Pijnboompitten bittere nasmaak

11-09-2009 23:01 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik rol van mijn stoel van verbazing! Al een aantal dagen na een etentje last van een bittere nasmaak bij alles wat ik eet. Rondgebeld, Iedereen van het etentje heeft er last van. Griep? Welnee, verders is iedereen kiplekker. Een klein googleonderzoekje levert het volgende op:

bij het eten van een bepaald merk pijnboompitten is het hebben van een bittere nasmaak bij alles wat je eet een bekend verschijnsel voor een aantal mensen. dit houdt enkele dagen aan en is niet gevaarlijk voor gezondheid

Ik loop naar de keuken, check het merk, en voila! Toeval of niet?

Is iemand hiermee bekend?
Ik wil niet heel rottig doen of zo, maar dit is al het tigste topic hierover dus ja, redelijk bekend inmiddels
.
Hahahaha sorry! ben meestal op andere onderwerpen te vinden!!!!

Kan iemand het sluiten dan ivm forumvervuiling?
Ja mijn vriend heeft wel een half jaar bij alles wat hij at een bittere nasmaak gehad, is ovrigens wel goed voor de lijn!
Meestal helpt het wel als ze goed geroosterd worden of als de pijnboompitten niet uit china komen.
He, toevallig zie ik dit onderwerp. Ik heb ook een tijdje last gehad van een bittere nasmaak na het eten. Dit is helemaal nieuw voor mij. Ik zal er eens op letten.

Alhoewel ik het merk niet weet want ze komen van de markt. Maar welk merk zou het dan moeten zijn, dat die nasmaak veroorzaakt?
@ growing; de bittere nasmaak zit alleen aan pijnboompitten uit China

Ik kan alleen op de zakjes nooit het land van herkomst vinden...
HET IS NU OP KASSA!!!!
Hebben ze er nog iets interessants over verteld haaasje? Heb het gemist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven