Restaurant voor Kerstlunch

17-11-2009 10:26 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een restaurant om met Kerst te lunchen. Liefst in Nood-Holland. Knapperend haardvuur en knus zijn belangrijker dan trendy en hip. Wel moet je er natuurlijk lekker kunnen eten en onze dochter van 1 moet er ook welkom zijn.

Wie heeft er nog een goede kersttip?
quote:queenie1 schreef op 17 november 2009 @ 12:18:

Restaurant Anno Nu in Egmond. http://restaurantannonu.nl/pages/anno-nu/restaurant.php

De Zilte Zoen in Egmond aan Zee is heel geschikt met kinderen. http://www.ziltezoen.nl/

Wonder's in Bergen is ontzettend lekker voor de lunch!! Zitten ook in Egmond aan Zee en in Zaandam

http://www.wondersetenendrinken.nlDie zag ik laatst in De Smaakpolitie, kreeg een goed keurmerk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goed om te weten, dan eet ik met nog meer smaak ;) Zo lekker om daar te lunchen.

Dan moet je voor je kind kipnuggets bestellen. Is vers kipfilet met een heerlijk krokant laagje. Zo lekker!!!!
...
Kipnuggets voor de kinderen, die eet ik zelf waarschijnlijk op!
Wij gaan met onze dochter ook graag naar Praq in Ouderkerk. Een deel is echt op kinderen gericht en ook lekker eten voor de grote!

Vorig jaar zijn we met een grotere groep naar het Holiday Inn in Leiden gegaan. Dat is voor kinderen helemaal super leuk. Vraag me alleen af of het al vanaf 1 jaar leuk is of dat kindjes iets ouder moeten zijn.

Veel plezier!
Volg je hart. Dat klopt.
Oh, Praq ziet er ook leuk uit!
Ik vind Johanna's hof echt prima voor die prijs en is erg kindvriendelijk. Geen slechte ervaringen en ik ben er nu toch al zo'n 5 keer geweest. Als ik alleen met mijn man ga uiteten kiezen we al snel voor één van de betere restaurants, maar die zijn niet altijd zo kindvriendelijk en betaalbaar. Als je met z'n tweetjes bent is dat leuk, maar als je meer monden te voeden hebt wordt het al gauw een dure grap. Ik ben zelf al twee keer wezen kerstlunchen in Ciel Bleu, die kan ik zeker aanraden. Kerstlunch staat als het goed is al online.
Boschbeek - Santpoort Noord

Wellicht is dit iets? Schitterende locatie, goed eten (volgens een collega van mij) en zo te zien 7 dagen per week geopend vanaf 11 uur. Weet natuurlijk niet of dit met de kerst ook zo is, maar daar zou je even over kunnen bellen. Kindvriendelijkheid durf ik ook niets over te zeggen.
Net niet goed gekeken... zie nu dat ze op eerste kerstdag een kerstlunch hebben van 12-15 uur.
Het is 't Lagerhuys geworden in Muiderberg. Heeft goede recensies en ze waren erg vriendelijk aan de telefoon.

Groeten,

Max

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven