tien liter oven?
maandag 2 mei 2011 om 12:43
Ik wil een oven kopen, voor een eenpersoons huishouden. Nu de vraag: is een oven van tien liter een beetje te doen? Zou daar een ovenschaal inpassen, en ook belangrijk een afbakpizza? Het gaat om deze:
http://www.bol.com/nl/p/e ... 00000011231833/index.html
(ik ben arm, vandaar
)
http://www.bol.com/nl/p/e ... 00000011231833/index.html
(ik ben arm, vandaar
maandag 2 mei 2011 om 12:52
Een kleine afbakpizza kan soms nog wel passen maar zat bij de onze wel tegen het deurtje aan. Ik vind zoiets wel erg klein hoor. Echt bakken kan je er vaak ook niet in. Cake bijvoorbeeld en een klein schaaltje lasagne past misschien nog net maar niet makkelijk. Volgens mij is t vooral handig voor kleine afbakbroodjes enzo. Misschien kun je beter even in de winkel gaan kijken hoe alles eruit ziet dan kun je ook eventueel een schaal erin passen.
maandag 2 mei 2011 om 13:01
10 Liter is erg klein. Mijn vriend had er een van 20 liter en daar paste een iets hogere ovenschaal en een diepvries pizza prima in. Je kon de schaal er ook goed uithalen, zonder je vingers te verbranden aan de verwarmingselementen.
Deze
Je kunt ook kijken op marktplaats voor een tweedehandse oven, die zijn ook niet duur.
Deze
Je kunt ook kijken op marktplaats voor een tweedehandse oven, die zijn ook niet duur.
maandag 2 mei 2011 om 13:52
Die van bol.com is klein, daar kun je alleen baguettes in doen, geen hele pizza's, en een ovenschaal past ook niet. Bovendien is het van een B-merk, gaat wsch niet zo lang mee ook. Beter iets groters en duurders te kopen, dan heb je er ook langer iets aan. Al gedacht aan de postorderaars, zoals Wehkamp en Neckermann? Dan kan je in termijnen betalen. Ben je wel iets duurder uit, maar je komt al een eind met E.20 per maand. Daar heb je een heel behoorlijke (combi)oven voor.
zaterdag 7 mei 2011 om 22:18
zondag 8 mei 2011 om 12:52
Die Tegucigalpa aanraadt is ook een leuke, denk dat je daar wel aardig mee kunt doen wat je wil.
Over je aarzeling bij postorderbedrijven te kijken/kopen: zo lang je het bij één aankoop houdt en het maximaal mogelijke per maand betaalt ben je er ook snel weer vanaf. Intussen heb je wel profijt van het apparaat. Maar dat is iets persoonlijks, ik postorder al jaren, zorg dat schuld nooit hoog oploopt en zet rekening twee keer per jaar op E.0, en als ik dat niet redt, iig 1x per jaar. Zo zijn de kosten goed onder controle te houden!
Over je aarzeling bij postorderbedrijven te kijken/kopen: zo lang je het bij één aankoop houdt en het maximaal mogelijke per maand betaalt ben je er ook snel weer vanaf. Intussen heb je wel profijt van het apparaat. Maar dat is iets persoonlijks, ik postorder al jaren, zorg dat schuld nooit hoog oploopt en zet rekening twee keer per jaar op E.0, en als ik dat niet redt, iig 1x per jaar. Zo zijn de kosten goed onder controle te houden!