salade lunch box gezocht .
maandag 3 januari 2011 om 16:29
Ja ja het nieuwe jaar . Afvallen dus. Nu wil ik al een jaar en intussen mijn man salade eten als lunch . Gewoon de lekkere leuke slanke recepten .Maar we gaan allebei naar ons werk .Heel vaak maak ik salade klaar maar is de sla wat slijmerig geworden .door de rest van wat ik erbij doe. De dressing als ik al doe heb ik al apart .Ik ben op zoek naar een soort box waar je de sla apart kan doen evt. ook andere dingen en dat je dat op het moment dat je het eet bij elkaar voegt. Iemand een tip ??
maandag 3 januari 2011 om 16:31
Alles in 1 grote curverbak meenemen, apart verpakt in zakjes? Of apart in boxjes, die met zijn allen in 1 omdoos passen?
Ik gooi altijd alles door elkaar, ja, ook de dressing en mijn salades zijn altijd nog knapperig tussen de middag. ik zet het bakje wel meteen in de koelkast op het werk. En nee, ik gebruik geen croutons, want die vind ik te vet.
Ik gooi altijd alles door elkaar, ja, ook de dressing en mijn salades zijn altijd nog knapperig tussen de middag. ik zet het bakje wel meteen in de koelkast op het werk. En nee, ik gebruik geen croutons, want die vind ik te vet.
Nope
maandag 3 januari 2011 om 16:44
Ik heb hier 2 sets van. De sla doe ik in de grootste, de overige ingrediënten in het kleinste bakje en mijn tussendoortjes passen (op de dranken/waterflesjes) na meestal wel in het middelste bakje. Het fijne vind ik dat ik die bakjes in elkaar kan doen als ze leeg zijn, scheelt een hoop ruimte in mijn tas. Plastic zakjes vind ik niet altijd handig, als die stuk gaan zit je hele tas onder.
Daarnaast heb ik deze voor de dressing.
Daarnaast heb ik deze voor de dressing.
maandag 3 januari 2011 om 16:47
maandag 3 januari 2011 om 17:56
dinsdag 4 januari 2011 om 01:02
quote:what-is-a-name schreef op 03 januari 2011 @ 19:32:
Die tupperware bekers lijken mij echt handig. Ik had vroeger ook van zulk soort bekers naar school en die lekte zelden.
Dit zijn andere bekers hoor, die zijn maar een paar centimeter hoog en daarom heel geschikt voor de dressing. Ik denk dat er maximaal 25 ml in past.
Tupperware is niet goedkoop. Maar het spul is zo goed als onverwoestbaar. En gaat het stuk dan kun je het altijd ruilen. Tenzij je een bakje op de hete kookplaat gezet hebt of zo, dat is dan een gevalletje eigen schuld en dan ruilen ze niet.
Die tupperware bekers lijken mij echt handig. Ik had vroeger ook van zulk soort bekers naar school en die lekte zelden.
Dit zijn andere bekers hoor, die zijn maar een paar centimeter hoog en daarom heel geschikt voor de dressing. Ik denk dat er maximaal 25 ml in past.
Tupperware is niet goedkoop. Maar het spul is zo goed als onverwoestbaar. En gaat het stuk dan kun je het altijd ruilen. Tenzij je een bakje op de hete kookplaat gezet hebt of zo, dat is dan een gevalletje eigen schuld en dan ruilen ze niet.