Rare voorkeur

18-11-2009 18:24 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het elleboogjespastatopic hier mijn rare eetgewoonte:Ik lust geen gehaktballen en ontbijtspek maar ben dol op slavinken!!

Zijn er nog meer mensen met zulke rare dingen?
ik hou wel van japanse mandarijnen zoals satsuma's maar niet van die spaanse.. blegh vieze clementines

Ik houd wel van gevulde bonbons, maar niet van bonbonbloc

Mijn spruiten eet ik met mayo

Ik vind sultana's heerlijk, maar pluk wel alle rozijnen uit mijn appeltaart en muslie
ik lust wel pinda's, maar ga van pindakaas nekken (plakt aan je gehemelte)

heb soms erge zin in vreemde combi's: augurken met appelstroop, cornflakes met appelstroop, banaan en chocola.

banaan op brood (wit of mais) is mijn lievelingsontbijt

spruitjes heb ik leren eten; eerst met appelmoes, later met satesaus.

sandwichspread zo ruikt en ziet eruit als kots, maar op een broodje gezond is het heerlijk!
Vruchten door warm eten Bah.i
Ik vind melkchocola heerlijk, maar lust echt geen chocoladevla of chocoladeijs. Chocolademelk vind ik weer wel lekker. Snap het zelf niet, maar 't is zo.
quote:lunaan schreef op 19 november 2009 @ 23:48:

Vruchten door warm eten Bah.i

Dat vind ik ook erg goor :puke:

Maar als ik stamppot zuurkool maak kook ik wel de aardappels en de zuurkool met wat water en veel appelsap....
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 21-11-2009 22:08
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Fruit door het warme eten is inderdaad niet lekker!!! Stoofpeertjes als bijgerecht of warme appeltjes vind ik dan wel weer ok.

Spruiten leren eten met mayo.... en val af en toe nog wel eens terug in deze gewoonte....

Mijn jongste broertje at altijd pannenkoeken met curry-ketchup.... yugh. En ook goot hij over zo ongeveer alles wat ie at een pot appelmoes. Inmiddels is hij afgestapt van de appelmoes over z'n eten.
Gember door m'n eten vind ik heeeeeel vies!! Gemberthee daarentegen is weer heerlijk ...

Chocola lust ik in alle soorten en smaken, zolang er in godsnaam maar geen vulling in zit.. jak!!!!
Dance like nobody\'s watching, work like you don\'t need the money and love like you\'ve never been hurt.
Hee, wat een leuk topic! Ik doe een duit in het zakje:

Chocola vind ik hartstikke lekker, maar alleen in vaste vorm. Chocoladeijs, chocomel, chocoladevla en dergelijke krijg ik niet weg.

Pinda's doen het ook goed voor me, maar pindakaas vind ik smerig.

De laatste: vruchten in mijn warme eten vind ik vies, maar stoofpeertjes vind ik heerlijk! Vooral als mijn oma ze maakt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven