tickels waar te koop?

12-04-2012 12:48 18 berichten
Na heel wat winkels te hebben afgelopen op zoek naar tickels (drop), dacht ik laat ik t eens aan jullie vragen.

Waar worden de drop tickels nog verkocht, van Venco?! Heb al weken trek in tickels...
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa die ken ik nog wel van vroeger :D Zwarte en witte zachte dropjes in een krokant jasje zeg maar :D Lekker!!! Maar ik heb die al jaren niet meer gezien
http://www.holland-at-hom ... kkels-dropmint-175gr.html
Volgens google schijnt Jamin ze nog te hebben in de vorm van schepsnoep
De laatste keer dat ik ze kocht was bij een kiosk op een treinstation. Maar dat is ook al weer even geleden.
kruidvat heeft ze inderdaad ook nog bij het schepsnoep

oei .. nu heb ik zin in tickels ;)

ik weet nog dat ik die op de middelbare school veelvuldig uit de automaat heb getrokken
die bij de Jamin/kruidvat zijn trouwens de mint-variant. Vroeger had je ze ook nog in helemaal drop (zwart) en cola (bruin).

en ook op de rest van het internet schijnt niemand te weten waar je ze nog kan krijgen..
oeh.. google geeft een website candy online waar ze de drop en mint/drop varianten nog verkopen, maar dan wel per meerdere kilos
Ze zijn gewoon bij de ah te koop. Zitten in zakjes van venco.

Ook bij de macro te koop
quote:lelytjevandalen schreef op 12 april 2012 @ 13:54:

Ze zijn gewoon bij de ah te koop. Zitten in zakjes van venco.

Ook bij de macro te koop

Ik lust alleen de zoute, die zijn niet meer apart in een zakje te krijgen.

Alles bij elkaar en dat lust ik niet. Jammer want elke keer als ik forumster Tickel zie dan krijg ik ontzettende trek erin.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zijn gewoon los van elkaar te koop. De witte en de zwarte!
Op de markt al geprobeerd ? Hier zijn ze in elk geval volop te krijgen. Ik neem altijd die witte die vind ik lekkerder.
quote:lelytjevandalen schreef op 12 april 2012 @ 13:58:

Zijn gewoon los van elkaar te koop. De witte en de zwarte!Hier bij mij zijn de zwarte zoet, die lust ik niet. Lust alleen de zwarte zoute.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:laylalala schreef op 12 april 2012 @ 13:53:

oeh.. google geeft een website candy online waar ze de drop en mint/drop varianten nog verkopen, maar dan wel per meerdere kilos

Het zijn TiKKels! Die ander, dat ben ik

Candyonline kan ik je aanbevelen, koop daar zelf ook mijn tikkels.

Alleen een beetje oppassen met snaaien. Bij mij waren de zakken zo leeg.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 april 2012 @ 13:58:

[...]

Ik lust alleen de zoute, die zijn niet meer apart in een zakje te krijgen.

Alles bij elkaar en dat lust ik niet. Jammer want elke keer als ik forumster Tickel zie dan krijg ik ontzettende trek erin.Ik ben ze pas in een theater in een apart zakje tegengekomen. Misschien alleen te krijgen bij horeca groothandels?
quote:Sunemom schreef op 12 april 2012 @ 15:25:

[...]

Ik ben ze pas in een theater in een apart zakje tegengekomen. Misschien alleen te krijgen bij horeca groothandels?

In snoepautomaten zitten ze ook nog wel eens. Maar de inhoud van die zakjes is zoooooooooo weinig. Die stop ik in mijn holle kies.

De markt is inderdaad ook een optie.

Ben me trouwens aan het vergrijpen aan de Heksehyl zout
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Bij mijn tankstation (Tamoil) hebben ze de drop,mint en fruit variant,en vaak op het treinstation(alleen drop).

I Love Tikkels!

@Tickel

Yummmiee Heksehyl!
quote:Tickel schreef op 12 april 2012 @ 15:01:

[...]

Het zijn TiKKels! Die ander, dat ben ik

http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/pfft1.gif

Dat krijg je he met je avatOr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven