Rare voorkeur
donderdag 19 november 2009 om 22:47
donderdag 19 november 2009 om 23:41
ik lust wel pinda's, maar ga van pindakaas nekken (plakt aan je gehemelte)
heb soms erge zin in vreemde combi's: augurken met appelstroop, cornflakes met appelstroop, banaan en chocola.
banaan op brood (wit of mais) is mijn lievelingsontbijt
spruitjes heb ik leren eten; eerst met appelmoes, later met satesaus.
sandwichspread zo ruikt en ziet eruit als kots, maar op een broodje gezond is het heerlijk!
heb soms erge zin in vreemde combi's: augurken met appelstroop, cornflakes met appelstroop, banaan en chocola.
banaan op brood (wit of mais) is mijn lievelingsontbijt
spruitjes heb ik leren eten; eerst met appelmoes, later met satesaus.
sandwichspread zo ruikt en ziet eruit als kots, maar op een broodje gezond is het heerlijk!
zaterdag 21 november 2009 om 22:06
quote:lunaan schreef op 19 november 2009 @ 23:48:
Vruchten door warm eten Bah.i
Dat vind ik ook erg goor :puke:
Maar als ik stamppot zuurkool maak kook ik wel de aardappels en de zuurkool met wat water en veel appelsap....
Vruchten door warm eten Bah.i
Dat vind ik ook erg goor :puke:
Maar als ik stamppot zuurkool maak kook ik wel de aardappels en de zuurkool met wat water en veel appelsap....
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 21-11-2009 22:08
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
zaterdag 21 november 2009 om 22:20
Fruit door het warme eten is inderdaad niet lekker!!! Stoofpeertjes als bijgerecht of warme appeltjes vind ik dan wel weer ok.
Spruiten leren eten met mayo.... en val af en toe nog wel eens terug in deze gewoonte....
Mijn jongste broertje at altijd pannenkoeken met curry-ketchup.... yugh. En ook goot hij over zo ongeveer alles wat ie at een pot appelmoes. Inmiddels is hij afgestapt van de appelmoes over z'n eten.
Spruiten leren eten met mayo.... en val af en toe nog wel eens terug in deze gewoonte....
Mijn jongste broertje at altijd pannenkoeken met curry-ketchup.... yugh. En ook goot hij over zo ongeveer alles wat ie at een pot appelmoes. Inmiddels is hij afgestapt van de appelmoes over z'n eten.
zondag 22 november 2009 om 16:16
maandag 23 november 2009 om 10:13
Hee, wat een leuk topic! Ik doe een duit in het zakje:
Chocola vind ik hartstikke lekker, maar alleen in vaste vorm. Chocoladeijs, chocomel, chocoladevla en dergelijke krijg ik niet weg.
Pinda's doen het ook goed voor me, maar pindakaas vind ik smerig.
De laatste: vruchten in mijn warme eten vind ik vies, maar stoofpeertjes vind ik heerlijk! Vooral als mijn oma ze maakt!
Chocola vind ik hartstikke lekker, maar alleen in vaste vorm. Chocoladeijs, chocomel, chocoladevla en dergelijke krijg ik niet weg.
Pinda's doen het ook goed voor me, maar pindakaas vind ik smerig.
De laatste: vruchten in mijn warme eten vind ik vies, maar stoofpeertjes vind ik heerlijk! Vooral als mijn oma ze maakt!