Ontbijten in Utrecht
vrijdag 10 december 2010 om 10:47
Waar in het centrum van Utrecht kun je 's morgens rond negen uur lekker ontbijten? Ik zit binnenkort voor mijn werk een nachtje in een hotel en heb wel zin om 's morgens lekker te eten (niet in het hotel). Natuurlijk is er van alles open op het station maar echt heel lekker vind ik dat nooit. Misschien goede broodjeszaak of bakker bekend bij de insiders?
vrijdag 10 december 2010 om 11:08
vrijdag 10 december 2010 om 11:34
Sector 3! Met aan de achterkant zicht op de Oude Gracht! http://www.sector-3.nl
vrijdag 10 december 2010 om 11:40
quote:thee schreef op 10 december 2010 @ 11:08:
Ik weet niet hoe die zaak heet, misschien weet iemand anders dat. Aan de V&D kant HC uit en dan gelijk links als je buiten komt, ca 50 meter.
En de 'lunch'room tussn Charlie's en V&D in, met nog een soort serre met 5 tafeltjes of zo op HC zelf.
Brr, in dat rijtje aan Vredenburg bedoel je? Ben ik nog nooit binnengeweest, beetje achenebbisserig hoor. Dat je oploskoffie moet verwachten, zeg maar, zo ziet het er een beetje uit
Sector 3 is leuk, maar uit het centrum, Bakkerswinkel ook. Leuk en in het centrum: De Burgemeester, nieuw tentje aan de Ganzenmarkt. Maar ik weet niet hoe vroeg die open zijn. Broodnodig aan de Mariaplaats is ook ok, en 24/7 of 7/7 ofzo aan de Zadelstraat.
Ik weet niet hoe die zaak heet, misschien weet iemand anders dat. Aan de V&D kant HC uit en dan gelijk links als je buiten komt, ca 50 meter.
En de 'lunch'room tussn Charlie's en V&D in, met nog een soort serre met 5 tafeltjes of zo op HC zelf.
Brr, in dat rijtje aan Vredenburg bedoel je? Ben ik nog nooit binnengeweest, beetje achenebbisserig hoor. Dat je oploskoffie moet verwachten, zeg maar, zo ziet het er een beetje uit
Sector 3 is leuk, maar uit het centrum, Bakkerswinkel ook. Leuk en in het centrum: De Burgemeester, nieuw tentje aan de Ganzenmarkt. Maar ik weet niet hoe vroeg die open zijn. Broodnodig aan de Mariaplaats is ook ok, en 24/7 of 7/7 ofzo aan de Zadelstraat.
vrijdag 10 december 2010 om 12:32