Skinny bitch in the kitch?

22-07-2010 20:53 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft dit boek gelezen? Hoe zijn de recepten die er in staan?

Ik ben benieuwd of het de moeite waard is om te kopen...
Ken het niet maar vind de titel grappig klinken...tenzij het een of ander pro ana boekje is...dan natuurlijk niet.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Hoor er wel veel positiefs over!
.
anoniem_85056 wijzigde dit bericht op 18-08-2010 15:09
Reden: .
% gewijzigd
Dit boek staat nog op mijn lijstje, lijkt mij een heel mooi boek met lekkere recepten!
De ingrediënten van Skinny Bitch zijn niet alleen moeilijk te krijgen, maar klinken soms ook echt raar. Denk aan vegetarische tonijn. Brrr... ik denk niet dat ze dat op de Nederlandse markt zullen brengen.
Mmmm, dat Ecofabulous klinkt inderdaad goed, go0w. Iemand het al geprobeerd?
Ik heb t boekje thuis en doe er nix mee. Idd teveel 'rare' ingredienten. tMag dan gezond zijn, maar t moet ook haalbaar zijn in n werkend Nl leven. Ecofabulous vind ik persoonlijk veel leuker en beter. Er bestaat ook een veganistisch kookboek 'de veganistische keuken' van ben klok. Je moet ff door t uiterlijk heenkijken, nogal oudbollig enz en geen mooie plaatjes. Maar wel erg lekkere recepten, zowel voor maaltijden als bijv voor snacks en spreads vor op brood.

Als je overweegt skinny bitch te kopen, kun je 'm misschien beter eerst ff bekijken in de bieb ofzo.
Ik heb vandaag het Skinny Bitch boekje gekocht en gelezen en tegelijk ook Skinny Bitch in the kitch. Ik heb er dus nog geen recepten uit geprobeerd, maar ik hou je op de hoogte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven