salade lunch box gezocht .

03-01-2011 16:29 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ja het nieuwe jaar . Afvallen dus. Nu wil ik al een jaar en intussen mijn man salade eten als lunch . Gewoon de lekkere leuke slanke recepten .Maar we gaan allebei naar ons werk .Heel vaak maak ik salade klaar maar is de sla wat slijmerig geworden .door de rest van wat ik erbij doe. De dressing als ik al doe heb ik al apart .Ik ben op zoek naar een soort box waar je de sla apart kan doen evt. ook andere dingen en dat je dat op het moment dat je het eet bij elkaar voegt. Iemand een tip ??
Alles in 1 grote curverbak meenemen, apart verpakt in zakjes? Of apart in boxjes, die met zijn allen in 1 omdoos passen?

Ik gooi altijd alles door elkaar, ja, ook de dressing en mijn salades zijn altijd nog knapperig tussen de middag. ik zet het bakje wel meteen in de koelkast op het werk. En nee, ik gebruik geen croutons, want die vind ik te vet.
Nope
Sla in meeneembak, de rest in plastic zakje erbij, dressing los erbij. Op lunchtijd alles mixen en voila!
Ik heb hier 2 sets van. De sla doe ik in de grootste, de overige ingrediënten in het kleinste bakje en mijn tussendoortjes passen (op de dranken/waterflesjes) na meestal wel in het middelste bakje. Het fijne vind ik dat ik die bakjes in elkaar kan doen als ze leeg zijn, scheelt een hoop ruimte in mijn tas. Plastic zakjes vind ik niet altijd handig, als die stuk gaan zit je hele tas onder.

Daarnaast heb ik deze voor de dressing.
Op de markt heb je vaak zo;n 20 delige bewaarset voor een paar euro. Heb je bakjes in alle maten. En dan een nemen voor de sla, eentje voor de dressing en evt. eentje voor andere ingredienten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ik zit idd met tas ruimte .olivia wat jij hebt vind ik wel een goed idee ik ga ff kijken maar alle tips blijven uiteraard welkom .
Ik heb bij de wibra een rechthoekige grote brooddoos gekocht met twee losse vakjes. Daar doe ik komkommer en tomaat enzo in en de sla in het grote vak. Dressing in een zakje of los klein bakje. Kostte nog geen twee euro en werkt prima. Bij de action hebben ze dat misschien ook wel.
Die tupperware bekers lijken mij echt handig. Ik had vroeger ook van zulk soort bekers naar school en die lekte zelden.
quote:what-is-a-name schreef op 03 januari 2011 @ 19:32:

Die tupperware bekers lijken mij echt handig. Ik had vroeger ook van zulk soort bekers naar school en die lekte zelden.

Dit zijn andere bekers hoor, die zijn maar een paar centimeter hoog en daarom heel geschikt voor de dressing. Ik denk dat er maximaal 25 ml in past.

Tupperware is niet goedkoop. Maar het spul is zo goed als onverwoestbaar. En gaat het stuk dan kun je het altijd ruilen. Tenzij je een bakje op de hete kookplaat gezet hebt of zo, dat is dan een gevalletje eigen schuld en dan ruilen ze niet.
ik ga ze morgen bestellen .
bij xenos hebben ze nu lunchboxen met 2 vakken en een koelelement wat je in de vriezer kunt doen. Lijkt me ideaal voor lunchsalades

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven