Princess familie wok!

31-10-2009 09:12 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier ervaringen mee?

Wat voor soort dingetjes bak je er allemaal in?

Deze family wok ( 6 pannetjes) is nu voor de helf d.m.v. sparen bij Lassie.
eh... alles wat je ook in een grote wok doet, maar dan in kleinere hoeveelheden?

Is dat 'het nieuwe gourmetten'? een family wok met 6 pannetjes?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kijk even bij een Kijkshop-filiaal.(Of even bellen). Hier gaan ze uit de collectie omdat niemand ze wil kopen. Waarschijnlijk zijn ze nu bijna uitverkocht, maar anders heb je er een voor een tientje.
niet mokken lekker wokken

Van alles kun je erin doen, stukjes vlees, vis, groentes lekker veel soyasaus erdoorheen, sambal bij enjoy !
Hier staat er 1 al geruime tijd ongebruikt in de kast. Niet extact dezelfde, wij hebben ook zo'n onderstel maar dan met gourmetpannetjes, en fonduepannetjes.

Als je vaak mensen te eten hebt zal het best geinig zijn, maat het is net als met gourmetten, je hele huis stinkt ernaar, en wij gebruiken 'm dus eigenlijk alleen sporadisch met kerst...
Oeh, een pannetje met lekkere stukjes vlees, een pannetje voor een beetje rijst (eerst koken, daarna mixen met een beetje rauw, eerst geklutst ei en dan opbakken) en wat lekkere verse groente apart wokken. Beetje lekkere kruiden op vlees en groente en uitwisselen maar!

Great, heb honger nu :P
quote:Jorina schreef op 31 oktober 2009 @ 11:23:

Hier staat er 1 al geruime tijd ongebruikt in de kast. Niet extact dezelfde, wij hebben ook zo'n onderstel maar dan met gourmetpannetjes, en fonduepannetjes.

Als je vaak mensen te eten hebt zal het best geinig zijn, maat het is net als met gourmetten, je hele huis stinkt ernaar, en wij gebruiken 'm dus eigenlijk alleen sporadisch met kerst...

Of je hebt er een tuin of balkon voor in de zomer?

Grote kinderen feestje en dan pannenkoeken?
Wok-recepten (algemeen)

Pannenkoeken natuurlijk niet, maar was even afgeleid van de vraag door het gourmetstel. Daar heb ik zelf platte pannetjes bij en dan kan het wel.

Dit is die wok volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven