ontbijten in Amsterdam
zaterdag 12 maart 2011 om 19:23
quote:[message=8642287,noline]Miek_ schreef op 12 maart De bakkerswinkel bij het Westerpark is ook erg goed.
Behalve dan dat ze hun jam serveren in open jampotjes die de hele dag (open) op tafel staan. Er hoeft maar één neuspeuteraar/snotteraar te zijn, of één sukkel te zijn die zijn hand niet voor zijn mond houdt bij het hoesten/niezen en je zit met onhygienische jam. Voor de rest ben ik het met je eens.
Zelf vind ik Dimitri's Boterhammen van 't Vlaamsch Broodhuys altijd wel een goede zaak. Moet eerlijk gezegd bekennen dat ik niet weet vanaf hoe laat je er terecht kan.
Behalve dan dat ze hun jam serveren in open jampotjes die de hele dag (open) op tafel staan. Er hoeft maar één neuspeuteraar/snotteraar te zijn, of één sukkel te zijn die zijn hand niet voor zijn mond houdt bij het hoesten/niezen en je zit met onhygienische jam. Voor de rest ben ik het met je eens.
Zelf vind ik Dimitri's Boterhammen van 't Vlaamsch Broodhuys altijd wel een goede zaak. Moet eerlijk gezegd bekennen dat ik niet weet vanaf hoe laat je er terecht kan.
zaterdag 12 maart 2011 om 19:29
quote:Christiane04 schreef op 12 maart 2011 @ 19:23:
[...]
Zelf vind ik Dimitri's Boterhammen van 't Vlaamsch Broodhuys altijd wel een goede zaak. Moet eerlijk gezegd bekennen dat ik niet weet vanaf hoe laat je er terecht kan.Goed voor de weerstand Ik neem meestal niets met jam bij de Bakkerswinkel. Vlaamsch Broodhuys is idd ook goed.
[...]
Zelf vind ik Dimitri's Boterhammen van 't Vlaamsch Broodhuys altijd wel een goede zaak. Moet eerlijk gezegd bekennen dat ik niet weet vanaf hoe laat je er terecht kan.Goed voor de weerstand Ik neem meestal niets met jam bij de Bakkerswinkel. Vlaamsch Broodhuys is idd ook goed.
zondag 13 maart 2011 om 19:45
zondag 13 maart 2011 om 19:47
http://www.ideacompany.nl ... uitgebreid-ontbijten.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 13 maart 2011 om 19:48
http://www.shopgids.nl/s/amsterdam/ontbijt
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 17 maart 2011 om 18:03
Als je het niet erg vindt om lopend of in je auto te ontbijten, moet je eigenlijk eens bij Le Fournil de Sébastien kijken.
Site--> http://www.lefournil.nl/index.html
Hij is zo goed!
Site--> http://www.lefournil.nl/index.html
Hij is zo goed!
vrijdag 18 maart 2011 om 10:55
Met stip op 1 Le Pain Quotidien op het Cornelis Troostplein en anders (maar daar kun je niet zitten) Le Fournil Sebastien op het Olympiaplein. resp. een belgische keten en een franse bakker. Wat zijn de taartjes en croissants daar lekker.
Bij het Vlaams broodhuis vind ik het brood toch vaak taai en hard.
Bij het Vlaams broodhuis vind ik het brood toch vaak taai en hard.
maandag 21 maart 2011 om 22:37
quote:soshiva schreef op 18 maart 2011 @ 20:48:
Ik zou het ontbijt overslaan en gaan voor high tea in het Amstelhotel. Jemig wat een verwennerij, en een oase van rust in hartje A'dam. Of anders Gartine inderdaad. Wel reserveren!En wat kost die hight tea en wat krijg je daarvoor? Ik kan het op de site van het Amstelhotel niet vinden. Wel dat een clubsandwich met friet 19,50 euro kost en een dagsoep 13,50. Dat vind ik belachelijke prijzen. Niet gek dat het er een oase van rust is
Ik zou het ontbijt overslaan en gaan voor high tea in het Amstelhotel. Jemig wat een verwennerij, en een oase van rust in hartje A'dam. Of anders Gartine inderdaad. Wel reserveren!En wat kost die hight tea en wat krijg je daarvoor? Ik kan het op de site van het Amstelhotel niet vinden. Wel dat een clubsandwich met friet 19,50 euro kost en een dagsoep 13,50. Dat vind ik belachelijke prijzen. Niet gek dat het er een oase van rust is
.