!!!
Het is 'n dikke plak deeg met 'n minimaal beetje gehakt er tussen en de kaas was al helemaal nauwelijks te bespeuren. Je hoort hem in de broodrooster te kunnen afbakken. Het smaakte naar niets. De tweede uit de verpakking heb ik doorgesneden en gevuld met twee plakken kaas en in de oven afgebakken. Hierdoor 'n iets beter resultaat, maar het is al met al dus een compleet waardeloze snack.
Klopt, ik kocht dit produkt en had er echt zin in.
Wat valt dit tegen zeg, bah.
Tvp
mano28 schreef:
02-10-2018 17:15


Alpro heeft ook ijs

Hazelnut en chocolat
Almond salted caramel
Coconut

Afbeelding
Erg benieuwd naar het Alpro ijs!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven