schoongemaakte oven & cupcakes
donderdag 25 november 2010 om 16:08
Ik heb net in mijn schoonmaakwoede mn oven schoongemaakt met zo''n sterk ovenmiddel, alle korsten zijn er nu wel af (ieuw) maar nou stinkt de oven..... Nu moet ik alleen wel over een halfuur cupcakes er in bakken?
Iemand een tip? Zodat ik niet straks met schoonmaakmiddelcakes zit? Of valt het allemaal wel mee?
Iemand een tip? Zodat ik niet straks met schoonmaakmiddelcakes zit? Of valt het allemaal wel mee?
donderdag 25 november 2010 om 16:35
quote:Elmira schreef op 25 november 2010 @ 16:11:
Ik zou het niet doen persoonlijk, eerst een dagje luchten.
Ik MOET wel, ik ben jarig vandaag, straks komen er vrienden en dan heb ik geen gebak! heheh Of ik moet even naar de winkel en een diepvries appeltaart halen.
Zoiezo moet ik ook nog kip, en hartige bladerdeeg hapjes in de oven doen.
Ik ga de azijn/halfuur aan truc proberen!
Thanks!
Ik zou het niet doen persoonlijk, eerst een dagje luchten.
Ik MOET wel, ik ben jarig vandaag, straks komen er vrienden en dan heb ik geen gebak! heheh Of ik moet even naar de winkel en een diepvries appeltaart halen.
Thanks!
donderdag 25 november 2010 om 17:31
quote:mutsy20 schreef op 25 november 2010 @ 16:35:
[...]
Thanks!
Mijn moeder heeft dit ooit gehad, ze heeft toen snel wat simpel beslag gemaakt.Ze heeft hier toen heel wat vanilleextract in gedaan.
Hup de oven in, redelijk bakken(kwartiertje en dan eruit halen)
Het gebak gooide ze weg, het was dan ook gewoon om de oven weer gebakwaardig te laten ruiken.
Hoop dat je hier wat aan hebt!
[...]
Thanks!
Mijn moeder heeft dit ooit gehad, ze heeft toen snel wat simpel beslag gemaakt.Ze heeft hier toen heel wat vanilleextract in gedaan.
Hup de oven in, redelijk bakken(kwartiertje en dan eruit halen)
Het gebak gooide ze weg, het was dan ook gewoon om de oven weer gebakwaardig te laten ruiken.
Hoop dat je hier wat aan hebt!
donderdag 25 november 2010 om 18:26
jaaah!
Met dat azijn er in was het echt binnen 20 minuten weg, eerst dacht ik nog even dat er een azijn lucht hing, maar dat is ook niet zo
Ze zijn echt super fout en kinderachtig! Ik heb glazuur gemaakt met verschillende voedingskleurstoffen en een prinsessen versiersels van oetker.
Iets aangebakken aan de zijkanten i.v.m gasoven (bij mij worden dus de randen altijd sneller bruin dan het midden)
En de keuken zit onder met cakespatters door eigenwijze vriend.
bedankt voor de felicitaties trouwens, hoe kan ik een foto uploaden?
Met dat azijn er in was het echt binnen 20 minuten weg, eerst dacht ik nog even dat er een azijn lucht hing, maar dat is ook niet zo
Ze zijn echt super fout en kinderachtig! Ik heb glazuur gemaakt met verschillende voedingskleurstoffen en een prinsessen versiersels van oetker.
Iets aangebakken aan de zijkanten i.v.m gasoven (bij mij worden dus de randen altijd sneller bruin dan het midden)
En de keuken zit onder met cakespatters door eigenwijze vriend.
bedankt voor de felicitaties trouwens, hoe kan ik een foto uploaden?
donderdag 25 november 2010 om 18:28