Slowcooker instantpot crockpot enz

25-10-2021 17:19 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ik zit te kijken naar 1 van deze apparaten

Multicoocker slowcooker of instantpot
Lijkt mij super om er eten in te gooien en s avonds aan te schuiven en het is klaar
En om stoofvlees te maken enz enz enz.

Wat raden jullie ervaren kooksterren aan? Want ik ben een leek.

En ik vroeg mij af vreet het veel stroom als je 8 uur zo'n ding aan hebt staan als je weg bent werken en is dat wel veilig?
Ik zag op Tellsell iets, die wil ik: de power xl multicooker.
https://www.telsell.com/NL/powerxl-mult ... r-12-in-1/

Is dat wat?
Alle reacties Link kopieren
Als het je er vooral om gaat dat overdag het eten wordt klaargemaakt zodat je bij thuiskomst direct kan eten dan is een slowcooker prima denk ik. Dat verbruikt ook niet zoveel, ong. hetzelfde als een gloeilamp als ik het goed heb. Maar als je er ook nog andere dingen mee wilt kunnen doen, dan is een multicooker misschien meer geschikt.
Alle reacties Link kopieren
Instantpot ! Heb ook nog twee slowcookers maar instantpot wordt hier het meest gebruikt . Even wennen in het begin maar je kunt er zo veel mee . Wij vinden het vlees lekkerder uit de pot met hoge druk dan uit de slowcooker . En wij hebben de slowcookers ook echt intensief gebruikt .
Alle reacties Link kopieren
https://www.eetspiratie.nl/hoe-werkt-een-slowcooker/
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik heb een multicooker, crockpot cr051, en ik wil hem nooit meer kwijt. Deze kan slow en snelkoken, en is super makkelijk in gebruik!

Als ik veel tijd heb gebruik ik hem als slowcooker, heerlijk stoofvlees in 8 uur, en als ik snel wil heb ik ouderwetse erwtensoep in 30 minuten.

Als je Facebook hebt, er zijn veel groepen over slowcookers en over multicookers.
Alle reacties Link kopieren
https://www.bol.com/nl/nl/p/tefal-all-i ... oductImage