Plastic smaak van thermosfles
dinsdag 28 september 2010 om 11:58
Sinds kort heb ik een thermosfles om thee mee te nemen in de trein, college etc, hij was niet duur maar hij houdt alles prima warm.
MAAR: mijn thee smaakt naar plastic! Blijft dit zo of kan ik er nog wat aan doen? En mocht er niets aan te doen zijn, welke (betaalbare!) thermosfles raden jullie me dan aan? De binnenkant is van metaal, alleen de dop en de binnenkant van het 'bekertje' zijn van plastic.
MAAR: mijn thee smaakt naar plastic! Blijft dit zo of kan ik er nog wat aan doen? En mocht er niets aan te doen zijn, welke (betaalbare!) thermosfles raden jullie me dan aan? De binnenkant is van metaal, alleen de dop en de binnenkant van het 'bekertje' zijn van plastic.
dinsdag 28 september 2010 om 12:53
dinsdag 28 september 2010 om 13:29
dinsdag 28 september 2010 om 13:30
Ik heb zelf op dit forum ooit de tip gehad de bidon die naar plastic smaakte een nachtje in de soda te laten staan. Dat heeft bij de bidon heel goed geholpen. Misschien bij jou ook? Andere tip was toen ook een nachtje in de schoonmaakazijn, daarna goed afwassen of in de vaatwasser. Die heb ik niet uitgeprobeerd, maar wel onthouden!
Succes.
Succes.
Volg je hart. Dat klopt.