Taste of Amsterdam 2009

zondag 21 juni 2009 om 11:28
Wie o wie gaat er dit jaar naar het culinaire evenement Taste Of Amsterdam 25-28 juni in het Amstelpark? Ik heb nu al een aantal x een flyer bij mijn boodschapjes gekregen en het lijkt mij eigenlijk wel leuk
Restaurants die er o.a. aan meedoen zijn: Lute, Momo, Ron Blaauw, Sophia, Vis aan de Schelde etc..
Er zijn verschillende kaartjes die je hiervoor kunt aanschaffen van 12,50 tot 40 euro. Opzich begrijp ik dat ze entreegeld vragen, maar de hapjes zullen dan waarschijnlijk ook niet gratis zijn. Als elk klein hapje al 10 euro kost dan kan het een erg duur dagje worden I
Ik ben benieuwd of jullie al van dit evenement hadden gehoord en of jullie misschien ook gaan?
Voor de duidelijkheid, dit is geen reclame!!
Restaurants die er o.a. aan meedoen zijn: Lute, Momo, Ron Blaauw, Sophia, Vis aan de Schelde etc..
Er zijn verschillende kaartjes die je hiervoor kunt aanschaffen van 12,50 tot 40 euro. Opzich begrijp ik dat ze entreegeld vragen, maar de hapjes zullen dan waarschijnlijk ook niet gratis zijn. Als elk klein hapje al 10 euro kost dan kan het een erg duur dagje worden I
Ik ben benieuwd of jullie al van dit evenement hadden gehoord en of jullie misschien ook gaan?
Voor de duidelijkheid, dit is geen reclame!!
zondag 21 juni 2009 om 12:56
He wat leuk zeg. Ik had er nog niet van gehoord, en dan woon ik er zo dichtbij. Op hun site is het niet echt duidelijk of bij de entree de hapjes ook bij in zitten. Maar dat zal wel niet, dat lijkt me dan wel heel goedkoop. Voor 12,50 zou ik er wel heen willen. Helaas is de vriendin van mij die dit wel leuk zou vinden op vakantie.
Volgend jaar eens in de gaten houden.
Geduldig lézen helpt ook om de antwoorden te krijgen.
Taste betaalmiddel
Tijdens het evenement Taste of Amsterdam kopen de bezoekers kleine gerechtjes van de restaurants tegen vooraf vastgestelde prijzen, variërend van ¤ 3,75 tot ¤ 8,75 (incl. BTW). Het betaalmiddel hierbij is de Florijn.
Volgend jaar eens in de gaten houden.
Geduldig lézen helpt ook om de antwoorden te krijgen.
Taste betaalmiddel
Tijdens het evenement Taste of Amsterdam kopen de bezoekers kleine gerechtjes van de restaurants tegen vooraf vastgestelde prijzen, variërend van ¤ 3,75 tot ¤ 8,75 (incl. BTW). Het betaalmiddel hierbij is de Florijn.
anoniem_10085 wijzigde dit bericht op 21-06-2009 13:07
Reden: Even goed lé-zen.
Reden: Even goed lé-zen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.