Stevia of gewone zoetjes ?

20-06-2011 15:51 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoiii allemaal,

Even een vraag, ik wil graag over op stevia zoetjes, gebruik nu gewone van natrena. is stevia nog zoeter dan de natrena zoetjes ? omdat ik per grote theemok er zo 3 in-mik Ik wil daar dus vanaf en het natuurlijker gaan proberen, en ik zeg al bijvoorbaat, ik ga niet thee, koffie zonder zoetstof drinken, want dat heb ik geprobeerd en ik kan er niet aan wennen. Ook suiker is geen optie om medische rededenen.

Dus heel simpel, stevia zoetjes zoeter dan gewone zoetjes ? ze zijn best duur, terwijl navul van de regulire zoetjes stuk goedkoper zijn! maar ja als de stevia dan zoeter is, heb je ook minder nodig dan kan ik het nog financieel overzien

alvast bedankt.
Hallo Koreveen,

dank je wel voor je tip! Ga ik daar eens naar uitkijken.

Ik heb overigens die steviatabs van natrena al bij de Jumbo zien liggen, dus als het goed is moeten ze er al zijn (ik ga bij kleine vestiging). Ik vond ze alleen heel erg aan de prijs :(, maar toen wist ik niet dat alle stevia zo duur is ;). Ook dacht ik dat het geen pure stevia zou zijn maar iets van stevia met mengelmoes van reguliere zoetjes. Dank je voor de tip! Succes met de zoektocht en ik zal ook hier posten als ik ze aangeschaft en geproefd heb.

P.S. weet jij misschien wat de zoetjes van de tuinen kosten? Ik heb voor die van merk Steevia ¤ 7.85 voor 300 tabl.betaald.
Hallo allemaal,

ik heb een online winkel gevonden die pure stevia met goede gehalte Reb.A verkoopt! Mag ik hier reclame voor maken? Wil niet 'banned' worden, vind het net zo gezellig hier
Tips geven over merken mag altijd, op voorwaarde dat het niet in steenkolengoogletranslate gebeurt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Hi Sannies, de dispenser met 300 zoetjes kostte 6,99. Best aan de prijs dus. Hoop dat die van natrena in de super wat voordeliger zijn. Heb er nog niet naar gekeken.
dank je wel snoesje666 en koreveen.

Ik ben nu sinds een aantal dagen stevia tabletjes aan het gebruiken van een online winkel die ik toevallig na veel googlen tegenkwam. Ik heb een paar keer over en weer met de eigenaar gemaild die mij steeds netjes te woord stond en een hele uitleg over de stevia producten heeft gegeven. Ook een (eerlijke) uitleg over diegene die ik zelf al in bezit had ( en dit dan niet op een negatieve manier maar gewoon uitgelegd wat er precies in 'mijn' stevia zat). En ik moet zegggen, die wat ik via hem gekocht heb zijn echt heel lekker. Geen mintige en chemische (na)smaak. Ben er echt tevreden over. Heb de grootverpakking besteld en qua prijs ben ik ook blij: 1000 st voor ¤9.95 (+¤1.50 verzendkosten). Ik hoop dat jullie er wat aan mogen hebben! www.stevia-shop.nl/tabletjes1.html
quote:koreveen schreef op 20 februari 2012 @ 13:13:

Hi Sannies, de dispenser met 300 zoetjes kostte 6,99. Best aan de prijs dus. Hoop dat die van natrena in de super wat voordeliger zijn. Heb er nog niet naar gekeken.2,79 voor 100 stuks. Toevallig net gekocht.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Dit is misschien een oud topic, maar zag van de week de stevia van natrena en daar zit een vorm van aspartaam in, dus dan schiet je er nog niks mee op
Heeft iemand de Stevia-klontjes van Pure Via misschien al geprobeerd? Zag net de reclame voorbij komen....

Vind de Stevia-zoetjes die ik tot nu toe geprobeerd heb niets. Vieze bijsmaak.
Kijk goed op de verpakking als je stevia in de supermarkt koopt. Bij Canderel is het zo dat er 97% Maltodextrine (is gewoon glucose) en 3% pure stevia in zit. Je koopt dan dus eigenlijk gewoon suiker....

Het beste is dus stevia-extract. Mij bevalt de vloeibare vorm het beste van stevia.nu

Smaakt prima, niet bitter, kan in koude en warme dranken/gerechten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven